arkadaşlar zevkler ve renkler tartışılmaz bu bi gercek. bende dylan arıyordum almak icin "resmilerde bayagı tipsiz gorunuyordu cunki ps150i" ama bu motorun yanına gelince oyle tipsiz ve cirkin omadıgını ancak yanına gelince ustune binince inceliyince anlıyor. belkide diyeceksiniz motoru sevdiysen sana guzel gelir diye, ama gecen cumartesi aldım ve kimse cıkıpta demedi "tipsiz,cikin,bune falan diye" tam tersine cok beyendiler ve dylancılar gecerken durup "gule gule kullan kardeş motor nasıl, sesi varmı, performansı nasıl, bizimkilere gore daha kaslı ve yuvarlatılmış duruyor guzelmiş" dediler. bayagı inceledim siteleri motoru alınca, 2005 ten beri "bu model yeni değil sadece turkiyeye yeni gelmiş" avrupada cok satılmış ps 125/150 serisi binlerce insan beyenmedigi kadarda bi okadar insan'da beyenmiş ve kullanıyor. evet fiyat pahalı ki birde taksitle alınca daha tuzluya geliyor "alırken tansiyonum yukselmişti

" anliyacagınız alan memnun satan memnun ben cok mutluyum iyi bir motora sahip olduğum icin "cin malı kanuni bobcat'ten sonra tabi

"
bu arada motor serileşmeye ve guclenmeye başladı şu an 180 km'de. şu rodaj bitsede gonul rahatlığıyla basabilsem gaza

...