- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 169
doğru abi race makina çünkü am bi sürme şansım olsaydı ikisinide iştekalkış hızı son hız benim için 140 süper hız 130 140 ama bakdım alan arkadaşlar 120 yapıyor diyorlar ps150 için enjeksiyon devreye giriyor diyorlar çok oldu ya bu CBA kardeş size soruyorum bir dylancı olarak ps 150 dylan olsun seri makinamıdır bn istiyorum ki canım istesin burdan çanakkaleye erzincana şileye istanbuldan gidebilirmiyim ve sağlamlık en ön planda todayim 6016 km de bugun itibari ile hiç stop etmedini bilmem yaz kış sığuk havalarda hertürlü çalışıyor gidiyor birazda today gibi alet lazım
ps150 aldım todayi bana aratmasın ama gerçekten benimde gönlüm psden yana yaza kadar 10 bin km ye kadar 4000 4500 e bulursam istanbuldan hemen alıcam
slm
mevlutgs
Görüyorumki çelişkilerdesin umarım sana yazdıklarımla dogrusunu secersin.
today ım var yaz kıs stop etmedi hertürlü ihtiyacıma karsılık verdi diyorsun .
Sunucta honda elbetteki saglam olacaktır, bende scv 100 beat vardı 26000
km kullandım buji ,kayıs vede lastik degisimi haricinde masrafım olmadı.
anlayacagın süper makina idi gelelim ps 150 i ye enjeksiyonlu,fan artı su sogutmalı 40 derece sıcaklıkta istersen 20 kmh la saatlarca kullan şişme problemin olmayacagı kesin sürat konusuna gelince 130 kmh süphen olmasın
cbr 125le arasındaki fark ise kalkısta yediği gibi uzun yoldada kursunsuz benzin kokusunu 125 sürücüsüne teneffüs ettiriyor .
saglamlık konusuna gelince 100 cc altını kullanıyorsun ondan pay biç
umarım sana yardımcı olabilmişimdir kararı verecek olan sensin



