Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
doğru abi race makina çünkü am bi sürme şansım olsaydı ikisinide işte:( kalkış hızı son hız benim için 140 süper hız 130 140 ama bakdım alan arkadaşlar 120 yapıyor diyorlar ps150 için enjeksiyon devreye giriyor diyorlar çok oldu ya bu CBA kardeş size soruyorum bir dylancı olarak ps 150 dylan olsun seri makinamıdır bn istiyorum ki canım istesin burdan çanakkaleye erzincana şileye istanbuldan gidebilirmiyim ve sağlamlık en ön planda todayim 6016 km de bugun itibari ile hiç stop etmedini bilmem yaz kış sığuk havalarda hertürlü çalışıyor gidiyor birazda today gibi alet lazım:):) ps150 aldım todayi bana aratmasın ama gerçekten benimde gönlüm psden yana yaza kadar 10 bin km ye kadar 4000 4500 e bulursam istanbuldan hemen alıcam

slm
mevlutgs

Görüyorumki çelişkilerdesin umarım sana yazdıklarımla dogrusunu secersin.

today ım var yaz kıs stop etmedi hertürlü ihtiyacıma karsılık verdi diyorsun .

Sunucta honda elbetteki saglam olacaktır, bende scv 100 beat vardı 26000

km kullandım buji ,kayıs vede lastik degisimi haricinde masrafım olmadı.

anlayacagın süper makina idi gelelim ps 150 i ye enjeksiyonlu,fan artı su sogutmalı 40 derece sıcaklıkta istersen 20 kmh la saatlarca kullan şişme problemin olmayacagı kesin sürat konusuna gelince 130 kmh süphen olmasın
cbr 125le arasındaki fark ise kalkısta yediği gibi uzun yoldada kursunsuz benzin kokusunu 125 sürücüsüne teneffüs ettiriyor .
saglamlık konusuna gelince 100 cc altını kullanıyorsun ondan pay biç
umarım sana yardımcı olabilmişimdir kararı verecek olan sensin
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
himm:) fevkulade şimdi yani cbr 125 e göre az benzir yakıyor diyorsunuz son hızda 130 ama o daha çıkar abi ya sizin motorlar daha rodajda ya sanarsam açılmadı daha ps150 benim için tek kötü yani otomatik olması ben vitesli alet çok sürdüm 600 rr tiger 250 r artık temelli geçmek istiyorum vitesliye iyice geliştirmek istiyorum kendimi viteslerde ama durum elvermiyor ps150 yaza kadar eğer güzel 10 bine kadar temiz 2 el bulursam istanbuldan alacağım söz(öss...)en açıkcası ps150i ye bindiğim zaman millet altımda motor var der:D cbr 125 çok cılız:( ya aslında benim için kalkış önemli bir araç kadar ne bilim seri kalkarmı 1.6 .1.8 araçla bi 80 km ye kadar yada 100 kmh kafa kafaya gidebilirmiyim oda var
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
bende 1.6 benzin motorlu passat vardı satmadan önce arkadasımın cbr ile kalkıs denemsi yapmıstık 70 kmh a kadar cbr önde idi sonrası malum
fakat sonucta hız iyi birşey degil önemli olan tatmin edici sürat vede saglamlık oldumu gerisi tefarruat
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
himm:) fevkulade şimdi yani cbr 125 e göre az benzir yakıyor diyorsunuz son hızda 130 ama o daha çıkar abi ya sizin motorlar daha rodajda ya sanarsam açılmadı daha ps150 benim için tek kötü yani otomatik olması ben vitesli alet çok sürdüm 600 rr tiger 250 r artık temelli geçmek istiyorum vitesliye iyice geliştirmek istiyorum kendimi viteslerde ama durum elvermiyor ps150 yaza kadar eğer güzel 10 bine kadar temiz 2 el bulursam istanbuldan alacağım söz(öss...)en açıkcası ps150i ye bindiğim zaman millet altımda motor var der:D cbr 125 çok cılız:( ya aslında benim için kalkış önemli bir araç kadar ne bilim seri kalkarmı 1.6 .1.8 araçla bi 80 km ye kadar yada 100 kmh kafa kafaya gidebilirmiyim oda var

Ozaman 2.el bi cbr al sonra değiştirirsin psnin yanında o kadarda cılız değil.:)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
evet arkdaşlar:D dün fuara gitmiş bulunuyorum:D gerçekten güzeldi fuar ps150 çok çok inceledim gerçekden 1.79 boyum olmasına rağmen ayaklarım yere tam basmıyrou ucu baıyor gerçkden yüksek lastikleri on numara yanaklı racing lastiği gibi kalında biraz ama greanajını pek tatmin etmedi beni todayle kıyaslarsam basit geldi elcikleri olsun ön grenaj olsun sıkı değil pek ama güzel şimdi resimleri atıcam izninizle





snv31867jh3.jpg

snv31865xz3.jpg

snv31866ei7.jpg
 
Son düzenleme:

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
helal olsun hondaya hem beyaz yapmış hemde lastikleri pirelli yapmış.pirelli sonradan üratilenlerde var galiba çünkü ilk gelen psleri incelemiştim ben serviste dylanla aynı marka lastik vardı vede kötüydü artık pirelli takmış helal olsun valla
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bu ibre deki 160 da ne agrı dagından aşagı atsan yapmaz çin motorları gibi sapık bir ibre konuyor. ama asla 150 yi bile göremiyor
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Bi kere PS150 üzerinde PİRELLİ lastik gelmiyor. O lastikleri Fuardaki ürüne takmışlar geçen senede aynısını yapmışlardı ama bayilerde IRC lastikli satılıyor.

Beyaz renk gerçektende çok ama çok güzel olmuş. PS'in son hızını bilemem ancak ben dylanla daha bugun hiç ama hiç zorlamadan e-5 te düz yolda 135 yaptım.

PS 150i 'de dylanla aynı motoru kullanıyor ve bence bi süre sonra ( lastik, kayış değişimi ve 20binden sonra ) 140 yapacaktır.

Honda 150 cc ve 16beygir lik motorunun en güzel özelliği çok kısa sürede 0-120km/h 'a çıkıp yine aynı serilikte kaymadan kontrolü kaybetmeden durabilmesi..

Uzun yollarda hiç yorulmadan yüksek hızda hızını koruması, şehir içindeki inanılmaz seriliği ve tabi ekonomisi.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Kusura bakmayın ama bu scooter gözüme çok küçük geldi.:mrgreen: Fotoğraflarmı yanıltıyor acaba?
 
Son düzenleme:

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
Ali abi bitek fuar için takıyolar demişsin ama ben sahiinden ilanlarında bi kaçtane pireelli lastikli ps gördüm alan adam hemen değiştirmiş olmaz bence çünkü aynı şekilde 3-4 tane gördüm hatta buyur şuanda bun ianları bulabildim abi bak istersen desenlerinden belli oluyor pirellinin bi modeli bunlar

http://www.sahibinden.com/turkiye_d...QQaXQQ12435764WQQpXQQdisplayitem?tab=megafoto

http://www.sahibinden.com/ps_150_i_enjeksiyonlu_ful_5250ytl_dir-74WQQaXQQ11804948WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
Ali abi bitek fuar için takıyolar demişsin ama ben sahiinden ilanlarında bi kaçtane pireelli lastikli ps gördüm alan adam hemen değiştirmiş olmaz bence çünkü aynı şekilde 3-4 tane gördüm hatta buyur şuanda bun ianları bulabildim abi bak istersen desenlerinden belli oluyor pirellinin bi modeli bunlar

http://www.sahibinden.com/turkiye_d...QQaXQQ12435764WQQpXQQdisplayitem?tab=megafoto

http://www.sahibinden.com/ps_150_i_enjeksiyonlu_ful_5250ytl_dir-74WQQaXQQ11804948WQQpXQQdisplayitem


sana katılıyorum cba benim lastiklerimde prelli:cat:

Kusura bakmayın ama bu scooter gözüme çok küçük geldi.:mrgreen: Fotoğraflarmı yanıltıyor acaba?

Yok toraman abi n kusuru resim seni yanıltmış gercekten heybetli ve ağır motor

http://www.honda.com.tr/motosiklet/content/modeller/scooter/ps150i.htm

şunu bi incele n olduğu görünür
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
slm arkadaşlar epeydir foruma giremiyodum. şu an Ps 3700 km de tek bi sorunu bile çıkmadı. Fuarda beyaz rengini görünce midem kalktı açıkçası. şimdi benim motorun fotoğraflarını yükleyeyim. geçen gün cbf 150 kullandıktan sonra PS nin kıymeti daha ii anladım. motorumla ş.dışıda yol yaptım. ilk aldığım zamanlarda bu kadar para verdiğime değdimi die düşünürken şimdi helal olsun verdiğim para diyorum. Eskişehir endurodan arkadaşlarla 2-3 kere geziye çıktık. genelde konvoydan kopmadan gidebildim. Kesinlikle tavsiye ediyorum...


grnt023ox2.jpg

big1099485345380300j966dy1.jpg

big109948534538032bj837re8.jpg

big10994853453803sumt21gh5.jpg

big10994853453803w6oy53iv3.jpg
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler Abdurrahman ,senin bu elcik korumaları ve ön cam çok hoş duruyur orjinal gibi.:silent::cat:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kazasız brelasız abi çok temiz güzel gözüküyor motorun bu motorda bi ara malossi varytör,kayışmı vardı galiba sensin

Teşekkürler Abdurrahman ,senin bu elcik korumaları ve ön cam çok hoş duruyur orjinal gibi.:silent::cat:



zaten hondanın orjinal camı galiba o
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
evet ön cam elcikler bide arka bagaj hondanın orjinal aksesuarları. motoru bursadan okan abiden aldım 30 ekimde 1300km de. malossi kayışları geri söktürmüş. orjinal yani tamamen şu anda. yaza doğru paralanırsam inş alacağım o kitten:)
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
evet çünkü sahibindende gördmüştümde ondan acaba ne kadar fark etmiş dicektim. bide okan abi dediğiniz kişi şuanda o malossi kitleri satıyor alacaksanız bence ona bi sorun çünkü tr de bulunması zor oluyor.
bende istiyorum ama pahalı..
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
teşekkürler... evet görüştüm okan abiyle ancak dediğim gibi para durumu... malum öğrenciyiz hala...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst