Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
ya sanarsam dylan olsun ps150 olsun bişey dikkatimi çekti ön tekerler büyükmü? arkaya göre öndekiler büyük sanarsam
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
ama nasıl olur resimlerde daha büyük duruyor yoksa daha geniş olduğu içinmi büyük geldi bana alla alla bu arada ps 150 150 vurması lazım öle çin malı gibi değil bnim todayde 60 yazıor 55 görüorum
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
activada 100 yazıyodu 98 yaptım max. bunu daha test edemedim. aslında yüksek hızlara çıkar ama scooter hız aracı olmadığı için ona göre limitlemişlerdir...
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
ya sanarsam dylan olsun ps150 olsun bişey dikkatimi çekti ön tekerler büyükmü? arkaya göre öndekiler büyük sanarsam



kardeş olabilri çünkü arka teker daha yanaklı ön lastik daha yanaksız bende farkındayım bu durumdan herhalde viraj için böyle bişey yapılmışş
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kardeş şimdi dylanın kullanma klavuzuna baktım tam lastik ölçülerine de zaten ordada 2side aynı değil ölçülerden belli

ön lastik 110/90/-13 M/C 56
arka lastik 130/70-13 M/C 57
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
hımm o zaman boyutları aynı genişlikleri farklı sanarsam ya gülmeyin ama bu lastiklerin okunuşu nasıl yaa 110 90 ? açılımı nasıl
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
aynen öyle görüntüdende belli oluyor genişliği farklı
mevlut bende bilmiyom valla anlamlarını
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
arkadaşlar www.facebook.com a ara bölümüne honda ps150i yazarsanız sevinirim sizler için grup kurdum sizlerde grubu biraz bilgiler atarak daha faydalı hal alacağına inanıyorum
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
tamam cba seviyorum seni:):) tolgacım yaz gelmeden sınava girmeden şimdiden ateş tuttu:) heyecan basdı
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
23
herkese merhaba.Ps 150 bence alınabilecek kaliteli bir motosiklet. Merak ettiğim iki konu var.
1.ps 150 üretim yeri italyamı?
2.ayak basma yeri biraz darmı? sürerken sıkıntı yaratıyormu?
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
1-sanmıyorum
2-sürmedim ben ama fuarda üstüne oturdum gayet güzel orta kısmı dar sağ sol tarafları geniş uzunca güzel bence
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
23
şimdiden hayırlı olsun nedym. yenikoy honda bayiginden motoru alırken teknik usta ile konuşmamızı yazıyorum.
1- suyunu ve yagını sordum, antifriz,yag italyadan gelirken hazır icinde geliyor biz sadece kontrol yaptık dediler.
2- motoru kullanırken kitapcıkta ilk 500km ye kadar desede 1000km ye kadar zorlama ani kalkmalar ve hız calışması yapma ve 60-80 arası yol yap "araba sollamak icin 100km ve uzeri yapabilirsin ama surekli degil dedi"
3- uzun yol yapacaksan 100km mesafeden sonra dur yarım saat dinlendir ve devam et
4- performansında bir problem olursa bize bildir kaliteli benzin istasyonundan benzin al "maslak opet iyidir dedi"
5- hayırlı olsun gule gule kullan dedi :mrgreen:

evet konuşmalar bunlar. birde benim başıma gelenler ve onerilerim

1- motoru alırken egzos koruma kapagının ustundeki vidaları kontrol et "benimki duştu calınmıştır dedi servis:mrgreen:"
2- antifriz bolmesine 500km den sonra vidalarını ac bak "Lower" altında ise kitapcıktaki talimatları uygula "benimki lower altına inmiş hata bitmişti serviste motorumuza dokunmayın birşey olmaz diyor:mrgreen:"
3- sele altındaki takim icinden yıldız tornavidayı cıkar ve grenaj vidalarını kontrol et "benim grenaj vidaları yarım gevşekti"
4- motorunda performans problemi hissedersen hemen en yakın honda servisine durumu anlat "benim motorun cekişi ve son hızı duşunce servise goturdum 1 tur atıp geldi sen ilkdefamı motor kullanıyorsun birşey yok dedi:mrgreen: benzin pismiş halbuki depoyu bitirip opetten aldım yakıtı canavar gibi oldu ustadan ustaya fark var birkac yere gotur
5- kısaca motor taş gibi başka sorunlar yaşamayacagına eminim
6- performans ve problemlerini yazarsan sevinirim...
7- gule gule kullan :wiinkk:

kazasız belasız suruşler diliyorum:cat:

italyadan geldiği hissine bu mesajdan kapıldım bu konuda bilgisi olan yokmu acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst