- Konu Yazar
- #1
MERHABA ARKADAŞLAR.MOTOR ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM TABİ BAŞLANGIÇ MOTORUM OLACAK.GÖRÜNTÜ OLARAK PCX 125'İ BEĞENDİM (AT.6850TL) ANCAK 20 TEMMUZDAN ÖNCE GELMEYECEĞİ SÖYLENİYOR.ALTERNATİF OLARAK İSE PS150 MODELİ VAR (AT7500TL).İKİSİ ARASINDA KARARSIZ KALDIM SİZ NE TAVSİYE EDERSİNİZ?KULLANIM AMACI OLARAK İSE ALIŞANA KADAR ERENKÖYDEN SÖĞÜTLÜÇEŞME METROBÜSE GİDİP GELMEK İÇİN ALIŞTIKTAN SONRA İSE ŞİŞLİDEKİ İŞ YERİME GİDİP GELMEK İÇİN KULLANICAM...