HONDA PCX 125 Mİ PS 150 Mİ?

Katılım
26 Haz 2013
Mesajlar
2
MERHABA ARKADAŞLAR.MOTOR ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM TABİ BAŞLANGIÇ MOTORUM OLACAK.GÖRÜNTÜ OLARAK PCX 125'İ BEĞENDİM (AT.6850TL) ANCAK 20 TEMMUZDAN ÖNCE GELMEYECEĞİ SÖYLENİYOR.ALTERNATİF OLARAK İSE PS150 MODELİ VAR (AT7500TL).İKİSİ ARASINDA KARARSIZ KALDIM SİZ NE TAVSİYE EDERSİNİZ?KULLANIM AMACI OLARAK İSE ALIŞANA KADAR ERENKÖYDEN SÖĞÜTLÜÇEŞME METROBÜSE GİDİP GELMEK İÇİN ALIŞTIKTAN SONRA İSE ŞİŞLİDEKİ İŞ YERİME GİDİP GELMEK İÇİN KULLANICAM...
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
hocam 2 ay önce bende aynı ikilemdeydim ve ps 150i de karar kıldım, ikisini de yakından inceledim, ebat olarak pcx daha küçük geldi ve ps150i'nin performans olarak daha iyi olması onu tercih etmemi sağladı :)
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
25 cc de buyuk fark olmaz aslında fakat ps150 nın methı yuksektır tavsıye ederım
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Her ne kadar pcx in görüntüsü ve bir kaç özelliği hoşuma gitsede ps150 de fena sayılmaz. Artılarıda var. Barkın incelemişti sanırım.Kötü bişey söylememiş beğenmişti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst