Honda Honda Pcx 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
hocam 206 km yazacaktınız heralde
306 km imkansız gibi geliyor bana

Yoo gayet ciddiyim tam 306 km yol gidiyor.tek kişi 115 kg. 60 km/S. performans buji(iriduim). michelin city grip önler 29 arkalar 37 basıncta hava acık. uzun yol gidersen tam 306 km gitmiştim ve içersinde yine 300 gr yakıt varmıs yine fulledim 6.lt almıştı şehir içersinde ise 290 km gidiyor Antalya start/stop acık eee sizler son sürat kullanıpta lastik havalarını umursamaz ve start stop'u kullanmazsanız e haliyle en kralınız 240 km gider ;) diğer motorumda innova oda 150 km gidiyor 3 litreyle. kolay değil. 9 yıldır motosikletin üzerindeyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

10.07.2014 tarihinde
5.625 LT * 5.13 28.96
gidilen km : 230
yaklaşık 1kmde : 0.126 tl

sizin motorunuz daha 40 45 km gidermis 1 litreniz kalmıs biraz erken almıssınız yakıtı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------

Yeni kasa pcx işaretlediğim düğme ne işe yarıyor bileniniz varmı?
HK7WzB.jpg
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
21
2014 esp li pcx 125 satılıktır. 1200 km de düşmesi kalkması yoktur..Beyaz renkli.. msx 125 alacağımdan dolayı satıyorum..
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
35
Yoo gayet ciddiyim tam 306 km yol gidiyor.tek kişi 115 kg. 60 km/S. performans buji(iriduim). michelin city grip önler 29 arkalar 37 basıncta hava acık. uzun yol gidersen tam 306 km gitmiştim ve içersinde yine 300 gr yakıt varmıs yine fulledim 6.lt almıştı şehir içersinde ise 290 km gidiyor Antalya start/stop acık eee sizler son sürat kullanıpta lastik havalarını umursamaz ve start stop'u kullanmazsanız e haliyle en kralınız 240 km gider ;) diğer motorumda innova oda 150 km gidiyor 3 litreyle. kolay değil. 9 yıldır motosikletin üzerindeyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------



sizin motorunuz daha 40 45 km gidermis 1 litreniz kalmıs biraz erken almıssınız yakıtı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------

Yeni kasa pcx işaretlediğim düğme ne işe yarıyor bileniniz varmı?
http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/538/HK7WzB.jpg





dörtlü o düğme.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1
merhaba arkadaşlar hgs'yi orjinal cama takınca okuyor mu sıyat cam etkıler mı ?
 
Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
18
Güncel'de kardeşim kimsenin bişey yazdığı paylaştığı yok, bak biz burda kuduruyoruz motorun parayı ödedik teslim alamadık daha : /
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
29
2014 pcx 125 ile pcx 150 arasında ki fark sadece cc farkından ibaretmidir yoksa kasa farkı varmıdır. Gösterge, alarm, çakmaklık gibi özellikler ikisinde de mevcutmudur ? Ayrıntılı şekilde bilgilendirirseniz sevinirim.
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
29
Acaba uzun yolda çok etkilermi cc farkı merak ediyorum yinede sadece cc farkı için 900tl fark ödemek gereksiz gibi geliyor teşekkur ederim.
 
Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
18
"25 cc farkı" sadece ara hızlanmalarda ve dik yokuşlarda yada artçılı durumlarda tork gerektiren durumlarda ufak bir +sı olacaktır tabi. Aklın kalmasın istiyorsan al, ben gerek görmedim şahsen. Zaten 2 motorda 110'u geçince devir kesici devreye giriyor
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
29
boşu boşuna motor getirmişler gibi birşey bari 130km/hız yapsaydı da bir farkı olsaydı.Uzun yollarda bazı durumlarda hız yetersiz kalabilir bence.
 
Katılım
16 Eki 2011
Mesajlar
28
SEVGİLİ PCX CİLER KENDİM YAPTIM GÖRÜŞLERİNİZİ ALMAK İSTEDİM NASIL OLMUŞ.PCX İMİ HİÇBİRMOTORA DEĞİŞMEM.
a>

a>
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
29
ben Pcx 150 sipariş ettim iki haftaya gelecek inşallah.Ama zamlı gelme ihtimali varmış kaporada verdim acaba zam hakkında bilgisi olan arkadaşlar varmıdır.500km 2014 pcx 150 8400'e plaka herşey dahil bıraktılar.Zam olayı varsa acil karar değişikliği yapıcam.Acil bilgilerinizi bekliyorum..:pale:
 
Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
18
Yeni kasa pcx aldım, sorusu olan varsa cevaplayabilirim.
10592981_728381810549137_4602417585553732128_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------

Bu arada hgs etiketini nerede tutuyorsunuz, kopruden gecerken plexi kimlik kartinin icine koyup elimle tuttum, okumadi kacak gecis yazdi
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
55
hepinize merhaba öncelikle pcx 150 ile 125 arasında ne kadar fark var ve pcx nasıldır önerirmisiniz
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
29
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/135507-neden-pcx-125-degilde-pcx-150-alinmali.html

burda konuyu tartıştık bakabilirsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------

Yeni kasa pcx aldım, sorusu olan varsa cevaplayabilirim.
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net...=fb79bb959887e0cad545232c3374630d&oe=547DF7D9

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------

Bu arada hgs etiketini nerede tutuyorsunuz, kopruden gecerken plexi kimlik kartinin icine koyup elimle tuttum, okumadi kacak gecis yazdi

Kaç cc olanını aldınız ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst