- Katılım
- 29 Haz 2014
- Mesajlar
- 5
Var da forumdan birine satmak isteyen olur belki.
Orada fiyatlar uçmuş...
Orada fiyatlar uçmuş...
hocam 206 km yazacaktınız heralde
306 km imkansız gibi geliyor bana
10.07.2014 tarihinde
5.625 LT * 5.13 28.96
gidilen km : 230
yaklaşık 1kmde : 0.126 tl
Yoo gayet ciddiyim tam 306 km yol gidiyor.tek kişi 115 kg. 60 km/S. performans buji(iriduim). michelin city grip önler 29 arkalar 37 basıncta hava acık. uzun yol gidersen tam 306 km gitmiştim ve içersinde yine 300 gr yakıt varmıs yine fulledim 6.lt almıştı şehir içersinde ise 290 km gidiyor Antalya start/stop acık eee sizler son sürat kullanıpta lastik havalarını umursamaz ve start stop'u kullanmazsanız e haliyle en kralınız 240 km giderdiğer motorumda innova oda 150 km gidiyor 3 litreyle. kolay değil. 9 yıldır motosikletin üzerindeyim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------
sizin motorunuz daha 40 45 km gidermis 1 litreniz kalmıs biraz erken almıssınız yakıtı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------
Yeni kasa pcx işaretlediğim düğme ne işe yarıyor bileniniz varmı?
http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/538/HK7WzB.jpg
Yeni kasa pcx aldım, sorusu olan varsa cevaplayabilirim.
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net...=fb79bb959887e0cad545232c3374630d&oe=547DF7D9
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------
Bu arada hgs etiketini nerede tutuyorsunuz, kopruden gecerken plexi kimlik kartinin icine koyup elimle tuttum, okumadi kacak gecis yazdi