Honda Honda Pcx 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
88
Arkadaşlar, PCX'e arka çanta takabilmek için illaki taşıyıcı aparatıda mı almamız gerekiyor.. Yoksa fabrika çıkışı kuyrukta bulunan aksamada direk çanta tablası takılabiliyor mu?

Almanız gerekiyor evet. Orjinal halinde takılacak yeri yok. Hatta kuyruk kısmında delme işlemi bile oluyor.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Teşekkürler Murat Bey.

Şu sıralar çok ikilemde kaldım. Bakkala markete gitmeye, ufak şehiriçi turlarda kullanmaya bir scooter arıyorum.

Kymco Agility 125 ve Honda PCX arasında kaldım.

PCX'in fiyatı Agility'nin yaklaşık 2 katı. Aradaki fiyat farkına değer mi onu düşünüyorum doğrusu. :silent:
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
http://www.feyizoglu.com/PCX-125-Arka-canta-Tasiyicisi_46955.html#0
işinizi görecektir.
aradaki fiyat farkına kalite satın alıyorsunuz. ;)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
tabiiki daha mantıklı, örnek olması için koymuştum linki.

Dedim acaba orjinal olanda bir sıkıntı varda, bunu mu öneriyorlar.

Bu arada sizce aradaki fiyat farkına değer mi? Kymco Agility 125 vs. Honda PCX.
Kullanım amacı şehir içi küçük turlar ve bakkal-market olayı. Genelde 2 kişi.
 
Katılım
14 Tem 2012
Mesajlar
164
Dedim acaba orjinal olanda bir sıkıntı varda, bunu mu öneriyorlar.

Bu arada sizce aradaki fiyat farkına değer mi? Kymco Agility 125 vs. Honda PCX.
Kullanım amacı şehir içi küçük turlar ve bakkal-market olayı. Genelde 2 kişi.

Kendim kullanıyorum diye tavsiye etmekte istemem ama mecbur kaldım sanırım. :)

Sebebi ise, şehiriçi, alış-veriş, işe git-gel ve kısa geziler için araştırmaya başlamam beni Kymco Agility City'ye götürdü. Adı üzerinde City...

Honda'da tartışmasız güzel.

Bütçe durumunuza göre gönlünüzdekini seçebilirsiniz.

Ben 6000 TL civarı ayırmak istemedim bana fazla geldi. Kymco'yu seçtim.

Şimdiden hayırlı olsun...
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
Dedim acaba orjinal olanda bir sıkıntı varda, bunu mu öneriyorlar.

Bu arada sizce aradaki fiyat farkına değer mi? Kymco Agility 125 vs. Honda PCX.
Kullanım amacı şehir içi küçük turlar ve bakkal-market olayı. Genelde 2 kişi.
eğer alırım başım ağrımadan ekonomik olarak uzun zaman binerim diyorsanız ve hor kullanan birisi de değilseniz bu motoru eskitemezsiniz ayrıca bugun vereceğiniz fark paranın bir miktarını satarken geri alacaksınız yani 4bine alıp 3bine satarsınız 6bine alıp 5bine satarsınız. (rakamları örneklemek için verdim gerçek fiyatları yansıtmayabilir.)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Kendim kullanıyorum diye tavsiye etmekte istemem ama mecbur kaldım sanırım. :)

Sebebi ise, şehiriçi, alış-veriş, işe git-gel ve kısa geziler için araştırmaya başlamam beni Kymco Agility City'ye götürdü. Adı üzerinde City...

Honda'da tartışmasız güzel.

Bütçe durumunuza göre gönlünüzdekini seçebilirsiniz.

Ben 6000 TL civarı ayırmak istemedim bana fazla geldi. Kymco'yu seçtim.

Şimdiden hayırlı olsun...

Hocam, vakti zamanında Agility City 125 memleket topraklarımıza ulaştığında distribütör tarafından test için birtanesi verilmişti tarafıma.. Son derece güzel, keyifli makine. 1.93 boyundayım ve rahatsızlık yaşamadım. Ancak, tekerleklerin büyük olmasından mütevellit makine bazen "yapma hacı, çok sert basma şu gaza.. gaza gelme!" deyip duruyor. Ve eğer kardeşi Agility 125 gibi seri olduğunu düşünürseniz (ki 1,5 senelik bir Agility 125 maceram vardır) yakıtı shot yaparcasına tüketiyor.. Alınacaksa Agility City 200 düşünülebilir. Ama o da 5400 lira. O rakam verildikten sonra PCX'e yönelmek daha mantıklı benim gözümde.

Agility 125, bildiğiniz katır gibi makine. Hem konfor(suzluk) açısından hemde sağlamlık açısından! Seri, sağlam ama konfor konusunda tavizkar. (Yeni kelimeler türetirim)

Honda PCX ise bildiğimiz teknoloji bombası. 125cc ama teknolojik donanımı bugün piyasadaki pekçok 250-400cc segmentinde yok. Araştırdığım kadarıyla 2 handikapı var makinenin. Fabrika çıkışı lastikler sıkıntılı. Bunun yanında radyatörü hava filtresinin tam karşısına koymak, bilemiyorum, delikanlıyı bozar gibi geliyor bana!

Bakalım, kararsızlık evresi hala devam. Sanırım fuarda nişanlımla ikisinide deneyip öyle karar vereceğiz. Bu arada İstanbul Avcılar - Beylikdüzü taraflarında PCX kullanıcısı arkadaşlara sesleniyorum: "Şu kardeşimize bir yardımcı olalım, sevap katsayımızı arttıralım, şöyle bir üstüne otursun sürmesede motorun, ebatlarını incelesin" derseniz ben buralardayım..

Tekrar tekrar fikir ve görüşlerini esirgemeyen arkadaşlara teşekkürler. Selamlar.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
313
Novarix kardeşim pcx i 19000 km kullandım.Kullandığım 12 motor içinde sattığıma üzüldüğüm tek motor diyebilirim.2012 lerin 2011 den farkı 20 km kadar daha süratli oluşu.Ancak bir kaza sonrası varyatör kapağı gibi bazı parçaları değiştirmek istersen 2011 le 2012 model arasında uçurum var.Maalesef senin boyuna göre bir motor değil.Malum sen agility 125 i de dizlerin sığmadığı için takaslamıştın.
 
Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
16
Teşekkürler Murat Bey.

Şu sıralar çok ikilemde kaldım. Bakkala markete gitmeye, ufak şehiriçi turlarda kullanmaya bir scooter arıyorum.

Kymco Agility 125 ve Honda PCX arasında kaldım.

PCX'in fiyatı Agility'nin yaklaşık 2 katı. Aradaki fiyat farkına değer mi onu düşünüyorum doğrusu. :silent:

Hocam benim daha önce hiç motorum olmadı hatta arkadaşımınkine falan bile binmedim ama havalr biraz ısınınca pcx alacağım kısmetse...ben olayı şöyle değerlendiriyorum..bwm de 1.6 araç üretiyor fiat ta.. onlarında aralarında da iki kat fiyat farkı var şahsen tip olarak agility yi hiç sevmedim pcx in her üstüne oturduğunda insan ayrı mutlu olur sanki.. bir de motor işi daha çok zevk işi...
bence karart gözünü al pcx i :)
Hem arkadaşların dediği gibi bunu 6 ya alıp en kötü 5 e satıyorsun.. Bütçe senin bütçen... eğer sen karar vermeden ben alırsam da benimkine binip bakabilirsin b.düzünde oturuyorum..haberleşiriz
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Novarix kardeşim pcx i 19000 km kullandım.Kullandığım 12 motor içinde sattığıma üzüldüğüm tek motor diyebilirim.2012 lerin 2011 den farkı 20 km kadar daha süratli oluşu.Ancak bir kaza sonrası varyatör kapağı gibi bazı parçaları değiştirmek istersen 2011 le 2012 model arasında uçurum var.Maalesef senin boyuna göre bir motor değil.Malum sen agility 125 i de dizlerin sığmadığı için takaslamıştın.

Hocam uzun bir aradan sonra selamlar. Umarım iyisiniz, sıhattesinizdir.
XS125'i de epey kullandım sizden sonra, çok sağlam-keyifli aletti. Tekrar teşekkürler.

PCX'e oturup şöyle bir nasıl durduğunu denemek bir türlü kısmet olmadı. Eğer benzer sıkıntıları yaşarsam yine daha büyük bir makineye yöneleceğim gibi duruyor. Belki tekrar TVS Apache alırım. Onda son derece rahattık. Ama scooter olmasını özellikle nişanlımında kullanabilmesi için istiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------

Hocam benim daha önce hiç motorum olmadı hatta arkadaşımınkine falan bile binmedim ama havalr biraz ısınınca pcx alacağım kısmetse...ben olayı şöyle değerlendiriyorum..bwm de 1.6 araç üretiyor fiat ta.. onlarında aralarında da iki kat fiyat farkı var şahsen tip olarak agility yi hiç sevmedim pcx in her üstüne oturduğunda insan ayrı mutlu olur sanki.. bir de motor işi daha çok zevk işi...
bence karart gözünü al pcx i :)
Hem arkadaşların dediği gibi bunu 6 ya alıp en kötü 5 e satıyorsun.. Bütçe senin bütçen... eğer sen karar vermeden ben alırsam da benimkine binip bakabilirsin b.düzünde oturuyorum..haberleşiriz

Valla hocam ben epeyce motor kullandım. Şu sıralar otomobille takılıyorum ailemin ısrarları üzerine. Ama 2teker tutkusu bambaşka bişey, virüs bir kere bulaştımı kolay kolay çıkmıyor vucuttan! :) Bakalım, fuarda şöyle bir deneyeceğiz nişanlımla birlikte PCX'i. Sanırım ebatlarımıza uygun düşmesi halinde kısmetse alacağız. Dilerim en hayırlısı olur. :) Bu arada çok teşekkürler teklifiniz için. Olurda ben önce alırsam bende sizi beklerim Avcılar'a. :cat:
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
Hocam, vakti zamanında Agility City 125 memleket topraklarımıza ulaştığında distribütör tarafından test için birtanesi verilmişti tarafıma.. Son derece güzel, keyifli makine. 1.93 boyundayım ve rahatsızlık yaşamadım. Ancak, tekerleklerin büyük olmasından mütevellit makine bazen "yapma hacı, çok sert basma şu gaza.. gaza gelme!" deyip duruyor. Ve eğer kardeşi Agility 125 gibi seri olduğunu düşünürseniz (ki 1,5 senelik bir Agility 125 maceram vardır) yakıtı shot yaparcasına tüketiyor.. Alınacaksa Agility City 200 düşünülebilir. Ama o da 5400 lira. O rakam verildikten sonra PCX'e yönelmek daha mantıklı benim gözümde.

Agility 125, bildiğiniz katır gibi makine. Hem konfor(suzluk) açısından hemde sağlamlık açısından! Seri, sağlam ama konfor konusunda tavizkar. (Yeni kelimeler türetirim)

Honda PCX ise bildiğimiz teknoloji bombası. 125cc ama teknolojik donanımı bugün piyasadaki pekçok 250-400cc segmentinde yok. Araştırdığım kadarıyla 2 handikapı var makinenin. Fabrika çıkışı lastikler sıkıntılı. Bunun yanında radyatörü hava filtresinin tam karşısına koymak, bilemiyorum, delikanlıyı bozar gibi geliyor bana!

Bakalım, kararsızlık evresi hala devam. Sanırım fuarda nişanlımla ikisinide deneyip öyle karar vereceğiz. Bu arada İstanbul Avcılar - Beylikdüzü taraflarında PCX kullanıcısı arkadaşlara sesleniyorum: "Şu kardeşimize bir yardımcı olalım, sevap katsayımızı arttıralım, şöyle bir üstüne otursun sürmesede motorun, ebatlarını incelesin" derseniz ben buralardayım..

Tekrar tekrar fikir ve görüşlerini esirgemeyen arkadaşlara teşekkürler. Selamlar.


Merhaba,

Biraz geç oldu cevap vermek açısından ama ben 1.80 boyundayım ve motor yüksekliği bana tam olarak uyuyor diyebilirim. Sen 1.93 isen sana biraz küçük gelebilir, bir de PCX'in orijinal amortisörleri biraz yumuşaktır. Hız tümseği veya çukurlarda maşallah o boyun ve muhtemel kilonla PCX'le zorlanırsın gibime geliyor. Ben çok kilolu biri olmamama rağmen bazen ben bile motoru üzdüğümü düşünüyorum bu konuda. Yakıt sarfiyatı konusuna değinecek olursak, PCX 6 litre benzinle ortalama 200-220 km yapabileceğin oldukça cimri bir makina. Karar verme sürecine girersen bunları aklında bulundurman tavsiyemdir. Kolay gelsin. :)
 
Katılım
25 Eyl 2012
Mesajlar
4
pcx ile kymcoyu karsilastirmak arap sabunu ile kayseri pasitrmasini karsilastirmak gibi....ne alakasi var?
pcx dedigimiz alet bir kere su sogutmali...yakit sarfiyati minumum...bununla avrupa turu yapip blog paylasanlar var...bir ara gidonlarini karsilastirin saglamligina bir bakin...tip ve tarz olarakta ayni olculerde degil...150lik pcx i getirseler ki getirmiyor bizim paragöz distributorler, turkiyede en cok satan motor olur....pahali diye kimse almaz diyorlar...fasa fiso...
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
bu nasil bir tavirdir anlamadim ama bu ikiside scooter.. yani biri temizlik maddesi digeri sarkuteri urunu degil.. kymco scooterlarla dunya turu yapanlar var. hani mesele buysa net konusalim, ybr125 ile evereste cikti adamlar..

pcx enfes bir motor ama yorum yaparken sanki essizmis gibi anlatmakta hicbir mantiga sigmiyor. bugun hala sivi sogutma kullanmayan nice saglam.motorlar var. yada enjeksiyonsuz.. mesele bu kadaor
spesifik degil. biri 3200 lira biri 6100 lira.. bakkala sinemaya gitmeye alinacak bir motor icin aradaki farka deger mi? benim kendimce dusundugum bu..
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
4018 km.deyim, masrafım olmadı yolda kalmadım. 125 cc. scooter segmentinde PCX ile aynı özelliklere sahip motor yok.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
313
bu nasil bir tavirdir anlamadim ama bu ikiside scooter.. yani biri temizlik maddesi digeri sarkuteri urunu degil.. kymco scooterlarla dunya turu yapanlar var. hani mesele buysa net konusalim, ybr125 ile evereste cikti adamlar..

pcx enfes bir motor ama yorum yaparken sanki essizmis gibi anlatmakta hicbir mantiga sigmiyor. bugun hala sivi sogutma kullanmayan nice saglam.motorlar var. yada enjeksiyonsuz.. mesele bu kadaor
spesifik degil. biri 3200 lira biri 6100 lira.. bakkala sinemaya gitmeye alinacak bir motor icin aradaki farka deger mi? benim kendimce dusundugum bu..
Senden aldığım kymco agility 125 i 12000 km,pcx ise 19000 km kullandım.İnan ikisi çok farklı.Kymco ile bakkala en kısa yoldan gitmek istersin,pcx ile en uzun yoldan gitmek istersin:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst