benim arkadaşımda vardı 91 model amerikan versiyonu,mükemmel bir enduro,falcondan çok daha üstündür,250cc 26hp idi yanlış hatırlamıyorsam,üstelik su soğutmalıdır,bundan yaklaşık 10 sene önce izmir aydın otoyolunda biz nx250 üstünde 2 kişiyken yokuş aşağıya honda slr650(üstünde tek sürücü vardı) yi geçmiştik,ve inanması güç ama o motor 160km/h sürat yapmıştı o esnada,temizini bulursan tavsiye ederim,kendimde kullandım ama çok ayrıntı hatırlamıyorum,uzun zaman önceydi