honda nx 250

Katılım
30 Mar 2009
Mesajlar
3
arkadaşlar nette biraz araştırma yaptım ama bişi bulamadım sayılır eger kullanan arkadaşlar varsa teknik bilgilerini anlatabilir lerse sevinirim
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aramadan bulabilirsin var bilgi.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu an net hatırlamıyorum arkadaşım ama ikinci eli çok yoktu. ben bir ara düşünmüştüm ama falcon nx400 daha mantıklı gelmişti o dönemler bana. tek aklımda kalan bayağı bakındığım nx250 yerine nx400 almanın daha doğru geldiğiydi. hoş sonra falcondan da caydım ya :)
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
benim arkadaşımda vardı 91 model amerikan versiyonu,mükemmel bir enduro,falcondan çok daha üstündür,250cc 26hp idi yanlış hatırlamıyorsam,üstelik su soğutmalıdır,bundan yaklaşık 10 sene önce izmir aydın otoyolunda biz nx250 üstünde 2 kişiyken yokuş aşağıya honda slr650(üstünde tek sürücü vardı) yi geçmiştik,ve inanması güç ama o motor 160km/h sürat yapmıştı o esnada,temizini bulursan tavsiye ederim,kendimde kullandım ama çok ayrıntı hatırlamıyorum,uzun zaman önceydi
 
Katılım
30 Mar 2009
Mesajlar
3
bilgiler için çok teşekkurler almayı duşunuyorum alınca resdimlerini sizinle paylaşırım
 
Katılım
7 Eki 2009
Mesajlar
3
ben nx 250 kullanıyorum su ana kadar minsk, java ve mz kullandım fakat nx 250 gercekten cok kullanıslı bı motor ist. tekırdag yolunda 6. viteste 6000 devırde 120 km yaptım 9000 deviri bulan motor rahat 150 160 km yapabılır aynı motor arazıde de cok basarılı 18 yasında olmasına ramen. fakat satmak zorundayım ktm 690 a dıktım gozumu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst