- Katılım
- 1 Nis 2016
- Mesajlar
- 466
- Konu Yazar
- #1
Onbeş yıldır motorsiklet heveslisi racing lerde artçı olarak büyümüş scooter almış, ehliyeti olmadığı için satıcıya emanet bırakmış bir garip mühendisim.
Sonra eş dost yardımıyla aldım motoru, aldığım gün düştüm, sağ grenaj ve ön çamurluğu hasarladık, egsozda azcık çizildi sağ el ve dizde ufaktan hallice yaralandım.
"Horuz kesmediğim için olmuş eşim öyle diyor."
Emniyet ekipmanlarını tamamladım, belki biraz abartılı oldu ve izmir yazlarında sıkıntılı olacak mı bilemem.
Ekipmanlar şu şekilde
Marushin Rs 999 Kask
Dainese Tempest D DRY Mont
Dainese Clutch Evo D DRY Eldiven
+Dizlik ve G1 Sırt Koruma ile yollardayım.
Yollardayım diyorum çünkü tutamıyorum kendimi Nisan sonunda ehliyet sınavı.
Herkese, özellikle İzmir'e selam, tavsiye ve tecrübelerinizi merakla bekliyorum, tur davetlerinize (1 mayıs sonrası
) katılmak istediğimi de belirteyim.
Saygılar
Sonra eş dost yardımıyla aldım motoru, aldığım gün düştüm, sağ grenaj ve ön çamurluğu hasarladık, egsozda azcık çizildi sağ el ve dizde ufaktan hallice yaralandım.
"Horuz kesmediğim için olmuş eşim öyle diyor."
Emniyet ekipmanlarını tamamladım, belki biraz abartılı oldu ve izmir yazlarında sıkıntılı olacak mı bilemem.
Ekipmanlar şu şekilde
Marushin Rs 999 Kask
Dainese Tempest D DRY Mont
Dainese Clutch Evo D DRY Eldiven
+Dizlik ve G1 Sırt Koruma ile yollardayım.
Yollardayım diyorum çünkü tutamıyorum kendimi Nisan sonunda ehliyet sınavı.
Herkese, özellikle İzmir'e selam, tavsiye ve tecrübelerinizi merakla bekliyorum, tur davetlerinize (1 mayıs sonrası
Saygılar