- Katılım
- 20 Tem 2017
- Mesajlar
- 16
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar.Honda NC750D Integra Modelinin Eski ve yeni Modelini nasıl anlarız?
Bildiğim kadarıyla 2016 model ve sonrasında egzos yenilenmiş ve virajlarda gaz verince vites değiştirmesini engellemek için sensör konulmuş.2016 model ve sonrasını egzosdan anlıyordum ancak 2015 model bi integraya bakarken 2016 modellerin egzosunun takılı olduğunu gördüm.2015 modellerde de yeni egzos kullanılıyormuydu fabrika çıkışı olarak? Yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler.
Bildiğim kadarıyla 2016 model ve sonrasında egzos yenilenmiş ve virajlarda gaz verince vites değiştirmesini engellemek için sensör konulmuş.2016 model ve sonrasını egzosdan anlıyordum ancak 2015 model bi integraya bakarken 2016 modellerin egzosunun takılı olduğunu gördüm.2015 modellerde de yeni egzos kullanılıyormuydu fabrika çıkışı olarak? Yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler.