- Konu Yazar
- #1

HONDA NC 700 X
Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC paralel çift silindir
Motor hacmi (cc) 670cm3
Silindir çapı x strok (mm) 73X80mm
Sıkıştırma oranı 10,7:1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 38,1 /6,250 (50,8 ps)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 62/4,750
Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman 6 vites
Güç aktarımı O-ring zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,210 X 830 X 1,285mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,540mm
Sele yüksekliği (mm) 830mm
Yerden açıklık (mm) 165mm
Yakıt kapasitesi (litre) 14,1 lt.
Tekerlekler
Ön Alüminyum döküm
Arka Alüminyum döküm

HONDA NC 700 S
Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC paralel 2 silindirli
Motor hacmi (cc) 670cm3
Silindir çapı x strok (mm) 73 X 80mm
Sıkıştırma oranı 10,7:1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 38/6,250 (50,8 ps)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 60/4750
Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman 6 vites
Güç aktarımı O-ring zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,195 X 760 x 1,130mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,525mm
Sele yüksekliği (mm) 790mm
Yerden açıklık (mm) 140mm
Yakıt kapasitesi (litre) 14,1lt.
Tekerlekler
Ön Alüminyum döküm
Arka Alüminyum döküm

NC750X
Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC, paralel çift silindirli
Motor hacmi (cc) 745
Silindir çapı x strok (mm) 77 x 80 mm
Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 40.3kW @ 6250 devir/dakika (54.8 ps)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 68Nm @ 4750 devir/dakika
Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman Çok diskli kavrama, 6 vites
Güç aktarımı Zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.210 x 840 x 1.285
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1540
Sele yüksekliği (mm) 830
Yerden açıklık (mm) 165
Yakıt kapasitesi (litre) 14,1 lt
TEKERLEKLER
Ön 10 kollu alüminyum döküm
Arka 10 kollu alüminyum döküm
Ön 120/70-ZR17 M/C (58W)
Arka 160/60-ZR17 M/C (69W)
SÜSPANSİYON
Ön 41 mm'lik teleskobik çatal, 153,5 mm esneme aralıklı
Arka Monoshock pro-link amortisör, 150 mm esneme arlıklı
FRENLER
Ön 320 mm Disk, ABS
Arka 240 mm Disk, ABS
Ağırlık 219 kg

NC750S
Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC, paralel çift silindirli
Motor hacmi (cc) 745
Silindir çapı x strok (mm) 77 x 80 mm
Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 40.3kW @ 6250 devir/dakika (54.8 ps)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 68Nm @ 4750 devir/dakika
Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç aktarımı Zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.195 x 780 x 1.130
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.525
Sele yüksekliği (mm) 790
Yerden açıklık (mm) 140
Yakıt kapasitesi (litre) 14,1 lt
Ağırlık 216 kg
NC700S Kullanım Kılavuzu
NC700X Kullanım Kılavuzu
NC750X Kullanım Klavuzu
NC750S Kullanım Klavuzu
Moderatör tarafında düzenlendi: