Bir Er6n sahibi olarak şunu söyleyebilirim bu cihazlar sorunsuzluk ve 200K km'ye kadar motor müdahelesi olmadan kullanılabilmesi nedeniyle ün yapmış cihazlar kalite olarak üzerindeki her parçanın da "Made in Japan" olması da ayrı bir güven sembolüdür. Siz ne kadar kabul etmesenizde Kawasaki ER6 serisi Moto siteler tarafından çoğu yıl, bazende ardışık senelerde "Yılın motoru" seçilmiştir, yurdumuzda servis ve yedek parça imkanlarının kısıtlı olması Kawasaki motorların kötü olduğu anlamına gelmez güneşi balçıkla sıvamaya çalışmayın. İki motorunda 0-100km/s hızlanma youtube videolarını izlediğinizde NC 7sn de 0-100km/s yapabilirken Er6'da bu süre sadece 4 sn civarında(3.7 olması lazım), son hız olarak Nc ort.180km/s iken Kawasaki'de bu değer 220km/s civarındadır.
http://www.termignoni.it/foto/grafici/201225578009.gif
grafikte kawasaki ER6 için güç-rpm çizgisine bakıldığında,honda'nın son devirleri olan 6250Rpm civarında kawasaki'ninde benzer gücü verdiği görülüyor fark olarak honda pes ederken Kawasaki'nin fazladan 4000rpm fazla deviri ve +~20Hp fazladan rezerv gücü bulunuyor,(ki benzer devirlere kadar kullanıldığında kawasaki yakıt değerleri yaklaşık 4-4,5 lt/100km veya 4 lt'den daha da az olabilmektedir.) Honda Nc serisi piyasaya sürülmeden önce Er6 'lar Dünya çapında gerek ekonomisi gerekse sağlamlığıyla ün yapmış motorlar olarak biliniyordu bunu gören Honda Kawasaki'ye cevap verebilmek adına Nc serisini geliştirmiştir, ve ekonomik olması yönüyle Er6 serisine rakip olabilmiştir . Daha azıyla yetinebilirim diyorsanız Honda size ekonomi ve Yüksek 2.el değeri olarak döner, ama ucuz alsamda kendim kullanacağım gerektiğinde 250cc scooter kadar az yaksın, gerektiğinde 4 silindir 600cc makinalarla gaz açabilme serbestisine sahip olmak istiyorsanız Kawasaki mantıklı seçimdir.
edit:imla