Nc700 başlığını okumuşsundur. Gücü az torku az diyorsun da bu torku ve gücü iki motosiklet de hangi devirlerde veriyor onu yazmamışsın. Onu da yazıver de öğrenelim hepberaber.
NC700
Maks. Güç (kW@dev/dak) 38,1 /6,250 (50,8 ps)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 62/4,750
ER6N
Maximum power 53 kW {72.1 PS} / 8,500 rpm
Maximum tork 64 N.m {6.5 kgf.m} / 7,000 rpm
bu durumda Nc700 maksimum ivmesini daha düşük devirde veriyor.
http://www.termignoni.it/products_detail.php?id=1534&&scarichi=termignoni#dett
Doğru nc max gücünü daha düşük devirde veriyor ama o devirde er6n'in de bir gücü var.
Biliyorsunuzdur ama ben gene de hatırlatayım, motosikletler max güç ve torklarını belirli devirlerde verirler; aslolan belirli bir devirdeki güçten ziyade çizginin altındaki alandır. Bu da çizginin integraliyle hesaplanır.
Yukarıdaki adreste güç eğrisi var er6n'in, 6250 devir civarında (yani nc'nin en güçlü olduğu anda) 47 hp civarında üretiyor ve daha gidecek çok yeri var. Üstelik daha da hafif. Sırf oradaki 4 hp için nc düşük devirde daha güçlü demek ne kadar doğru.
Bagajdır, görüntüdür, yakıttır tartışılır ama teknik açıdan er6n ve nc kıyas kabul etmez arkadaşlar.
benim anlamadığım er6-n daha teknolojik diyen şahıslar aydınlatın beni ? teknolojiden kasıt nedir ? motor ömrüyse er6-n 2inci rektefiyeyi olduğunda NC nin gidiceği yollar henüz bitmemiş olur kafadan 200bini var Nc nin yeni nesil düşük devir yüsek torklu bi sistem herşey bg mi anlamadım gitti vergi farkı kötü ama bu er6-n daha iyi bi motor yaparmı ? eğer fanatikseniz yapar objektifseniz yapmaz hayatında NC YE ER6-N binmemiş insanlar sallıyıp duruyor ya bende aynı reşit gibi pes edip gitmelimiyim yoksa bi kişiye doğruyu göstersem kardır die düşünmelimiyim bilemedim ! ayrıca 0-100 videolarında ben er6 nın bir artısını göremedim kaldıki honda nin türkiyedeki durumu + nc nin standart abs donanımı + depo bagaj hacmi varken neden er6-n denir bilemedim olay hızsa gidin r6 alın r1 alın 30km daha hızlı gidicem die güvenlikten ödün vermem üstelik bi motorun o ülkedeki servisi bayiliği ne kadar iyi ne kadar gelişmişse o motor okadar tercih edilir isterse altın kaplama olsun bisikletçiden bozma servisi at şeyi gibi parça fiyatları parça fiyatını boşverdim temin etme sıkıntıları oho boşverelim gitsin
Bu 2 motor arasında Aynı Km hızda max 1 litre benzin oynar Nc 120km İle 3.7 yakarsa kawada max 4.5 yakar belki okadar bile değildir
Aralarında 1 litre bile benzin oynamayan motor zevke ve kullanım amacına bağlı olarak Seçilir
Yani NC nin az yakması onu daha iyi kılmaz Tr şartlarına göre , Gerek son hızı olsun,kalkış olsun,çekici tasarımı olsun,Kawa her türlü önde,he Trde yedek parça sıkıntısı var diyorlar o ayrı ama Zaten seni üzecek bir arızası olacağını hiç sanmıyorum
Vergiside daha az Yakıt tasarrrufunu düşünüyorsan senede 10.000 den fazla yapmıyorsan Kawa tercihin olsun
İnsanın dibi düşüyor Şu motoru görünce
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...saki-er-6f-acil-ihtiyac-bitti-101792111/detay
kawasaki yazmaktan aciz olan,kişiler kawasakiye laf atıyor ya durum çok vahim yani.
http://www.termignoni.it/products_detail.php?id=1534&&scarichi=termignoni#dett
Doğru nc max gücünü daha düşük devirde veriyor ama o devirde er6n'in de bir gücü var.
Biliyorsunuzdur ama ben gene de hatırlatayım, motosikletler max güç ve torklarını belirli devirlerde verirler; aslolan belirli bir devirdeki güçten ziyade çizginin altındaki alandır. Bu da çizginin integraliyle hesaplanır.
Yukarıdaki adreste güç eğrisi var er6n'in, 6250 devir civarında (yani nc'nin en güçlü olduğu anda) 47 hp civarında üretiyor ve daha gidecek çok yeri var. Üstelik daha da hafif. Sırf oradaki 4 hp için nc düşük devirde daha güçlü demek ne kadar doğru.
Bagajdır, görüntüdür, yakıttır tartışılır ama teknik açıdan er6n ve nc kıyas kabul etmez arkadaşlar.
Yazmayım diyorum ama yazacam artık ,
Kawasaki paramı verdi bunları yazdırmak için sana :queen:
Yazdıklarını okumuyorum ama gıcıklık olsun diye bakıyorum övüp duruyon Kawayı
Al sana şu kadar para desem alacanmı Kawasaki yok yedek parça pahalı yok disbiritör sıkıntılı vs vs diyecen :queen:![]()
benim anlamadığım er6-n daha teknolojik diyen şahıslar aydınlatın beni ? teknolojiden kasıt nedir ? motor ömrüyse er6-n 2inci rektefiyeyi olduğunda NC nin gidiceği yollar henüz bitmemiş olur kafadan 200bini var Nc nin yeni nesil düşük devir yüsek torklu bi sistem herşey bg mi anlamadım gitti vergi farkı kötü ama bu er6-n daha iyi bi motor yaparmı ? eğer fanatikseniz yapar objektifseniz yapmaz hayatında NC YE ER6-N binmemiş insanlar sallıyıp duruyor ya bende aynı reşit gibi pes edip gitmelimiyim yoksa bi kişiye doğruyu göstersem kardır die düşünmelimiyim bilemedim ! ayrıca 0-100 videolarında ben er6 nın bir artısını göremedim kaldıki honda nin türkiyedeki durumu + nc nin standart abs donanımı + depo bagaj hacmi varken neden er6-n denir bilemedim olay hızsa gidin r6 alın r1 alın 30km daha hızlı gidicem die güvenlikten ödün vermem üstelik bi motorun o ülkedeki servisi bayiliği ne kadar iyi ne kadar gelişmişse o motor okadar tercih edilir isterse altın kaplama olsun bisikletçiden bozma servisi at şeyi gibi parça fiyatları parça fiyatını boşverdim temin etme sıkıntıları oho boşverelim gitsin
benim muhatabım forumdaki adamlar sen nie üstüne aldın yorumumu işimz olmaz çabulcu olupta kendini insan sananlarla 2le git benim yazılarıma yorumda yazma cvp ta verme muhatabım değilsin gördük seninde işkembeden sallamalarınıya sen hakikaten saçmalıyorsun ,ya bilmeden cahil cahil konuşuyorsun yada kendi motorundan memnun değilsin almak istediğin motoru savunuyorsun,rektefiyeden falan bahsetiiyorsun da rektefiye nedir bilirmisin sen ? bilmeyende zanneder ki kawasaki 10 binde bir rektefiye oluyor,0 100 den bahsediyorsun sonra güvenlikten falan bahsediyorsun saçma sapan konuşuyorsun, sence millet 30 km daha hızlı gidebilmek içinmi r1 alıyor allah aşkına ,birde tutturmuşsun parça fiyatıydı servisiydi bilip bilmeden konuşuyorsun,hiç gittinmi sordunmu oturup konuştunmu adamlarla ? bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmuşsun çok yazık sana
benim muhatabım forumdaki adamlar sen nie üstüne aldın yorumumu işimz olmaz çabulcu olupta kendini insan sananlarla 2le git benim yazılarıma yorumda yazma cvp ta verme muhatabım değilsin gördük seninde işkembeden sallamalarını
rıfkı kardeşim konu başlığıyla alakası yok ama son zamanlarda xj6n de dikkatimi cekmeye başladı er6n ye göre kıyaslama yaparmısın?4 silindir gerçi ama er6n den daha agır basmaya başladı benım için