Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
amerikan park fabrikasyon mu,çoğu msxin farı yanarken sinyalleride yanıyor
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
9
Daha önce ablan trafikte herhangi bir araç kullandıysa, trafiği okumayı biliyor nerde ne yapacağını kestirebiliyorsa bu motosikletle başlayabilir, ama yok hiç trafiğe çıkmadı dersen kardeşim önerim kesinlikle scooter olur. Daha kolay trafiğe adapte olur, sonra dilerse vitesli motosikletten sürüşüne devam edebilir.

Trafiğe daha çıkmadı bide bu msx lere benzeyen elektrikle çalışan motor mu diyeyim neyse işte ondan var onu alsam tahmini olarak kaç yıl kullanırım ?
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
426
Trafiğe daha çıkmadı bide bu msx lere benzeyen elektrikle çalışan motor mu diyeyim neyse işte ondan var onu alsam tahmini olarak kaç yıl kullanırım ?

Kardeşim bahsettiğin motorlara bulaşma, çin malı vs motor alma kimseye de tavsiye etme. beğendiğin japon yada italyan motosiklet veya scooterden şaşma derim. Elektirikli yada çin malı motosiklet alırsan hem parana yazık olur hemde dert sahibi olmuş olursun.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
22
lastik önerisi olan var mı veya kullandığından memnun olan. Orjinal lastikleri felaket kayıyor yer ıslakken 20km ile kavşaktan dönemedim
 
Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
15
Bende Michelin City Grip le Continental ContiTwist arasında kaldım. Şöyle bir ayrıntı var ne olduğunu bulamadım michelin 56p continental 62p yazıyor bilginiz var mı?

P değeri yük endeksine karsılık geliyor,
Alıntı : "Yük endeksi, sürüş esnasında bir lastik tarafından desteklenen maksimum ağırlığı yazılı formda gösterir.
Örneğin, yük endeksi 100 ise bu, lastiğin maksimum 800kg destek verebileceği anlamına gelir."

Buradaki 56P = 224KG 'a karsılık geliyor.
 
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Bugun biraz devirli kullandim motoru. 1 ve 2.ci viteste motor kesiciye giriyor 3 ve 4.cu viteste kesiciye girmedi. 3.vites 99 100 km hizda kaliyor motor. Sizde durumlar nasil
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Benimki 3.vitestede kesiciye giriyo ama 4. Viteste 106 da normal oturusta kalıyo cumaresi bakımdan çıkardım garipçe ardından belgrad birazda dağ yollarına soktuk gelirken bos yolda az bastım 106 da kaldı yazın ortasında crf250 l ye geçmeyi düşünüyorum dağ yollarında motor sürmek daha keyif verdi bana
 
Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
100
Arazinin tadi baska tabi :) seninki 3.viteste kacta giriyor kesiciye. Bende su belgrad dag yollarina gitmek istiyorum ama nasip olmadi gitmek.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
22
Bizim motorun çakması çıkmış servisteki arkadaş dedi aynısını yapmışlar diye o kadar değildir dedim ama gerçekten aynısını yapmışlar hatta kafa 2015 gövde 2016 yeni kasanın :) kral motor kr25 ava 3000 ve 4500 var hemde elektrikli :) ben ilk defa gördüm
 
Katılım
1 Eyl 2013
Mesajlar
6
herkese merhaba arkadaşlar.msx 125imi satmış bulunmaktayım fakat gpr egzoz elimde kaldı.almayı düşünen varsa 05363031027 bu numaradan bana ulaşabilir.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1
merhabalar,
yaklaşık bir ay süredir motor alma fikrine kendimi alıştırmaya çalışıyorum. yaş 30. boy 170. ilk motoru alma sebebim şehiriçi. konu hakkında bilgisiz olduğum için önce yzf-r25 ile başlayan merakın sırasıyla ninja300 abs ye sonrasında duke250 abs ye dönüştü. ama ilk başlangıç için bu aletin ihtiyacımı karşılayacağını düşünüyorum. başlangıç motoru olarak kullanabilir miyim? trafik tecrübesi 12 yıldır aktif var. en son bu motora ilgim olduğunda araştırdığımda yeni kasası çıkacak deniliyor. beklemeyi düşünüyorum. yeni kasa ile alakalı bilgisi olan arkadaşlar var mı?
açıkçası duke250 abs ye çok hazırlamıştım ama servis sorunu ve yedek parça tedariği çok düşündürüyor. artısı abs olmasıydı. bilemedim. tecrübeli arkadaşlarında fikir ve önemi benim için önemli. ama sakın ybr125 ile başla falan demeyin. görünüşü de benim için çok önemli.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
merhabalar,
yaklaşık bir ay süredir motor alma fikrine kendimi alıştırmaya çalışıyorum. yaş 30. boy 170. ilk motoru alma sebebim şehiriçi. konu hakkında bilgisiz olduğum için önce yzf-r25 ile başlayan merakın sırasıyla ninja300 abs ye sonrasında duke250 abs ye dönüştü. ama ilk başlangıç için bu aletin ihtiyacımı karşılayacağını düşünüyorum. başlangıç motoru olarak kullanabilir miyim? trafik tecrübesi 12 yıldır aktif var. en son bu motora ilgim olduğunda araştırdığımda yeni kasası çıkacak deniliyor. beklemeyi düşünüyorum. yeni kasa ile alakalı bilgisi olan arkadaşlar var mı?
açıkçası duke250 abs ye çok hazırlamıştım ama servis sorunu ve yedek parça tedariği çok düşündürüyor. artısı abs olmasıydı. bilemedim. tecrübeli arkadaşlarında fikir ve önemi benim için önemli. ama sakın ybr125 ile başla falan demeyin. görünüşü de benim için çok önemli.

msx125 çok güzel başlangıc motoru olur bence, sürüşü de çok zevklidir, bana öyle geldi. 125 cc kategorisinde başlamak istiyorsanız eğer, neden olmasın.
 
Katılım
22 Nis 2016
Mesajlar
1
Slm msx ailesi ;)
Artık bnde grom sahibiyim.
Yaş 31
Boy 1.71
Kg 80
İnşallah pişman olmam bu msx ten.
Avcılardan olan varsa yazsın :)
SPY 5000 alarm kiti ni tavsiye eder misiniz msx ' ime acaba??
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
Slm msx ailesi ;)
Artık bnde grom sahibiyim.
Yaş 31
Boy 1.71
Kg 80
İnşallah pişman olmam bu msx ten.
Avcılardan olan varsa yazsın :)
SPY 5000 alarm kiti ni tavsiye eder misiniz msx ' ime acaba??


Güle güle kullanın sizi şöyle alalım :)
https://www.facebook.com/groups/337917609711826/?ref=bookmarks

Buluşmalardan bazıları :)

13083091_10154154150231170_3680206643738142618_n.jpg


13076815_1597030690542419_1375058989183541024_n.jpg


12974509_1594907687421386_7893165747809290240_n.jpg


13000079_1594864027425752_1302355805845250846_n.jpg


13015240_1594822854096536_3590672693999733630_n.jpg


12993611_1594099860835502_1535538898705284082_n.jpg


13006662_1592676480977840_187773841433509023_n.jpg
 
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
133
Slm msx ailesi ;)
Artık bnde grom sahibiyim.
Yaş 31
Boy 1.71
Kg 80
İnşallah pişman olmam bu msx ten.
Avcılardan olan varsa yazsın
SPY 5000 alarm kiti ni tavsiye eder misiniz msx ' ime acaba??

Bizim motorlarin kucaklanip goturulme riski var sadece msx e has bir korku :mrgreen: Saglam bir yere baglamak daha guvenli.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------

Bugun biraz devirli kullandim motoru. 1 ve 2.ci viteste motor kesiciye giriyor 3 ve 4.cu viteste kesiciye girmedi. 3.vites 99 100 km hizda kaliyor motor. Sizde durumlar nasil

4. viteste kesiciye sadece yokus asagi egim olan yollarda giriyor. 124 civarinda kesiciye girdi. Ama cani burnunda o sekilde kullanmakda pek faydali degil. 105 - 110 arasi son surat daha fazlasini vermiyor.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst