Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Geçmiş olsun hocam sanada . Michelin City Grip için sert lastik vs diyolar ama sanırım power pure e kıyasla daha iyi. Boyut olarak ön teker 120/70 arka ateker 130/70 sanırım değil mi? Bir de İstanbul'da nerden alıyorsunuz lastikleri? İnternet üzerindne birçok yer çıkıyor baktığımda.
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
62
arkadaşlar bu ufak düşmeler üstelik yavaş giderken beni korkutmaya başladı açıkcası :))) İlk motorum, ilk ciddi sürüş deneyimim olacak bu motorla yakın bir zamanda. Tırstım biraz :)) Sorun tamamen lastikdenmi kaynaklı acaba?
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
arkadaşlar bu ufak düşmeler üstelik yavaş giderken beni korkutmaya başladı açıkcası :))) İlk motorum, ilk ciddi sürüş deneyimim olacak bu motorla yakın bir zamanda. Tırstım biraz :)) Sorun tamamen lastikdenmi kaynaklı acaba?

Belki acemilik de olabilir ancak 23 sayfalık konu8da okursan düşen ve düştükten sonra lastik değiştiren çok insan var. Üstelik Altın elbiseli adam da düşmüştü motordayken ve lastikleri kesinlikle değiştirin diyordu. Ondaki düşme tecrübe eksikliğinden değildir diye düşünüyorum :) Çok yüksek bir tutar değil lastikler o yüzden değiştirip kafanın rahat etmesini tercih edebilirsin :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
sele konusunda ben de sıkıntıya girdim. freewind pamuk gibiymiş dedim ama alışılmayacak bişey değil. sonuçta incecik bisiklet selesinde saatlerce onlarca kilometre yolculuk ettiğimiz oluyor. alışırız
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
arkadaşlar bu ufak düşmeler üstelik yavaş giderken beni korkutmaya başladı açıkcası :))) İlk motorum, ilk ciddi sürüş deneyimim olacak bu motorla yakın bir zamanda. Tırstım biraz :)) Sorun tamamen lastikdenmi kaynakl

En azından benimkiler tamamen lastikten değil benden de var 300-500 km de kendimi bişey sandım :) allhtan ufak düştüm benim acımdan iyi oldu motorda çizilmedi banada bişey olmadı tecrube diyorum
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
arkadaşlar ayna konusunu nasıl çözdünüz? ben tvs apache aynalarını ve görüş açısını çok beğendim. alabilirim. bi tavsiyeniz var mı?
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
sele konusunda ben de sıkıntıya girdim. freewind pamuk gibiymiş dedim ama alışılmayacak bişey değil. sonuçta incecik bisiklet selesinde saatlerce onlarca kilometre yolculuk ettiğimiz oluyor. alışırız

Valla doğru söylüyorsun be sabahtan akşama kadar insan bisiklet sürer mi bee

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:23 ----------

Ben bakıyorum Michelin City 140tl kadar bulmuştum almadım Şimdi bakalım zam gelmiş sanırım bu fiyatlara yok gibi artık Bulursanız istanbulda bende gelirim Toplu indirimden yararlanırız Lastik takması nasıl oluyor biliyormusunuz Aldımız yerde takıyorlarmı internetten alsak kaça takarlar bilgisi olan varmı?
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Valla doğru söylüyorsun be sabahtan akşama kadar insan bisiklet sürer mi bee

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:23 ----------

Ben bakıyorum Michelin City 140tl kadar bulmuştum almadım Şimdi bakalım zam gelmiş sanırım bu fiyatlara yok gibi artık Bulursanız istanbulda bende gelirim Toplu indirimden yararlanırız Lastik takması nasıl oluyor biliyormusunuz Aldımız yerde takıyorlarmı internetten alsak kaça takarlar bilgisi olan varmı?

dostum lastik takmak yerine göre değişiyor. 100 liraya taktıran da var. eski motoruma 50 liraya taktırmıştım. 20 liraya taktıran da var
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
Püüüfff ne para istiyorlar bee arabaya okadar para almıyorlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------

arkadaşlar ayna konusunu nasıl çözdünüz? ben tvs apache aynalarını ve görüş açısını çok beğendim. alabilirim. bi tavsiyeniz var mı?

35 tl ayna aldim orninalden birazdaha iyi pcx aynasina benzettim ben ama ne aynasi bilmiyorum ayna uzatma olmadan cok iyi pervormasn alamasin gibime geliyor ama orjinalden iyi olur
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Valla doğru söylüyorsun be sabahtan akşama kadar insan bisiklet sürer mi bee

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:23 ----------

Ben bakıyorum Michelin City 140tl kadar bulmuştum almadım Şimdi bakalım zam gelmiş sanırım bu fiyatlara yok gibi artık Bulursanız istanbulda bende gelirim Toplu indirimden yararlanırız Lastik takması nasıl oluyor biliyormusunuz Aldımız yerde takıyorlarmı internetten alsak kaça takarlar bilgisi olan varmı?

İstanbulda oturuyorsan eğer referans olması açısından şöyle diyim. Ben şişlideki honda esengül ile konuştum ellerinde city grip varmış. 280 tl lastikler + 50 tlye lastikleri takıp genel bi motoru kontrol edecekler.Bu haftasonu gideceğim ben taktırdıktan sonra bilgilendiririm yine.
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
İstanbulda oturuyorsan eğer referans olması açısından şöyle diyim. Ben şişlideki honda esengül ile konuştum ellerinde city grip varmış. 280 tl lastikler + 50 tlye lastikleri takıp genel bi motoru kontrol edecekler.Bu haftasonu gideceğim ben taktırdıktan sonra bilgilendiririm yine.
Olur Valla bende bi debriyaj ayarı yaptırmak istiyordum
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Merhaba arkadaşlar yaklasık 4 aydır motor arastırıyodum mondialinden fıddle a atv ye falan derken kısmet msx125 oldu gerçekten hoş bi motor baslangıc olarak seçtim :)

Motoru honda anes tem aldım gercekten en uygun fiyatı onlar verdi fuarda son 7300 diyodu adam , anesten plaka ruhsat 7300 e aldım . Daha motor elime gecmedi yazlık için saga sola gitmeye aldım edindigim bilgilere göre motoru öldüremezsin dedi herkez dayanıklıymıs guzel alete benziyor 2 hafta sonra elimde olucak kullandıkca edindigim tecrübeleri size aktarırım :)
Bide modifiye olarak neler yapabilirim egzoz degişmeyi düşünmüyorum suanlık önereceginiz ayna ayaklık vs gibi seyleri paylaşırsanız sevinirim simdilik bi kaç foto cektim , herkeze kazasız sürüşler :)



ORalDP.jpg
[/url][/IMG]
zmyDM9.jpg
[/url][/IMG]
GvGJDV.jpg
[/url][/IMG]
yPjDq7.jpg
[/url][/IMG]
6ZM1N3.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
116
Selamlar arkadaslar ,

Biraz once honda tr'den resimdeki mesaji aldim. Bu turde baska mesaj alan arkadaşlar var mi? Acikcasi bana pek guncelleme gibi gelmedi , sanki hatali yakit pompasini degistirmek icin güncelcelleme adi altinda yazilmis bu islem. Sizin gorusleriniz nedir?
16kn879.png
 
Katılım
3 Kas 2014
Mesajlar
76
Merhaba arkadaşlar yaklasık 4 aydır motor arastırıyodum mondialinden fıddle a atv ye falan derken kısmet msx125 oldu gerçekten hoş bi motor baslangıc olarak seçtim :)

Motoru honda anes tem aldım gercekten en uygun fiyatı onlar verdi fuarda son 7300 diyodu adam , anesten plaka ruhsat 7300 e aldım . Daha motor elime gecmedi yazlık için saga sola gitmeye aldım edindigim bilgilere göre motoru öldüremezsin dedi herkez dayanıklıymıs guzel alete benziyor 2 hafta sonra elimde olucak kullandıkca edindigim tecrübeleri size aktarırım :)
Bide modifiye olarak neler yapabilirim egzoz degişmeyi düşünmüyorum suanlık önereceginiz ayna ayaklık vs gibi seyleri paylaşırsanız sevinirim simdilik bi kaç foto cektim , herkeze kazasız sürüşler :)



[url=http://hizliresim.com/ORalDP][url]http://i.hizliresim.com/ORalDP.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/zmyDM9][url]http://i.hizliresim.com/zmyDM9.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/GvGJDV][url]http://i.hizliresim.com/GvGJDV.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/yPjDq7][url]http://i.hizliresim.com/yPjDq7.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/6ZM1N3][url]http://i.hizliresim.com/6ZM1N3.jpg[/url][/url]

Allah kazasiz belasiz Surusler Nsip etsin Oncelikle..

Aldigin Motosiklet 2014 e ait bir motosikletmi yoksa bu senenin yani 2015 ait bir motosikletmi .. birde sormak istedigim yeni modeller Turkiye ye geldimi yoksa halen 2015 olarak bu modellete devammi ? yeni model derken arkadaslar sakin yanlis anlamasin . Renk konusunda baya bir renklendirme soz konusu yeni modellerde..
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Bana oyle bir mesaj gelmedi ama arayip sorarim oyle bi durum varsa mesajdaki gibi sizede bilgi veririm .

2014 model benimki 2015 suan da gelmez dediler sadece renk degismis zaten motor gucu vs ayni gelirsede turkiye fiyat baya bi artar dolar falanda ciktigi icin bence msx simdi alinmali ilerde satarken zarara girmezsiniz :)

Birde onerebilceginiz ayna varsa link atarsaniz sevinirim
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Güncelleme ile ilgili honda yükseliş ile görüştüm. Her motorda değil şase numaraları belli olan motorlarda bir güncelleme işlemi yapılıyormuş. Parça hatası veya arızası değil sadece güncelleme. Başka motorlarda da gösterge paneli gibi noktalarda oluyormuş. Ellerine yeni ulaşmış yazı. Haftaya haftaiçi gelin kontrol edelim dediler.
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
116
Güncelleme ile ilgili honda yükseliş ile görüştüm. Her motorda değil şase numaraları belli olan motorlarda bir güncelleme işlemi yapılıyormuş. Parça hatası veya arızası değil sadece güncelleme. Başka motorlarda da gösterge paneli gibi noktalarda oluyormuş. Ellerine yeni ulaşmış yazı. Haftaya haftaiçi gelin kontrol edelim dediler.

Bilgilendirme icin teşekkürler , bende internetten arastirdigimda bu islemlerin aynisinin Amerika ve Kanada da 2014 yilinin sonunda yapıldigini öğrendim. Bunun nedeninin yakit pompasinin yapisindan kaynaklanan bir sikintidan oldugu belirtilmis. Ilerleyen zamanlarda pompanin sıkışıp ic takiminin kirilip , motora yakit akisini kesip stop etmesine hatta motora ciddi zararlar verebilecegi belirtilmis.
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Bende simdi anes le gorustum aynilari soylendi benim motor 0 olduğu icin direk guncel cikiyomus eski kullanicilar yaptiriyomus guncelleme olayini :)
sirkecide arastirdim ayna bulamadim internetten siparis vericem bakalim
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Bende simdi anes le gorustum aynilari soylendi benim motor 0 olduğu icin direk guncel cikiyomus eski kullanicilar yaptiriyomus guncelleme olayini :)
sirkecide arastirdim ayna bulamadim internetten siparis vericem bakalim

2014 9. ay trafik çıkışlı motosikletim. belki bende de istemezler.
ayna konusunda da kullanıp memnun olduğunuz bir ayna olursa paylaşır mısınız? bi takım ayna aldım yine çok güzel göstermiyor. tarzı çok tatlı çok yakıştı. ama görüş dar. belki ayna kestirip yaptırabilirim bişeyler ama izmirde onu da bulmak o kadar zor ki.
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
Bende fuardan aldım ne aynası bu diye sormayı unutum ama ben pcx oldunu düşünüyorum görüş açısı orjınalden iyi ama gene tatmın edici değil
Bence tek çare ayna uzatma
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst