ohooo
Bu motor bana pocket bike gibi gelirdi büyüklük olarak 110 kiloyum zaten 158 taşıyor
Ama güzel makina sıradan bir motor değil.
Güle güle kullan.
Valla üstad ktm gibi bir makinen varken bunu güzel bulman ve sıradan değil
demen beni sevindirdi, senin motorunda sıradan değil sende kazasız belasız kullan...
Yalnız bir arkadaşım 100 kilo civarlarında gayet biniyor ve sürüyor neden kiloya bakıyorsunuz ki
Zaten motor tek kişilik gibi düşünün boyunuz 155 in altında değilse ki öyle bile arkaya 180 adam zor oturur
Kısacası 3-4 günlük tecrübemle konuşuyorum ben durmam heryere girer çıkarım hatta merdiven bile inerim diyenlerin tek kişilik motorudur bu![]()
ilk bakım için onur honda yı honda ana bayiine şikayet ettim
bugün geri dönüş yaptılar hem genel merkezden hem onur honda dan
pazartesi tekrardan çağırıyolar gidip motora bakacaklar tekrardanarkadaşın bahsettiği tüm bakımları ince ince didik didik ede ede yaptırıcam adi heriflere öyle başından savma iş yapmakla olmaz bu işler pazardan karpuz almadık
![]()
Arkadaşlar 5 günde 500 km yi devirdim kitapçıkta rodaj işleminin 500 olduğunu okudum.. Artık biraz hızı arttırabilirmiyimki 50-60 geçmiyordum 4 devri daha doğrusu... Birde yağı kontrol edeyimmi rengi felan yani 1000 de gel dedi satanlar ama ben kitapçıkta öyle okuyunca bi sorayım dedim..
Buarada şu siteye aldığım benzinleri kaydediyorum ve ortalamam 7 kuruş çıktı
http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/grom_125/2014/Kilimandjaro/315587
Daha rodajda 7 kuruş yakıyorsa bu meret dahada düşecekse ben bişey demiyorum
İlgilenenler siteyi takip edebilir 2-3 günde bir fullüyorum güncelliyorum orayı...
Sizin tüketimler nasıl
Ha birde bi arkadaşım 500 de bi yap al doldur kendin eğer kitapçıkta 500 yazıyorsa o rodaj yağını değiştir sen 1000 de gene servisine götürürsün felan dedi...
kitapta 500 değil 1000 km den bahsediyor yalnız. 750 km de ben 1000 bakımlarını yaptırmıştım.
Selamlar,
Benimde rodaj dün bitti ve servise götürdüm.Yaptıkları işlemler:
1-Motor yağ değişimi ( honda'nın orjinal 10W30 motor yağı )
2-Zincir gerginlik ayarı ve zincir yağlama.
3-Motoru komple WD40'lama.
4-Benim kırık sinyali de hallettiler hayrına
5-Balata spreyi ile balata temizliği.
6-Jant temizleme spreyi ile jantlardaki yağ kir pislik temizliği.
7-Debriyaj ayarı.Ayrıca debriyaj ve fren kollarının çok yukarda konumlandığını söyledi.Onları biraz aşağı indirdi.Bence de daha rahat artık.
8-Çay ikramı
Hepsi 27 TL tuttu.Dünden beri 50km falan yaptım.Son sürati deneme fırsatım olmadı.Hep trafikte gitmem gerekti.Ancak motordaki titreşim baya bir azaldı.Onu söyleyebilirim.
ilk 500 km de gitmeli ilk bakıma yoksa 1000 mi sizce ne yapmalıyım?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------
ilk bakımda genelde bunlar mı yapılıyor yoksa size özel bişey miydi?
İşte neler yaptı neler yapmadılar mesela?? Yaptıracak arkadaşlar bilinçli olsunvalla benikinci sefere gittim bakıma ilkinden memnun kalmadım şikayet ettim. aradılar gelin dediler gittim. bu sefer daha özenli baktılar, cila fln yapalım dediler tersledim istemedim yapmanız gerekeni yapın yeter dedim. neyse ki ilk bakımda yapmadıkları bir çok şeyi ikinci sefere yaptılar da içim rahat etti biraz.
bakıma gidecek olan arkadaşlar baştan söylesin herşeyi aksi taktirde şikayet edin arkadaşlar acımayın.
Buyrun resim http://imgur.com/k79EjNB
Alıştırma periyodu dediği rodaj değilmi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------
Bir soru daha lastiklere kaç psi basıyorsunuz? Kitapçıkda 29 diyor... Efe honda 23 le vermiş bana bide güya kontrol ediyorlar herşeyini...
İşte neler yaptı neler yapmadılar mesela?? Yaptıracak arkadaşlar bilinçli olsun
Arkadaşlar msx in orjinaline lastiği ile Yağmurda Süren oldu mu?? Olduysa yol tutuşu nasıl? Yeni Olduğum için güvenemiyorum kendime de :/
Yağmuru bilmem ama orjinal lastik ile kuru asfaltda yapıştım yereErtesi gün de lastikleri değiştirdim.
Yağmuru bilmem ama orjinal lastik ile kuru asfaltda yapıştım yereErtesi gün de lastikleri değiştirdim.