Honda mı Yamaha mı? İşte Bütün Mesele Bu!

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Birisi 25cc'den bir şey farketmez demiş. Arkadaş da abartıp o zaman 100cc ile 125cc, 125cc ile 150 cc aynı o zaman 100cc ile 150 cc aynıdır demiş :mrgreen: Ben öyle anladım en azından.




gerçekten çok güzel yakalamışsın olayı vallaha bravo işin esprisini anlayan arkadaşım seni ve anlayanları diğer arkadaşları tebrik ediyorum
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Yamaha'nın bu yeni mavi rengini çok beğeniyorum. Alacaksan mutlaka mavisi olsun :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hiç yakıştıramadım.CBF dururken YBR de ne ola ki?Hem adamın gönlü enduroya kaymış biraz.CBF'de enduroya çok yatkın bi motor.YBR ön kaldıran gençlerin cadde motoru :queen:

valla işin aslı gencler modifiye hastalığını kapınca ilk denemeler cuplar üzerinde yapıyorlar...sonra palazlanıp ybrye geçiş yapıyorlar ve onlar için son nokta...modifik ybrleri bilirsin apaçi stayla ama zevk işi naparsın...ama İstanbulda böyle bir tarz yok...Anadoluda çok ama buralarda kuryelerin tekelinde genelde makinalar...ama ybryede artcı aldınmı foyası ortaya çıkıyor hemen...:p cbfde görsel ve tork açısından tatmin olur...ybrde de uzun ömürlük hususunda...ne istediğini bilmiyor aslında tüm mesele bu...
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
Netice itibariyle şuan bayilerde iki modelde yok, ağız birliği yapmışlar sankı herkez nısan sonu mayıs ortası dıyor. bende ikisi arasında gıttım geldım ama son karar
yamaha.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla işin aslı gencler modifiye hastalığını kapınca ilk denemeler cuplar üzerinde yapıyorlar...sonra palazlanıp ybrye geçiş yapıyorlar ve onlar için son nokta...modifik ybrleri bilirsin apaçi stayla ama zevk işi naparsın...ama İstanbulda böyle bir tarz yok...Anadoluda çok ama buralarda kuryelerin tekelinde genelde makinalar...ama ybryede artcı aldınmı foyası ortaya çıkıyor hemen...:p cbfde görsel ve tork açısından tatmin olur...ybrde de uzun ömürlük hususunda...ne istediğini bilmiyor aslında tüm mesele bu...

Yaw dayanıklılık dediğin nedir ki?CBF150'ye binmek ağzına bal çalınması ile aynı şey.CBF150'ye binen balın tadını alıyo sonra daha fazlasını istiyo.1 sene geçmeden satıp daha güçlü bir motor almaya çalışıyo.İşte o zaman sancılı bir dönem başlıyo.Aynı rahatlıkta ve güzellikte daha güçlü bir motor bulmak zor ya da pahalı.Yedek parça pahalılığı , bakım zorluğu , maddiyat , fazla benzin tüketimi vb.. gibi problemler canını sıkıyo.CBF150'yi aramaya başlıyo.CBF150'nin tek sorunu 30-40 bin km'den sonra yağ eksiltip 350-400 lira masraf çıkarması.Böyle güzel bir motora 3-4 sene sonra o kadarcık masraf yapmak çok zor değil bence.Diğer motorlar bakım masraflarıyla ya da yedek parça pahalılıklarıyla onun kat kat fazlasını çıkarıyo zaten.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Hakikaten, karar verene kadar göbeği çatlayan bir insanım! :silent:

Şimdi klr650 tam istediğim gibi bir enduro, fakat verdiği haz kadar beslenmekte istiyor yani yakıtı kullanma amacım için fazla, pek arıza çıkarmıyor fakat çıkartığında iflah kesiyor, nispeten ağır (dolu depo 180 kg civarı) öyle kısa mesafede çalıştırıp gitmek adamı üşendirir gibi geliyor.. Şimdi arkadaşlar benim durumum şöyle, şükür istediğim motosikleti almaya gücüm var, yalnız 2 sene bayram tatilleri dışında İst.a mahkumum, evimle iş arası 4 km mesafe, sürekli şehiriçi kullanacağım, evet cbf-ybr mantıklı geliyor yalnız onları da dakika başı görüyoruz, açıkcası sıradan olmayı sevmiyorum. İnsanoğlu kısa hayatında küçük farklar yaratabilmeli.. Velhasıl şu aşağıdaki "Kurdu" düşünmeye başladım, ne dersin ey ahali! :rendeer:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-cok-temiz-wolf-125-45331707/detay
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hakikaten, karar verene kadar göbeği çatlayan bir insanım! :silent:

Şimdi klr650 tam istediğim gibi bir enduro, fakat verdiği haz kadar beslenmekte istiyor yani yakıtı kullanma amacım için fazla, pek arıza çıkarmıyor fakat çıkartığında iflah kesiyor, nispeten ağır (dolu depo 180 kg civarı) öyle kısa mesafede çalıştırıp gitmek adamı üşendirir gibi geliyor.. Şimdi arkadaşlar benim durumum şöyle, şükür istediğim motosikleti almaya gücüm var, yalnız 2 sene bayram tatilleri dışında İst.a mahkumum, evimle iş arası 4 km mesafe, sürekli şehiriçi kullanacağım, evet cbf-ybr mantıklı geliyor yalnız onları da dakika başı görüyoruz, açıkcası sıradan olmayı sevmiyorum. İnsanoğlu kısa hayatında küçük farklar yaratabilmeli.. Velhasıl şu aşağıdaki "Kurdu" düşünmeye başladım, ne dersin ey ahali! :rendeer:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-cok-temiz-wolf-125-45331707/detay

o wolf çok hoşuma giden bir motosiklet benim listemin başında. ona binmek çok ayrı bir duygu olur. tam classic...
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
1
honda cbr ı yetkılı servısı dısında bılınen ıst da olan ıyı bır usta varmı cok acıl adres ve numarası lazım yardımmmmm!
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
honda cbr ı yetkılı servısı dısında bılınen ıst da olan ıyı bır usta varmı cok acıl adres ve numarası lazım yardımmmmm!

Var tabi ama forumumuzun bu hizmeti ücretli.
Hesap numarasi aklimda kalmamis, yönetime mesaj atin size dönerler.
O hesaba 1000Tl yatirip, bagis makbuzunuzu buraya asarsaniz, hemen cevap alabilirsiniz.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
İkisinide kullandım her ikiside güzel kaliteli ancak ne olursa olsun Yamaha diyorum.
Şu anda Honda CBX 250 Twister kullanıyorum 4 gün evveline kadarda ybr 125 kullanıyordum ancak ybr 125teki rahatlık kullanım kolaylığı konfor vs hiçbir motorda görmedim henüz.
 
Katılım
10 Şub 2017
Mesajlar
20
size şöyle dyeyim.cbf eski jawa yada rus motorlar gibi kaba.mankenler neden ozaman ideal kg.boy da oluyor.ybr sıska olabilir.honda cg ler türkiyeden çeken mantık ben ceza keser cbf almam.çocuk olmayın gerçekten yedek parça motor servis honda geri çünki ybr yi heryerde orjinal yakın parça var.boylu kilolu birazda uzun yol hadi olsun cbf.ama klas takılırım kalite severim diyorsanız,ybr,mt vazgeçmeyin ömür geri gelmiyor
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
size şöyle dyeyim.cbf eski jawa yada rus motorlar gibi kaba.mankenler neden ozaman ideal kg.boy da oluyor.ybr sıska olabilir.honda cg ler türkiyeden çeken mantık ben ceza keser cbf almam.çocuk olmayın gerçekten yedek parça motor servis honda geri çünki ybr yi heryerde orjinal yakın parça var.boylu kilolu birazda uzun yol hadi olsun cbf.ama klas takılırım kalite severim diyorsanız,ybr,mt vazgeçmeyin ömür geri gelmiyor

Bıyıklı gidip alabilirsin artık motoru.
Ayrıca hemen cevap yazdığı için arkadaşa teşekkür etmeyi de unutma.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
İyi hort olmuş, güzel hort güzel! :p

Yalnız bana da yuh! O kadar enduro, klasik vs. konuşmuşum 2012 de gidip Scarabeo almışım! :silent:
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
adam aramızdaymış :D bende çoktan motoru bırakıp arabaya geçmiştir diye düşünüyordum 7 sene olmuş nede olsa :D
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Başlıktaki ikilemdeyim, Honda alsam/beklesem mi? Yamaha gibi kendini kanıtlamış, Everest'e bile çıkmış :p, yedek parçası bakkaldaki goflet gibi bulunan bir motosikleti mi altıma çeksem? Benim canavarı satalı 7 ay olmuş, herkesin başındaki bahar motosiklet vurgunluğu başıma da vurmuşken, ayağımı yerden kesecek, demir kafesi park edip mahkum edecek bir motosiklet lazım.. Motor teknolojisinden de pek anlamam, yeni kasaların aralarındaki farkı hiç bilmem, gönlüm Yamaha'dan yana ama ey forum ne alayım söyle bana! :)

http://image5.sahibinden.com/photos/29/96/96/23299696zuz.jpg

http://image5.sahibinden.com/photos/37/11/59/637115972s.jpg

Bende Bajaj veyahut Hero diyorum, dünya devi 2 firmadan kendileri, birisi KTM'ye, Kawasakiye motosiklet üretiyor, d,ğeri yıllardır Honda ya motosiklet üretmiş firmalar...:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst