Hakikaten, karar verene kadar göbeği çatlayan bir insanım! :silent:
Şimdi klr650 tam istediğim gibi bir enduro, fakat verdiği haz kadar beslenmekte istiyor yani yakıtı kullanma amacım için fazla, pek arıza çıkarmıyor fakat çıkartığında iflah kesiyor, nispeten ağır (dolu depo 180 kg civarı) öyle kısa mesafede çalıştırıp gitmek adamı üşendirir gibi geliyor.. Şimdi arkadaşlar benim durumum şöyle, şükür istediğim motosikleti almaya gücüm var, yalnız 2 sene bayram tatilleri dışında İst.a mahkumum, evimle iş arası 4 km mesafe, sürekli şehiriçi kullanacağım, evet cbf-ybr mantıklı geliyor yalnız onları da dakika başı görüyoruz, açıkcası sıradan olmayı sevmiyorum. İnsanoğlu kısa hayatında küçük farklar yaratabilmeli.. Velhasıl şu aşağıdaki "Kurdu" düşünmeye başladım, ne dersin ey ahali! :rendeer:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-cok-temiz-wolf-125-45331707/detay