Honda mı Yamaha mı? İşte Bütün Mesele Bu!

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Başlıktaki ikilemdeyim, Honda alsam/beklesem mi? Yamaha gibi kendini kanıtlamış, Everest'e bile çıkmış :p, yedek parçası bakkaldaki goflet gibi bulunan bir motosikleti mi altıma çeksem? Benim canavarı satalı 7 ay olmuş, herkesin başındaki bahar motosiklet vurgunluğu başıma da vurmuşken, ayağımı yerden kesecek, demir kafesi park edip mahkum edecek bir motosiklet lazım.. Motor teknolojisinden de pek anlamam, yeni kasaların aralarındaki farkı hiç bilmem, gönlüm Yamaha'dan yana ama ey forum ne alayım söyle bana! :)

23299696zuz.jpg


637115972s.jpg

arkadaşım kuyuya bir taş attın sonra kaçtın...ne alıyon baham söle...:cherry:

ben seni bilirim...kıl bi adamsın...gider uyduruk bişey alırsın...:cherry:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
İyiki bu segmentte Suzuki ve Kawasiki nin modeli yok!

Topu topu iki motor var işin içinden çıkamadık.. Diğer türlü 3. Dünya harbi çıkması olası gibime geliyo:cherry:

Honda fena darbe aldı bu topikle:p Bence topik silinsin:queen::queen:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Mete sana birşey diyeyim; al birini vur ötekine, benimki biraz çaresizlik yoksa Hyosung'un bile tadını vermeyecekler biliyorum. Ama işte var bir sıfır hastalığı yoksa klr250 de bakmıyor değilim ilanlarda...

Bu arada evi tuttum, Hacıosman'da metro durağına yakın, az yokuşu var tek kusuru o! :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete sana birşey diyeyim; al birini vur ötekine, benimki biraz çaresizlik yoksa Hyosung'un bile tadını vermeyecekler biliyorum. Ama işte var bir sıfır hastalığı yoksa klr250 de bakmıyor değilim ilanlarda...


Bu arada evi tuttum, Hacıosman'da metro durağına yakın, az yokuşu var tek kusuru o! :)


bilirim seni yaparsın bi afacanlık gider Husaberg falan alırsın...:p


özelimizi ne paylaşıyon siteyle yavrucum ya...:p::xtongue:kaç para kiran...bana yakınsın gelem bi ara şantiyeyi denetlemeye...ama motorsuz kişilerle ahbaplığım pek yok...sen motör al sonra gelirim ben...:p::151::
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
GP500-1st

Offline

Üyelik tarihi: 16-02-08
Bulunduğu yer: Ist.
Motosikleti: CBR is back!!!

Bugün, 19:15
İyiki bu segmentte Suzuki ve Kawasiki nin modeli yok!

Topu topu iki motor var işin içinden çıkamadık.. Diğer türlü 3. Dünya harbi çıkması olası gibime geliyo

Honda fena darbe aldı bu topikle Bence topik silinsin


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...-mi-iste-butun-mesele-bu-5.html#ixzz1IxrkuURP
:cat::cat:Kullanıcıların sesine kulak vermeyen bir marka olsa olsa DARBELİMARKA olur :queen::queen::queen:Senki vetec i vfr yi üreten firmasın,yağ yakan çevre kirleten bir model hiç yakışıyor mu????.Bi sekmanı silindire uyduramadın gitti.Kaçtane motorsikleti T.C piyasasına soktun ve emisyonlardan takılıp yurda giriş yasağı yedi.:bounce::bounce::bounce:Tamam nerdeyse kafaya oynuyorsun ama vefasızlık yapma.Bu halk seni baş tacıda eder ettiki,hakedersen rezilde eder azkaldı.Herzaman şunu derim:Hak edene hak ettiğini o an vereceksin.Atalarımız bunu ''Emeğin karşılığını alın teri kurumadan'' demiş .
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
21
slm

şehir içinde kullanmayı düşünüyorsan ybr - şehiler arası için de cbf ' yi tavsiye ederim . aklıma gelmişken şunu da belirteyim , uzun yolculuklar ybr ile daha zor geçiyor fakat cbf ayrı bir keyif veriyor . sonuç olarak her iki model de iyi bir tercih olup , benim şahsi seçimim cbf ten yana . :bounce:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
bilirim seni yaparsın bi afacanlık gider Husaberg falan alırsın...:p


özelimizi ne paylaşıyon siteyle yavrucum ya...:p::xtongue:kaç para kiran...bana yakınsın gelem bi ara şantiyeyi denetlemeye...ama motorsuz kişilerle ahbaplığım pek yok...sen motör al sonra gelirim ben...:p::151::

Yok yok o hataya bir daha zor düşerim, ülkemizde motoru alırken satmayı düşünmek farz olduğu için Kore, Çin vs. uzak duracağımı acı içinde öğrendim. Biliyorsun benim Hyosung'u satana kadar göbeğim çatladı..

Gizlimiz saklımız mı var siteden Metecan, hepsi birer kardeşimiz-abimiz-ablamız.. :)

Kiramı denetlemeye geldiğinde konuşuruz, motorumu da en kısa sürüde almayı düşünüyorum.

Şimdi buradaki çatışma ve beni tanıyanların bu iki motorda sana göre değil demesini müteakip yönümü yüksek hacimli endurolara çevirdiğimi duyurmak istiyorum. Hatta bir tane temiz drz400sm, bir tane de klr650 var, dur bakalım ne alacağız!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Enduro istiyon madem al bi tane nx4 falcon.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Şimdi buradaki çatışma ve beni tanıyanların bu iki motorda sana göre değil demesini müteakip yönümü yüksek hacimli endurolara çevirdiğimi duyurmak istiyorum. Hatta bir tane temiz drz400sm, bir tane de klr650 var, dur bakalım ne alacağız!

He ayildin demek.:p
Dur ben üstüme hafif biseyler alip geliyorum. Sonra modelleri konusuruz.:cherry:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Enduro istiyon madem al bi tane nx4 falcon.

Nx4 falcon rahmetli Kemal'in (Achille) ben tanıdığım zamanki motoruydu. Onunla kaza yapmadı ama yolda bir falcon gördüğümde aklıma hemen geliyor, alırsam aklımdan çıkmaz kötü olurum, o yüzden özellikle istemiyorum..


He ayildin demek.:p
Dur ben üstüme hafif biseyler alip geliyorum. Sonra modelleri konusuruz.:cherry:

Bekliyorum canım! :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
KLR 650 diyorum kardes.
Dzr ye enduro demek için çok iyi niyeti saf bir anadolu çocugu olmak lazim.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Senin mondi ybr ile aynı ?

Birisi 25cc'den bir şey farketmez demiş. Arkadaş da abartıp o zaman 100cc ile 125cc, 125cc ile 150 cc aynı o zaman 100cc ile 150 cc aynıdır demiş :mrgreen: Ben öyle anladım en azından.

Şimdi buradaki çatışma ve beni tanıyanların bu iki motorda sana göre değil demesini müteakip yönümü yüksek hacimli endurolara çevirdiğimi duyurmak istiyorum. Hatta bir tane temiz drz400sm, bir tane de klr650 var, dur bakalım ne alacağız!


Sen de bütün forumu birbirine kattın, şimdi almıyorum diyorsun :mrgreen:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
KLR 650 diyorum kardes.
Dzr ye enduro demek için çok iyi niyeti saf bir anadolu çocugu olmak lazim.:)

Doğrudur benim bahsettiğim sm supermoto olanı, onun birde s modeli var jant, lastikler değişik! :wiinkk:

Ayvalık'ta satılık bir tane klr var, yalnız bizim müritlere daha motorun sicilini soramadım.. :)



Sen de bütün forumu birbirine kattın, şimdi almıyorum diyorsun :mrgreen:

Forumun birbirine katılacağı varmış benim konu bahane olmuştur. ;)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yok yok o hataya bir daha zor düşerim, ülkemizde motoru alırken satmayı düşünmek farz olduğu için Kore, Çin vs. uzak duracağımı acı içinde öğrendim. Biliyorsun benim Hyosung'u satana kadar göbeğim çatladı..

Gizlimiz saklımız mı var siteden Metecan, hepsi birer kardeşimiz-abimiz-ablamız.. :)

Kiramı denetlemeye geldiğinde konuşuruz, motorumu da en kısa sürüde almayı düşünüyorum.

Şimdi buradaki çatışma ve beni tanıyanların bu iki motorda sana göre değil demesini müteakip yönümü yüksek hacimli endurolara çevirdiğimi duyurmak istiyorum. Hatta bir tane temiz drz400sm, bir tane de klr650 var, dur bakalım ne alacağız!

aga ne istediğini bilmiyosun sen...ha akıllıca adımlar atarsın o konuda güvenim tam ama hyo gibi yan basıcan çamura yine...fantazi işlere girme...kısa mesafeler için kullanıcan en sağlamı ybr...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aga ne istediğini bilmiyosun sen...ha akıllıca adımlar atarsın o konuda güvenim tam ama hyo gibi yan basıcan çamura yine...fantazi işlere girme...kısa mesafeler için kullanıcan en sağlamı ybr...

Hiç yakıştıramadım.CBF dururken YBR de ne ola ki?Hem adamın gönlü enduroya kaymış biraz.CBF'de enduroya çok yatkın bi motor.YBR ön kaldıran gençlerin cadde motoru :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst