honda mı kanuni mi yamaha mı?????

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
57
arkadaşlar ben karar veremedim motor alacagım titanımı satmadan ben arastırdım motorları ama yine bir karar veremedim:
1.honda cbr 125 r
2.kanuni racer 200
3.yamaha ybr 125 2004 model
hangisini almalıyım siz söleyin onu alcam ben bi karara ulaşamadım yaf yardım edin !:pr::pr::pr:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Karar vermek istiyorsan yahut kararsızsan ki her ikiside aynı kelimenin dolanbaçlı veya kısa yoldan söylenişidir

Şimdi ben neden bunu dedim

Çünkü sen kısa yoldan ilgili motosiklet topiclerini okuyarak bir karar verebilecekken
Üşenip topic açmışsın sanmaki çabuk neticeye varacaksın bekle bak sana ne tavsiyeler ne kafa karıştırıcı fikirler tavsiyeler gelecek
tabi birde bunlar en kısa 1 hafta surecek ki sen bi akşam oturup okuyup karar verebilecek ken en uzun yoldan karar veremeyerek dımdızlak kalacaksın
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Karar vermek istiyorsan yahut kararsızsan ki her ikiside aynı kelimenin dolanbaçlı veya kısa yoldan söylenişidir

Şimdi ben neden bunu dedim

Çünkü sen kısa yoldan ilgili motosiklet topiclerini okuyarak bir karar verebilecekken
Üşenip topic açmışsın sanmaki çabuk neticeye varacaksın bekle bak sana ne tavsiyeler ne kafa karıştırıcı fikirler tavsiyeler gelecek
tabi birde bunlar en kısa 1 hafta surecek ki sen bi akşam oturup okuyup karar verebilecek ken en uzun yoldan karar veremeyerek dımdızlak kalacaksın

::alkiis:::cat:25 karakterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Şimdi istemesemde, başımıza gelenlerden kaynakla, Kanuni ne yaa???
honda, yamaha, hatta SYM, hatta Keeway...varken Kanuni gerçekten sakil duruyor. Sen bu yazdıklarıma dikkat et
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayır ne alaka onu çözemedim, tarz meselesi hangisini beğeniyosan al.. Bence o kıro işi racer dan uzak dur...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Karar vermek istiyorsan yahut kararsızsan ki her ikiside aynı kelimenin dolanbaçlı veya kısa yoldan söylenişidir

Şimdi ben neden bunu dedim

Çünkü sen kısa yoldan ilgili motosiklet topiclerini okuyarak bir karar verebilecekken
Üşenip topic açmışsın sanmaki çabuk neticeye varacaksın bekle bak sana ne tavsiyeler ne kafa karıştırıcı fikirler tavsiyeler gelecek
tabi birde bunlar en kısa 1 hafta surecek ki sen bi akşam oturup okuyup karar verebilecek ken en uzun yoldan karar veremeyerek dımdızlak kalacaksın

Bence en gerçekci söz...:cat::cat::cat:
.
Ama dur bide benden bir kafa karıştırıcı fikir.:cherry:
Al bi ...cruser..:queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Ara 2007
Mesajlar
12
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gorunuse onem veriyosan cbr 125 al artis gibi motor hız istiyorsan ybr al yarı yolda kalmak istiyosan kanuni receri al tercih sana kalmıs
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
honda titan gibi motora bindikten sonra kanuni almayı düşünmeniz garip

+ ybr de titandan sonra sizi tatmin etmez geriye bir tek cbr125 kalıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardes bastan karsılastırman yanlıs...honda ıle yamaha yı karsılastırsan tamam dıyıcem..ama bunlar ayrı kanunı ayrı..honda ıle yamaha japon fırması..ayrıcalık burda..tıtana bındıysen kanunıyı gec..yamaha ybr dusunursen y.parca konusunda sıkıntı olmaz..yan sanayısıde bol her yerde..artı hıc tıtresım yok.senın tıtandan konforludur..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kkkaaa kaa kaaa kaa kaanuuuuniii
kalbiimddeee kaa nuu niii:queen::queen:

ama ben honda derim:p
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
cbr124 al amnn o murat124tü Şaka bi yana cbr125 al parça parası pahalı gelmezse
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alp abi koşşş :queen::queen:

Koştum da neye koştum bilmiyom......:cherry::cherry::cherry:

cbr124 al amnn o murat124tü Şaka bi yana cbr125 al parça parası pahalı gelmezse

Cbr131 doğan alsın.... Ama parçası yomuş onun....:queen::queen::queen:

Olm neye göre cbr125 diyon? .
Hayır kendin de ybr ye biniyon ama?..... :silent::silent::silent:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst