katılıyorum sana kanuni 1001 kere maşallah
Koştum da neye koştum bilmiyom......:cherry::cherry::cherry:
Paşam o zaman Doğan görünümlü Şahin alsın..:cherry:Koştum da neye koştum bilmiyom......:cherry::cherry::cherry:
Cbr131 doğan alsın.... Ama parçası yomuş onun....:queen::queen::queen:
Çünki o 200 cc. Diğerleri ile arasındaki açığı böyle kapatıyor sanırım!Biri Honda diğeri Yamaha bu ikisinin arasında kanuninin ne işi var
Çok ayıp... Yakışıyor mu senin gibi cici bir kıza? Şimdi bu arkadaşımız Kanuni'yi alırsa kıro mu olacak?Hayır ne alaka onu çözemedim, tarz meselesi hangisini beğeniyosan al.. Bence o kıro işi racer dan uzak dur...
Ya neye göre diyim.ybrye göre bayağı seri ve hızlı hemde bi kerede gidebilcegin yol daha fazla ayrıca yarış motosikleti görünümkü oldugundan havası var ,vs...
Karar vermek istiyorsan yahut kararsızsan ki her ikiside aynı kelimenin dolanbaçlı veya kısa yoldan söylenişidir
Şimdi ben neden bunu dedim
Çünkü sen kısa yoldan ilgili motosiklet topiclerini okuyarak bir karar verebilecekken
Üşenip topic açmışsın sanmaki çabuk neticeye varacaksın bekle bak sana ne tavsiyeler ne kafa karıştırıcı fikirler tavsiyeler gelecek
tabi birde bunlar en kısa 1 hafta surecek ki sen bi akşam oturup okuyup karar verebilecek ken en uzun yoldan karar veremeyerek dımdızlak kalacaksın