Honda mı bajaj mı ?

Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,644
bu ara pulsarları caddeler'de çok görür oldum 1 seneye kalmaz ybr gibi 2.eli bol bir motor olur
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
381
konuyu acan arkadas ortalıkta yok ama bajaj vs honda yı duyan gırıyor ıcerı . :) bajaj kullanıyorum dıye bajaj al demıyorum al kardesım bajaj al nıyemı cunku karsılastırman yanlıs bı kere 125 cbr ıle 200 cc pulsarı karsılastırıyosun neye gore kıyaslıyalım performans olarak pulsar ustun cunkü. cbr 250 ıle karsılastırsan artısı eksısı ıle bıseyler soylerdım ama bu kıyas yanlıs.
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Honda ile Bajaj kıyaslanmaz. Önce Hondanın satış ve servis binalarını görün, sonra Bajajı görün oğluma Diskoverini aldık 3 ay sonra 1000 lira zararına sattık. Honda ve Bajaın servislerini görün yeter.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadasım kusura bakma ama ultra sacmaladın. kac motor satıldı bılmıyorum ama sorun yasayanlar cok az ve sorunları hızlı bır sekılde kuralkan tarafından cozuluyor .

arkadaşım bu motoru çok seviyorum hatta 2 gün önce test etmeye gittim ama bu benı taraf sahibi yapmamalı .
daha şimdiden okuduğum sorunlar ise denge mili sesi ,devir dalgalanması ,durduk yere istop etmesi ,heryerden yağ çıkması ,radyatörün kış ayında terleme yapması ,motorun subab kesmesi sadece benim denk geldiklerim kadardı.
bu motoru fiyatı ve görünüşünden dolayı almak isterdim alıcaktımda ama şansına pederle gitmiştik ve bu ne dedi böyle adam full karşı çıktı :mrgreen:
sonra inazumaya bakmaya gittik arkadaş inazuma ne öyle bunlar motorsa inazuma sahiden uzay mekiği dedim.
uzun lafın kısası bütçe fiyat performan açısından pulsarda hala gözüm var yanlış anlama kardeşim motoru kötülemek için söylemiyorum ama kalitesi beklediğimin çok altında :farao: hatta benim baktığım modelde motorun devri çalışmıyorken 3 te takılı duruyordu .her aksam da plastik oraya buraya hareket ediyor.kusura bakma ben kullandığım aletinde olumsuzluğunu hemen eleştirebilme yeteneğine sahibim bizde böyle....
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
184
Festivalde tanıştığım pulsarcilarda hic sorun çıkaranla karsilasmadim kendimde uzun, kısa bütün yaz kullandım 100- 200 kmlik günlük yollar harici antalya ya filanda gittim geldim. Sorun cikarttimi dersen bi kez bile tık demedi yakıtta max 3.5 yaktım. Baya çok kullanan var netteki o sayfalarida takip ediyorum tek tük ufak sorunlar çıkartan oluyor, bi kaç tanede büyük sorun cikartan gördüm öyle hergün bi şikayet olmuyor. Ben memnunum paramı hak ediyor bence karar senin cbr kullanmadim açıkçası birşey soyleyemem.
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Motor muadillerine göre ucuz diye çok satıyor, ona bakarsanız son 10 yıldır Türkiye'nin en çok motosiklet satan firması Mondial...
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
358
Kimse kimseyi kırmasın ne honda babamımızın malı nede Bajaj :) Bajaj'da sorun yaşayan görmedim diyen yalan söyler facebook'taki gruplara bakın.

Ayrıca illa her sorunda motordan kaynaklanmıyor kimbilir üstünde kimler neler yapıyor.Fiyat ve perofrmans olarak fiyatına göre cidden uygun bir motor. Ama Honda ile kıyaslanacak kadarda değil.

Valla kısıtlı bütçe ile alınacak motor bajaj alanda kullananda var herkese hayırlı olsun tekeri düz bassın allah kaza bela vermesin. :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
konuyu acan arkadas ortalıkta yok ama bajaj vs honda yı duyan gırıyor ıcerı . :) bajaj kullanıyorum dıye bajaj al demıyorum al kardesım bajaj al nıyemı cunku karsılastırman yanlıs bı kere 125 cbr ıle 200 cc pulsarı karsılastırıyosun neye gore kıyaslıyalım performans olarak pulsar ustun cunkü. cbr 250 ıle karsılastırsan artısı eksısı ıle bıseyler soylerdım ama bu kıyas yanlıs.

CBR250 ile karşılaştırılacak motor pulsar200 SS 10.000 tl olan. Şuan bayiden 13.000 nakite cbr250 çıkarabilirsin hatta 12.800 e. Bajaj ise pulsar 200 lerde hiç indirim yapmıyordu nakitte.

Motordan alacağınız prestij, kalite, servis ağı, 2. el değeri ve saygınlığı, performans, malzeme kalitesi ve üretim standardı, estetik(yeni cbr250)
CBR250 lehine. Çoğu kişi Pulsar SS in riskine girmeyi düşünmez, F/P oranı da gidince bi espirisi kalmıyor. 4. 5. viteslerde 5 bin devirde pulsar çekmezken cbr250 akıcı bir şekilde hızlanıyor. + 3000 i cidden honda hakediyor bu kadar artısıyla

Bir Ninja 250 sl ile naked olanının fiyat orantısına bakın, bide pulsarın SS ile olan aradaki yüzde 25 farka bakın.

Honda cbr 250 ye malına güvendiği için sonuna kadar 2011 de 8.500 anahtar teslim dağıttı. insanlara sevdirdi. şu 4 yılın son 1 yılında iyice bozdu sadece

Ama bajaja bakın direk 10 bin tl den fiyat açıyor. motor satılsın piyasadaki yerini alsın, sevilsin diye bi derdi yok. pulsar 200 iyi sattı, bunuda ne tuturursak artık. Bu zihniyet güven vermiyor. bu yaz sonunda da 2 yılı 20-25 binleri devirmiş pulsarları görücez. İnsallah genel ortalama bi ybr,cbf kadar iyi olur bizim istediğimiz bu:)

bu piyasada 2-3 yıl geçsin hala bajaj diyebiliyorsak durum değişir.

Bakın soru soran CBR125 mi 200SS mi demiyor. Niye demiyor:silent:

Bajaj 2 pilastik grenaja motorun 1/4 ü kadar daha para talep etmese bu da şöyle birşey tartışılırdı.

8.650 ye cbr125 mi
8.900 e pulsar200SS mi
10.250 ye YZF125 mi
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
CBR250 ile karşılaştırılacak motor pulsar200 SS 10.000 tl olan. Şuan bayiden 13.000 nakite cbr250 çıkarabilirsin hatta 12.800 e. Bajaj ise pulsar 200 lerde hiç indirim yapmıyordu nakitte.

Motordan alacağınız prestij, kalite, servis ağı, 2. el değeri ve saygınlığı, performans, malzeme kalitesi ve üretim standardı, estetik(yeni cbr250)
CBR250 lehine. Çoğu kişi Pulsar SS in riskine girmeyi düşünmez, F/P oranı da gidince bi espirisi kalmıyor. 4. 5. viteslerde 5 bin devirde pulsar çekmezken cbr250 akıcı bir şekilde hızlanıyor. + 3000 i cidden honda hakediyor bu kadar artısıyla

Bir Ninja 250 sl ile naked olanının fiyat orantısına bakın, bide pulsarın SS ile olan aradaki yüzde 25 farka bakın.

Honda cbr 250 ye malına güvendiği için sonuna kadar 2011 de 8.500 anahtar teslim dağıttı. insanlara sevdirdi. şu 4 yılın son 1 yılında iyice bozdu sadece

Ama bajaja bakın direk 10 bin tl den fiyat açıyor. motor satılsın piyasadaki yerini alsın, sevilsin diye bi derdi yok. pulsar 200 iyi sattı, bunuda ne tuturursak artık. Bu zihniyet güven vermiyor. bu yaz sonunda da 2 yılı 20-25 binleri devirmiş pulsarları görücez. İnsallah genel ortalama bi ybr,cbf kadar iyi olur bizim istediğimiz bu:)

bu piyasada 2-3 yıl geçsin hala bajaj diyebiliyorsak durum değişir.

Bakın soru soran CBR125 mi 200SS mi demiyor. Niye demiyor:silent:

Bajaj 2 pilastik grenaja motorun 1/4 ü kadar daha para talep etmese bu da şöyle birşey tartışılırdı.

8.650 ye cbr125 mi
8.900 e pulsar200SS mi
10.250 ye YZF125 mi

Babuş noktayı koumuşsun-söylenecek söz bırakmamışın yahu..!!!
Ufak bir not...8.900'e 200ss yok... 10.000 + plaka,ruhsat sigurta :bounce:
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
441
Babuş noktayı koumuşsun-söylenecek söz bırakmamışın yahu..!!!
Ufak bir not...8.900'e 200ss yok... 10.000 + plaka,ruhsat sigurta :bounce:

Sanırım o da saf motor fiyatlarını söylemiş yzf 10.250 sadece motora verirsin sonra plaka ruhsat sigorta sana kalmış. Aynı şekil cbr ve pulsarda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst