Honda İnnova mı ?? Monial 100UkH mı ??

Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
5
Arkadaşlar Nisan Aydında Motorsiklet ALmayı düşünüyorum.

İnnova ( İyi Ve Kötü Yanları Fiyatı) Yazarmıısnız
100 Ukh ( İyi Ve Kötü Yanları ) Yazarmısınız Özellikle Bunu Yazın Gönül Bundan Yana Fiyat Bakımından!

Ve 2sini Karşılaştırırmısınız

Şimdiden Tşk...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
100 ukh ile innovanın nesini karşılaştırabilirsinki???
innova cup sınıfının en iyi motosikletidir 100 ukh ve diğerleri taklit üretimlerdir bence maddi imkanın elveriyorsa innova al ..
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
250
çok saçma bir soru olmuş. innova şu dünya üzerinde sahip olabileceğin en dayanıklı ve sınıfının gerekliliklerini layığıyla karşılayabilecek ender motosikletlerden biridir hiç düşünme al derim ben!
 
Katılım
12 Nis 2008
Mesajlar
236
innova dünyanın en iyilerinden :)bilmem kh ın neyiyle karşılaştırıyorsun?:silent:farklı dünyanın motosikletleri
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayır Kymco al:queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alemsin gökhan valla o çok övdükleri straigt midir nedir 5 para etmez bi motor kullandım ve innovanın tırnagı dahi olamayacagını anladım...

Ama ne tutturmuştum İnnova ile Kymco'yu karşılaştırın diye:queen:
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
5
birde arkadaşlar innova tek kişi kaç yapar çift kişi kaç yapar
arkadaşlar 100ukh tek kişi kaç yapar çift kişi kaç yapar
 
Katılım
12 May 2009
Mesajlar
11
bence mondial al çünkü cup tan hevesini emin ol çabuk alacaksın ve değiştirmek isteyeceksin. ama ben motoru uzun süre kullanacam diyosan innova al enjeksiyonlu olduğu için ekonomik. ben de cup aldım ama çok pişmanım keşke ybr alsaydım
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ilk motorsa ukh, değilse innova. motor kullanmayı ve motoru ukh öğretir. arızaları, sorunları seni usta yapar. boyna yolda komaz ama seni yetiştirir:p
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
450
birde arkadaşlar innova tek kişi kaç yapar çift kişi kaç yapar
arkadaşlar 100ukh tek kişi kaç yapar çift kişi kaç yapar

cup motorlar hız motoru değilki arkadaşım 10dk geç git gideceğin yere nolcak yani ama sağlam git :cat:
hız yapmaya kalkarsın bi rüzgar çarpar savrulursun yere :farao:
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
325
Yazık etme parana debriyaj sız motormu olur ya al bi 125 parana göre,
kunlan ne tamiri arada bakarsın o kadar 100 lük le urasma derim :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Tecrübe yoksa ilk motor olacaksa 100 ukh çünkü düşsen kalksan mondial parça ucuz:cat: ama var dersen innova cupun babası fakat fiyat ve kullanım maliyeti (servis parça v.s) pahalı:pale: yakıt maliyeti her ikisininde düşük ama innova daha düşük hele enjeksiyonlu olursa daha küçük mondial 100 ukh son hız 80-90 civarı innova 125 olduğu için daha hızlı fakat cup tipi motorlar şehiriçi için tasarlanmış motosikletler olduğu için uzun yolda özellikle otobanlarda rüzgar direnci düşük bunu her zaman hesaba katmalısın bence:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst