Honda Innova, Bisan Terra, Yamaha Crypton Mu?

Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
1
Arkadaşlar bu 3 motordan (honda innova-bisan terra-yamaha crypton) sizce hangisi performans ve sağlamlık bakımından daha iidir. Hangisini almamı tavsiye edersiniz. Bu arada ilk motorum olacak aslında daha önce kullandım ama çok tecrübeli değilim.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
düşünmeden honda innova alman lazım 100kmde 2lt. yakar 125-130km/h ye cok rahat çıkarr hiçbir motorda bulamazsın innovadaki rahatlığı çok sağlamdır yani alınabilecek bir motosiklett hiç düşünme al :cat::bounce:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
29
bi tanidigim 35bin km dir innova sürüyor. cok memnun motordan. negativ yoenleri: yag filtresi yok. 1500 km de bir yag degistirmen gerekiyor. 80km/h yi gecince pek rahat gitmiyormus.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her Daim Honda Anf İnnova 125 :cat:
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
332
eğer paran varsa biraz daha 600 700 milyon daha ver honda cbf 150 all 3-4 sene binersin sonraa değiştirirsinn..çünkü HONDA HAYAT ONDAA
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
45
selam arkadaşlardan birisi 1500 de bir yağ değiştirmek lazım diyor bu motorun yapısından mı kaynaklanıyor cünkü bendede aynı problem var 1500 km de içindeki yağ baya bir azalıyor arkaşın sorusuna gelince kesin innova derim su 22500 de daha hiç bir problem yaşamadım sadece zincir değişti
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
402
arkadasım en iyisi modenas ve innova .. artık kararı sen ver..ama yerinde olsam odenas derim.. biraz fazla pahalı ama en iyisi..
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda Innova:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:49 PM ----------

bi tanidigim 35bin km dir innova sürüyor. cok memnun motordan. negativ yoenleri: yag filtresi yok. 1500 km de bir yag degistirmen gerekiyor. 80km/h yi gecince pek rahat gitmiyormus.

ustam bu çapta bi motosiklette 80km/h yi geçmemelisin zaten güvenlik açısından.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Pek tabi İnnova, apartmanın beşinci katından atılıp halen çalışmayı sürdüren motorun torunu (dedesinin adını unuttum :) ).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst