Honda Honda Hornet CB 600F ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
hornetçiler nerde ya alalım diye niyetlendik bilgi almak için kimseler kalmamış buralarda :queen::queen::queen:
 
Katılım
28 Şub 2018
Mesajlar
1
Bilgen abi iyidir. Motoruda baya iyiydi kendisi gibi. Bendede mavi huggerli givi camlı olani vardi. Mono kapak almıştım takmak nasip olmadan motoru satmak nasip oldu. Mono kapak evde duruyor şuan :) ben horneti aldığımda 8bindeydi km. 39binde sattım. Sattigima da çok. Pişman olduğum bir makinadir.

hocam mono kapak hala duruyor mu acaba? ve hugger gibi aksesuarları nerden temin edebiliriz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------

8 binde aldıysanız neredeyse sıfırmış, üzüldüm sattığınıza harbiden. Mono kapak dursun yarın bir gün lazım olur belki :p

Piyasada çok yok bu motordan sahibinden de 10 ilanı geçmiyor ve hep aynı motorlar apaçi motoruna çevrilmiş oysa orjinal hali o kadar sport ve soft ki.. Sanırım alan satmıyor yada el altından gidiyor ilana bile çıkmıyor.

Bilge Kağan abi de sıfıra yakın almıştı, bir evin çocuk odasında duruyordu motor 2bin km de felandı. Alan yurtdışına çıkmış. İstemeye istemeye evlilik yüzünden sattı motorunu. Açıkcası o dönem param olsaydı alır mıydım? Bir yanım kesinlike üstüne atlar affetmezdi, diğer yanım ise çok sık görüştüğüm Kağan abimin gözüne baka baka o motora binmeye razı gelmezdi yine alamazdım yani. Ağlayanın malı gülene hayretmezmiş.

Siz hangi rakamlara sattınız ve şuan o motorun değeri piyasada sizce nedir, çok mu yüksek fiyatlar isteniyor yoksa daha mı düşük olmalı yaşı itibariyle. Bana kalırsa verdiğiniz her kuruşa değen bir motosiklet, sadece rekabet ortamında hangi fiyat aralıklarında olmalı onu merak ediyorum.

Geçenlerde Ertuğ Tüfekçioğlu satıyordu AEA'nın fikir babası. Sanırım pek temiz değildi motoru, ilanda da öyle görünüyordu, bir kaç aea gecesinde bir kurtulsaydı şu hornetten tarzı yorumlar yapılıyordu.

bahsettiğiniz horneti ben satın aldım eylül ayında
 
Katılım
26 Ara 2018
Mesajlar
6
Selamlar bende hornet sahibiyim :) CB600F Hornet orjinal egzos arıyorum bilginize
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst