Honda Honda Hornet CB 600F ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
Teşekkürler 3 senedir bende 5. Sahibiyim ilk sahibi İngiltere'den getirmiş amerikan versiyon diye geçiyor gösterge mil olarak ölçüyor gerçekten sağlam makina çok şükür bir sıkıntı yaşatmadı 45 binde aldım dediğiniz gibi pek dikkat çekmiyor :)
 
Katılım
14 Eyl 2014
Mesajlar
272
Bir foto da benden o zaman, Yüzümdeki sırıtış real story :bounce:
8PYWlA.jpg
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
yeşillendirelim biraz konuyu :)




---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------




---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------



 
Katılım
14 Eyl 2014
Mesajlar
272
Sizin makina da gerçekten temizmiş, siyah olana da ayrıca bayıldım grenajlar şahane tam street motor kıvamına gelmiş. Bu parçaları bulmak kolay mıdır nereden temin ediyorsunuz hugger,monokapak, radyatör grenajları, lower fairing vs? Şuan bir hornetim olmasa da niyeti uzun zamandır bozmuş biri olarak bulmuşken soralım, yarın bir gün ihtiyacı olan birileride buraya bakar öğrenir hem.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Sizin makina da gerçekten temizmiş, siyah olana da ayrıca bayıldım grenajlar şahane tam street motor kıvamına gelmiş. Bu parçaları bulmak kolay mıdır nereden temin ediyorsunuz hugger,monokapak, radyatör grenajları, lower fairing vs? Şuan bir hornetim olmasa da niyeti uzun zamandır bozmuş biri olarak bulmuşken soralım, yarın bir gün ihtiyacı olan birileride buraya bakar öğrenir hem.

Siyah hornetin sahibide forumdan bir abimiz. Tr nin en dolu hornetidir aynı zamanda. Parça konusuna gelince ebay saolsun. Gerci son zamanlarda 30 euro sınırı vefat etmesine sebep oldu ne yazikki... onun dışında isteyince temin edemeyeceginiz hiçbir parça yok bence. Yeterki biraz google ve yabancı forumlarda araştırma yapalim. İleride hornet alirsan bana yine forumdan ulaşabilirsin.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Sizin makina da gerçekten temizmiş, siyah olana da ayrıca bayıldım grenajlar şahane tam street motor kıvamına gelmiş. Bu parçaları bulmak kolay mıdır nereden temin ediyorsunuz hugger,monokapak, radyatör grenajları, lower fairing vs? Şuan bir hornetim olmasa da niyeti uzun zamandır bozmuş biri olarak bulmuşken soralım, yarın bir gün ihtiyacı olan birileride buraya bakar öğrenir hem.

Emek,zaman ve para gerek...Bunlar varsa herşey mümkün...Y.dışında 600rr,1000rr kadar fazla aksesuar ve upgrade seçeneği mevcut.
 
Katılım
14 Eyl 2014
Mesajlar
272
Siyah hornetin sahibide forumdan bir abimiz. Tr nin en dolu hornetidir aynı zamanda. Parça konusuna gelince ebay saolsun. Gerci son zamanlarda 30 euro sınırı vefat etmesine sebep oldu ne yazikki... onun dışında isteyince temin edemeyeceginiz hiçbir parça yok bence. Yeterki biraz google ve yabancı forumlarda araştırma yapalim. İleride hornet alirsan bana yine forumdan ulaşabilirsin.

Ebay ve Aliexpress'te bulunabilir tabi ki de ben acaba ekstra bir firma var mı nokta atışı diye merak ettim, dediğiniz gibi araştırılırsa bulunur.

Emek,zaman ve para gerek...Bunlar varsa herşey mümkün...Y.dışında 600rr,1000rr kadar fazla aksesuar ve upgrade seçeneği mevcut.

Herşeyin başı para tabi ki hocam, ama alınamayacak makinalar değiller sabit geliri olan her vatandaş alabilir önemli olan bakımlısını bulmak. Yurtdışında çok tutulduğunu özellikle avrupa ülkelerinde bol bulunduğunu biliyordum. Ne diyelim bol bol gazlayın tadı damağımda kaldı benim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------

Flood olacak kusura bakmayın ama işte fotoğrafta hanım kızımızın eşek arısı sevgisi açık bir şekilde görülüyor :bestmt:

Honda_Hornet_d.jpg
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Ebay ve Aliexpress'te bulunabilir tabi ki de ben acaba ekstra bir firma var mı nokta atışı diye merak ettim, dediğiniz gibi araştırılırsa bulunur.



Herşeyin başı para tabi ki hocam, ama alınamayacak makinalar değiller sabit geliri olan her vatandaş alabilir önemli olan bakımlısını bulmak. Yurtdışında çok tutulduğunu özellikle avrupa ülkelerinde bol bulunduğunu biliyordum. Ne diyelim bol bol gazlayın tadı damağımda kaldı benim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------

Flood olacak kusura bakmayın ama işte fotoğrafta hanım kızımızın eşek arısı sevgisi açık bir şekilde görülüyor :bestmt:

http://p1m.mbike.com/001/000/625/Honda_Hornet_d.jpg
Ben alınamayacak makina demedim ki...Senin soruna istinaden aksesuar seçeneğini çok bol olduğunu belirttim...Ama malumun kaliteli/marka aksesuar iyi para eder,yani eğer istersen bir motor parası da daha harcayabilirsin üzerine, bu arada temizini bulmak demişken,ben motorumun ilk sahibiyim.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Ben alınamayacak makina demedim ki...Senin soruna istinaden aksesuar seçeneğini çok bol olduğunu belirttim...Ama malumun kaliteli/marka aksesuar iyi para eder,yani eğer istersen bir motor parası da daha harcayabilirsin üzerine, bu arada temizini bulmak demişken,ben motorumun ilk sahibiyim.



Oooooo hüseyin abiii :) seni buralarda görmek ne güzel.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
günaydın arkdaşlar. Ne güzel oldu konu renklendi, yeşillendi :) motorlar harika...
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
selam dostlar kazasız sürüşler herkese bitane cbf 600 aldım motor olarak aynı blokmus galiba . motorda debriyajdan gelen ugultu var debrıyajı sıkınca ugultu gidiyor bunu nasıl cözeriz ?? bilgisi basına gelmiş olanı varmı ? tas dan geliyormus ses.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
selam dostlar kazasız sürüşler herkese bitane cbf 600 aldım motor olarak aynı blokmus galiba . motorda debriyajdan gelen ugultu var debrıyajı sıkınca ugultu gidiyor bunu nasıl cözeriz ?? bilgisi basına gelmiş olanı varmı ? tas dan geliyormus ses.

Karbüratörlü olanlar(2007'ye kadar) blok aynı değil....2008 ve sonrası blok aynı.Uğultu geliyorsa debriyaj tası rulmanından gelir.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Banada sadece rulmandan gelir diye geliyor rulman disinda bozulacak bisey yok dimi orada

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

Banada sadece rulmandan gelir diye geliyor rulman disinda bozulacak bisey yok dimi orada
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Banada sadece rulmandan gelir diye geliyor rulman disinda bozulacak bisey yok dimi orada

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

Banada sadece rulmandan gelir diye geliyor rulman disinda bozulacak bisey yok dimi orada

Sizinki 2007 ise hocam; motor blok'u 2006 CBR600F4İ ile aynı, Hornet 600 ile aynı değil....ufak/az ise uğultu normal bizim motorlarda da var,basınca da tamamen kesiliyor,rulman dağımaya yüz tutsa lıkırtı şeklinde ses gelir.Tahminim , anlattığınızdan anladığım kadarıyla herşey normal, sıkıntı yok yani...:)
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
hafif bi ugultu aldıgımda kalın yag koymuslar galiba anlamadım fakat gecen aksam arkadaslar söyleyince daha bi dikkat ettim katırtı kuturtu gelmiyor .

hondaya debriyaj tasını sordum 1430 tl dedi

piyasada 550 ye buldum

ben bakıncada sadece bilya ve metalden ibaret geldi bilya ses yapıyorsa 50 tl ye max cözerim o işi =)

neyse artık okadar sesten birsey olmazsa debriyaj değişimi yapıcam bidahaki yag değişiminde acıp bakar kurcalarım götünü basını


sağolun cevap icin
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
hafif bi ugultu aldıgımda kalın yag koymuslar galiba anlamadım fakat gecen aksam arkadaslar söyleyince daha bi dikkat ettim katırtı kuturtu gelmiyor .

hondaya debriyaj tasını sordum 1430 tl dedi

piyasada 550 ye buldum

ben bakıncada sadece bilya ve metalden ibaret geldi bilya ses yapıyorsa 50 tl ye max cözerim o işi =)

neyse artık okadar sesten birsey olmazsa debriyaj değişimi yapıcam bidahaki yag değişiminde acıp bakar kurcalarım götünü basını


sağolun cevap icin
Hava bozdu..İyi olaydı, bi ara bakardık,bence sorun yok,ufak bi uğultu benim CB600F'ten de geliyor,dert etme/masraf ta etme.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst