honda fes 250 kullanan varmi?

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
tek tük olması lazım, eskiden kullanan üyeler vardı ama hatırlıyorum..
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
çinliler atlayınca bu kasaya, honda sahipleri motorlarını yaktılar :mrgreen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
resim yükleyebilir misin merak ettim de
honda-250-fes-06.jpg

honda-fes-250-08.jpg
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kullandığım en rahat ve yumuşak karakterli scooterdir..
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
bu motorun otomatik sinyal kapatma özelliği bile var 250 cc su soğutmalı olması diğer avantajlarından :) kıvrakmı kıvrak viraj kabiliyeti yüksek nissin marka kaliperler kombine fren sistemi konfor şehir içi 17 krş yakıt :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst