- Katılım
- 13 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,903
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar 3 gün önce 2007 model mat siyah 25 binde bir Dylan aldım. Zamanında Erdoğan Aktaş,BSI,Sero gibi abilerimizde Honda Dylan vardı. Bu kayıştan kullanıp hatta temin bile ediyolardı. Ama şimdi hepsi motosikletlerini değiştirmiş bu işleri bırakmışlar
Dün internette biraz araştırma yaptım ama Dylan için Dayco marka aktarma kayışı bulamadım. Ölçülerinide bilmiyorum. Bu konu için bana yardımcı olacak birileri varsa sevinirim. İyi forumlar.
Dün internette biraz araştırma yaptım ama Dylan için Dayco marka aktarma kayışı bulamadım. Ölçülerinide bilmiyorum. Bu konu için bana yardımcı olacak birileri varsa sevinirim. İyi forumlar.