- Katılım
- 4 Ağu 2007
- Mesajlar
- 9
- Konu Yazar
- #1
Motoru 5 ay önce 2000 km aldım. Aldığımdan beri geziyorum bu kadar keyif aldığım bir makine yok gerçekten. Motor çok iyi durumda zaten 50.000 rahat yapıyor bu makineler. Motorun hiç bir sorunu yok Pırıl Pırıl. Bakımlarını HONDA OTOSEVERDE yaptırdım. Ama artık doktor yasağı geldi binemiyorum ve satmak durumundayım.Üzerinde KAPPA 35 LT ÇANTA, KAPPA ÖN CAM, LUMA UZUN KİLİT MASTERLOCK DİSK KİLİDİ İKİ ADET DAHA YENİ GİBİ COX, ARC MARKA KASK , VE ORJİNALİNDE OLMAYAN YAN SEHPA VAR. Bu aksesuarları almaya kalkarsanız 130 150 170 50 26 26=552 YTL gibi bir rakam yapıyor zaten. Aksesuarlar içinde son 3.850 YTL olur.
İlgilenenler mail atabilir. Fotoğraflarını da gönderebilirm.
Kilometresi 10400 Renk Mat Siyah Yer: Şirinevler /istanbul
[email protected]
İlgilenenler mail atabilir. Fotoğraflarını da gönderebilirm.
Kilometresi 10400 Renk Mat Siyah Yer: Şirinevler /istanbul
[email protected]