Honda durur mu? Yapıştırmış Zammı... 17.09.2018

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,024
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Mart'ta CB500F liste 32.500TL, kampanyalı fiyat 31.250TL idi. Liste fiyatı üzerinden %23 yemiş. Ellerinde (bu model için) çok mal olduğunu zannetmem; öyle zaman zaman güncelleme(!) yapıp 2019 sezon fiyatlarına yavaş yavaş alıştıracaklar bizi.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
günlük kur mübarek, bugün servisteydim iyi ki motor fiyatlarını sormamışım, 50700 olmuş cb650f, daha 2014 sonunda arkadaşım 24000 TL ye almıştı :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bakıp kızmıyorum artık bakıp geçiyorum bundan sonrası benim için fantezi :)
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Bimde az önce yaşadıgım yaşlı amca ve teyzenin repliği;
Amca : Abaaoouuwww hanım sıvı yağa bak ne kadar olmuş.
Teyze : Allah belalarını versin.

Herkesin derdi ayrı, ama herkeste ayrı bir dert.

Ben de yine bimde şöyle bir muhabbet duydum. 2 erkek 60lı yaşlarda. Muhtemelen emekli ama üzerlerinde iş elbisesi var, hala çalışıyorlar. Biri diğerine şöyle dedi "ooo ayakkabıya bak 15lira. Kimse çocuğuma ayakkabı alamıyorum demesin."

Bir kesim var, hala polyannalar.
 
Katılım
26 Eyl 2013
Mesajlar
290
100 bintl ye ülkeye giren motosiklete 150 bin tl kdv + ötv ödüyoruz şaka gibi yemin ederim.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Nc 750 s dct alacaktım ama fiyatlar bir yandan faizler bir yandan artınca malesef vazgeçmek zorunda kaldım.
Haziranda 2400’e aldığım bisikletin fiyatını bugün 5 bin küsür lira olduğunu görünce ona yöneldim artık
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
560
Motosikleti
Forza 250
Pcx'ime güzel güzel binmeye devam ederim de 16 bin falan hayatta vermem. Esengül'ün ustalarından biri 14 bin lirayken bile yeni modeli gördün mü yazık günah o para verilir mi demişti.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
efendım, pcx, cbf, msx, goldwing çox xoştur. ama bena na! bena na! ben memur değilem, benim baxçe yox, ben memur değilım, maaşli değilım, baxçemız yox, evımız yox, hergün çalışıyor, hergün çalışma, birgün çalışma war, o gün yox. e nasıl idare ediyor? ama cbf orda pcx sahıbi war, nc750 orda nc 750 sahıbi war, öle değil mi?”

(bana ne değil, bene na, yani bana hoş değil)

bkz: kürtçe
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
yaklaşık 11 ay önce kardeşler motorun kampanyasından
shoei nxr terminus, güneş vizörü, buğu camı ile 1800 tl vermiştim.

imdi;
kask 4000 tl civarı
güneş vizörü 450 tl civarı

onlar konuşur ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst