honda dragstar 650 ...

Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
yamaha dragstar 650 ...

merhaba arkadaşlar :cat:
dragstar hakkında bilgisi olanlar lütfen paylaşsınlar.
gerçekten çok güzel görünüyor ama yeterli bilgim yok. :)
kullanımı vs nasıldır gerçi honda olduktan sonra sorun değildir de
ne biliyorsanız mümkünse paylaşın aklımı fena karıştırdı bu makina
:)
 
Son düzenleme:

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süpersin ya:cat::cat::cat::cat::cat:
honda dragstar :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
6
aklının karıştığı kesin!!! Bence sen yamaha 1000 rr'ı düşün daha uygun!:mrgreen:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Honda dragstar güzel motosiklettir ama Yamaha Shadow'u da incelemn gerekir.
:queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
mondial hayabusa var onada bak :D

yamaha dragstar kardeşim o oke ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
evet evet ya farkınddaayım
ne kadar dikkatlisiniz onu ölçiiim dedim
yamaha tabikide :)
ya sabaha sabah yazdım ondandır

tamam arkadaşlar ya
ne alaka yazdım onu da anlamadım
neyse baştan başlayalım mı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
sorun değil kardeş,
ehliyet varmı motosiklet tecrübesi varmı?

süper bir klasiktir ağır makinadır ve tork delisidir.

her baba yiğidin harcı değildir yani. bi harley bide dragstar ben başka tanımam.

bu kadar yani.

ama en önemlisi senin tecrüben alacakmısın yoksa merak mı ettin?

merak ettiysen sitede arama yap bulursun ilgi..
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
almayı düşünüyorum aklım onda.
ehliyetim var yeni aldım ama motor kullanmayla ilgili bi sorunum yok
3 senedir kullanan biriyim
şu an motorum yok :(
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
kalitesi, dayanikliligi, motor gucu, kendini ispat etmis olmasi, gosterisi, sesi, forumlar boyu suren olumlu yorumlarla dolu olan bir motor.. "efsane" olmus motorlardandir.. anlatilmaz yasanir denir ya bu motor oyle degildir, dragstar anlatilir da yasanir da.. bldigim eksi yonu parca pahaliligidir..
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
babalar eywallah yorumlarda bir tane negatif bişii çıkmadı
benim tarzıma da uyar:)
bakım ya da kontrol için gösterebileceğimiz iyi servis nerelerdedir ben avcılarda oturuyorum.
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
o tarafa yakin bilemeyecegim, besiktas, dolmabahce ve caddebostan taraflarinda cok iyi servisler var ama sana uzaklar..
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Dragstar Sport şu an 0 km alınabilecek en uygun cruiser. diğer cruiserlara oranla önt ekeri ince çamurlukları kısa manzevra kabiliyeti daha yüksek ve tahmini klasik modelden de daha hafiftir.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
37
merhaba. 2 senedir dragstar kullanıyorum. servis zeytinburnunda unal abi de yapılıyor cok tecrubelı bırısıdır kendısı. parca bazen problem oluyor ve yedek parcaları bıraz pahalı. ama gerek oturus pozısyonu gerek suratlenmesı herseyıyle iyi bir makına. makınam 98 model olmasına ragmen yenımı aldın abı dıye soran cok oluyor. yalnız bır kotu tarafı bu alet sehırler arası yol yapmak ıcın yapılmıs bır alet . sehır ıcersınde genıs ayna mesafesınden dolayı arabaların arasından gecerken sorun yaratıyor. 2. elde temız bı makınayı 7,5 - 10 mılyar arasında bulabılırsın. bu arada 2. el alacaksan ben makınamı satacagım haberın olsun 8 lıra ya verecegım. makına yenı bakımdan cıktı 1 mılyar para harcadım .....http://www.sahibinden.com/30_000_de_temiz_bakimli_WQQaXQQ10278897WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dragstar hakkında tek bilgim Honda ya ait olmadığı :mrgreen::mrgreen:
elin sürştü galiba. .
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Dragstar güzeldir, alınır ama gasketlerini, balatalarını yurtdışından ucuza getirip stok yap, Debriyaj balatalarım değişecek bi contayı bulamadım :) sağolsun Zeytinburnu'n da Ünal abi de varmış oradan aldım :cherry: kriz nedeni ile distribütürler stok yedeklemiyorlar şu an, bunun dışında her şeyi ile mükemmel efsane ve efsane olmaya devam edecek bir motora heves etmişsin.
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
arkadaşlar yorumlar için saolun bu makina benim motorsikletlere olan bakış açımı değiştirdi diyebilirim
hepinizin eline sağlık ünal abi ye de bir uğrarım
hakan senin makina da fena duruyor eğer şubat marta kadar satılmazsa görüşebiliriz. süper duruyo.

showdownking evet sabah açtım konuyu aklımda birçok model vardı harbiden elim sürçtü arkadaşım
kusura bakmayın artık bu seferlik idare edin olurmu:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst