- Katılım
- 12 Kas 2008
- Mesajlar
- 609
- Konu Yazar
- #1
yamaha dragstar 650 ...
merhaba arkadaşlar :cat:
dragstar hakkında bilgisi olanlar lütfen paylaşsınlar.
gerçekten çok güzel görünüyor ama yeterli bilgim yok.
kullanımı vs nasıldır gerçi honda olduktan sonra sorun değildir de
ne biliyorsanız mümkünse paylaşın aklımı fena karıştırdı bu makina

merhaba arkadaşlar :cat:
dragstar hakkında bilgisi olanlar lütfen paylaşsınlar.
gerçekten çok güzel görünüyor ama yeterli bilgim yok.
kullanımı vs nasıldır gerçi honda olduktan sonra sorun değildir de
ne biliyorsanız mümkünse paylaşın aklımı fena karıştırdı bu makina
Son düzenleme: