Honda ctx 1300 İstanbul Beşiktaş ;)

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
0
Merhaba arkadaslar,aranıza yeni katıldım,tüm motosiklet sevdalılarına selamlar :king:
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
391
Hoş geldiniz, hayırlı olsun, sıfır mı aldınız ikinci el mi? Çok beğendiğim bir motor, hangi rengini aldınız?
 
Katılım
8 Nis 2012
Mesajlar
720
Hoşgeldinde İnsan Bir İsmini Falan Yazar,Motor Markası Yazmak Yerine.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
İstanbul içinde bu motor üzer adamı. Sıkışık trafikte cayır cayır yakar motorun sıcağından.
 
Katılım
10 Kas 2013
Mesajlar
254
Ben olsam maddiyat konusunda sıkıntım yoksa satmam motoru.Beni idare edecek 125-250 cc bir motosiklet alır onla ufak işleri hallederdim 1300 Ctx'i gezilere uzun yollara saklardım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst