Honda Crosstourer vs BMW R1200GS : test

Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çıkışta da Hoşçakalın :)
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
67
okadarını bende anladım zaten :)
yokmu fransızca bilen kimse
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Özetle, motor, ABS ve anti patinaj sistemi olarak Honda daha başarılı. Honda motoru BMW'ye göre daha doğrusal bir güç artışı sağlıyor. Ancak BMW'nin güç ve tork değerleri biraz daha yüksek (5 BG kadar). ABS sistemi ikisinde de iyi ancak Honda'da fren pedalına gelen tepki hissi çok daha az ve daha konforlu duruş sağlıyor. Yine anti-patinaj sistemi Honda'da BMW'ye göre çok daha konforlu ve pürüzsüz çalışıyor, tabi bunda BMW'nin iki silindirli olmasının etkisi de var.

Bunlar videoda söylenenler, yazıyı okumadım. Kendi yorumum Honda genelde bozuk yolda daha iyi ancak tabi asfaltta giderken yol tutuş ve frenleme olarak daha iyi olur mu bilemem. Daha hayatımda daha bir BMW motosikletin frenlerinin övülmediği bir test görmedim.
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
393
özetle eleman diyo ki..

Crostourer'ın GS'e göre güç arttırımı daha stabil. Ancak GS daha güçlü. İkisinin de frenleri iyi. ABSler iyi çalışıyor. Crosstourer'ın patinaj öneme sistemi daha iyi. GS yalpalayabiliyor.

Kanımca ikisi de paralı adam motoru. GS biraz daha dağ adamı, Crosstourer biraz daha cadde çocuğu formunda..:)

Gerçek asi ise eski model bir Super Ténéré ya da Africa Twin..:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------

Özetle, motor, ABS ve anti patinaj sistemi olarak Honda daha başarılı. Honda motoru BMW'ye göre daha doğrusal bir güç artışı sağlıyor. Ancak BMW'nin güç ve tork değerleri biraz daha yüksek (5 BG kadar). ABS sistemi ikisinde de iyi ancak Honda'da fren pedalına gelen tepki hissi çok daha az ve daha konforlu duruş sağlıyor. Yine anti-patinaj sistemi Honda'da BMW'ye göre çok daha konforlu ve pürüzsüz çalışıyor, tabi bunda BMW'nin iki silindirli olmasının etkisi de var.

Bunlar videoda söylenenler, yazıyı okumadım. Kendi yorumum Honda genelde bozuk yolda daha iyi ancak tabi asfaltta giderken yol tutuş ve frenleme olarak daha iyi olur mu bilemem. Daha hayatımda daha bir BMW motosikletin frenlerinin övülmediği bir test görmedim.

hocam benimkinden çok daha iyi bir çeviri olmuş.. kıymalı pide yerken fransızca çeviri yapmamak lazım herhalde:)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Sağol hocam, ben çevirirken çay içiyordum, ondandır :).
 
Katılım
9 Kas 2004
Mesajlar
300
crosstourer 129 hp değil mı nasıl bmw daha güçlü olabilir ki?
 
Katılım
29 Ağu 2008
Mesajlar
16
Test sonucunda crosstourer bir hayal kirikligi mi, ben mi yanlis okudum? Hem yavas, hem cok tuketiyor, hem agir ve hantal.. Cok kisilik sahibi gibide gelmedi bana bir africatwin gibi. O zaman ne bu ucuz 1200 gs mi? Neymis gs ten daha asfalt odakliymis, ama ayni zamanda daha yavas?? O da su anki gs le karsilastiriliyor, muhtemelen yakinda yeni cikacak olan gs citayi daha yukarilara tasiyacaktir. Transalpten sonra hondanin macera segmentinde ikinci fiyaskosu olacak gibi.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
67
çeviride bir yanlışlık var sanırım bmw den daha titreşimsiz çok daha atak bir motosiklet diye söylüyorlar
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
3
burada çeviriler, yorumlar birbirine karışmış galiba biraz... Fransızca videoda yukarıda yazılanlara bakılırsa Honda çok daha iyi gibi görünüyor; test yazısında da performansının daha iyi olduğu söyleniyor sanırım; ama neticede ağırlık, yön değiştirme ve menzil konularında Honda sınıfta kalıyor gibi... videoda ise bunları hiç değinilmemiş galiba... Test sürücüsünün öncelikleri, kullanacak kişinin öncelikleri, bir de bütçe farkı var tabii Türkiye şartlarında!
İngiltere'de bu iki motor arasındaki fiyat farkı 1000 Paund bile değil sanırım... bizde neredeyse iki katı BMW! Yuh yani!
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
67
yorum yapan arkadaslara teşekkürler biraz geç olsada .
test ettim ordan biliyorum honda herbakımdan üstün.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Fransız videosunda da, yazısında da Honda daha üstün. Motosiklet.com'un yazısı ise baha daha ilk cümleden taraflı olduğu izlenimi uyandırdı. Adam sürekli olarak motorun eleştirecek bir yerini aramış. Geçen gün ilk defa yolda bir Crosstourer gördüm, sahibiyle sohbet ettim. Ortalama tüketimin şu anda 7.8 l/100 km olduğunu söyledi ve motor daha rodajdaydı. Görünüşü, kalitesi 10 numara motor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst