- Katılım
- 29 May 2007
- Mesajlar
- 1,000
Herkeze merhaba motoru alalı iki gün oldu bugün biraz off road yaptım düştüm kalktım neyse'akşam üzeri binerken elimi gazdan çekince garip bi ses geldiğini farkettim ama sesin nereden geldiğini anlıyamadım önden geliyor gibi nedir acaba bu ses
Nasıl bir ses hocam. Mekanik bir ses mi? Yoksa titreşimden dolayı gelebilecek bir şırıltı mı? Bu şekilde ben kafamda bir şey kuramadım. Video çekme imkanın varsa belki yararlı olur.
