Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
298
İyi gunler arkadaslar aranızda egzoz u değiştirmis kisiler varsa cıkmış eski egzoz u bana satmayı düşünür musunuz ? Satmayı dusunen arkadaslar varsa ozelden yada buradan fiyatı ve egzozun durumu hakkında bilgi verirlerse sevinirim iyi forumlar :)

Gırtlaktan itibaren sıfır var bende sana sadece tüpmü lazım tamamımı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------

Nasıl oldu, aradaki fark ne kadar , titreşim ve yol tutuş, hız konforu olarak. Bilgi verebilirseniz sevinirim.
Virajlarda baya farkettiriyor, motorun gidişi baya rahatladı eski lastiklere nazaran güven veriyor,titreşim yok lakin 130lardan sonra kafa sallama olayı devam ediyor ha birde kuru yolda iyi olmasına rağmen yağmurda çokda 4x4lük bi lastik değil ama orjinallerden iyi genede...
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Cevabınız için teşekkür ederim. Orjinal lastiği aslında fena değil ama seneye bira daha aşınıp sertleşince yol ağırlıklı lastiğe geçmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Selamlar dostlar. 7 ci motosikletim CRF'm le enduroya başlangıç yapmış bulunuyorum. pazartesı satışını alıcağım.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Arkadaşlar bugün park ettiğimde lastiklere bakarken bu hasarı gördüm. Sizce ne kadar ciddi. Lastiği değiştirmem mi gerek ?

bQ7b3n.jpg
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


Sonunda beklediğim tüm parçalar geldi, yarın taktırıp haftasonu offroad'a çıkabileceğim :p.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Buarada

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-renthal-twinwall-gidon-28mm-176917092/detay

Fiyata takılmayın, konuşuruz :wiinkk:
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Arkadaşlar 700km. deki sıfır ayarındaki motorumu satıyorum. İlgilenen olursa özel mesaj ile ulaşabilir. Yer Ankara.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
dostlar. pazartesi satışımı aldım. hafta boyunca (git gel 50Km) her gün işe gidip geldim.. alışmaya çalışıyorum beygire :) kafama takıldı bizim benzin göstergelerinde en alt kademe bitince yanıp sonuyormu kırmızı falan bı uyarı yanıyormu ? yoksa en alt kademeye gelınce dırekt benzın almalımıyız. yakıt hesaplıyamıyorum boyle sansa bırakmamak ıcın tek kademe kaldıgında benzın aldım hep.

10628131_672689212821056_2369732147858855616_n.jpg
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Boyu 1.73 den kısa olan veya o civar olan CRF kullanıcısı varmı?

boy sorunu olanlar için:

arka suspansiyona alcaltma parcası yapılıyor-takılıyor yada

arka amortisör saklıncak baglantı yeri değiştirilip motorun arkası bir kac cm daha alcaltılabilir.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
dostlar. pazartesi satışımı aldım. hafta boyunca (git gel 50Km) her gün işe gidip geldim.. alışmaya çalışıyorum beygire :) kafama takıldı bizim benzin göstergelerinde en alt kademe bitince yanıp sonuyormu kırmızı falan bı uyarı yanıyormu ? yoksa en alt kademeye gelınce dırekt benzın almalımıyız. yakıt hesaplıyamıyorum boyle sansa bırakmamak ıcın tek kademe kaldıgında benzın aldım hep.

https://scontent-a-mxp.xx.fbcdn.net...131_672689212821056_2369732147858855616_n.jpg

Yanıp sönüyor.Öyle de bayağı gidiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

Arkadaşlar bugün park ettiğimde lastiklere bakarken bu hasarı gördüm. Sizce ne kadar ciddi. Lastiği değiştirmem mi gerek ?

http://i.hizliresim.com/bQ7b3n.jpg
Benimkinde de aynısı var, asfaltta kullanmama rağmen. derin değilse sıkıntı olmaz. iç lastik var.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Parçaları taktırdım :). Orjinal aynalar yerine de doubletake enduro aynası kullanıyorum da resimlerde yok.



Orjinal gidon, sağ sol elcik ve gaz kolu ihtiyacı olan varsa ÖM atabilirsiniz. Uygun bir fiyata ilan açacağım zaman olunca.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
Parçaları taktırdım :). Orjinal aynalar yerine de doubletake enduro aynası kullanıyorum da resimlerde yok.

[url]http://i.imgur.com/i21J2Qws.jpg[/URL][url]http://i.imgur.com/QkDlYYes.jpg[/URL][url]http://i.imgur.com/nwbiQGgs.jpg[/URL][url]http://i.imgur.com/61MHSWKs.jpg[/URL]

Orjinal gidon, sağ sol elcik ve gaz kolu ihtiyacı olan varsa ÖM atabilirsiniz. Uygun bir fiyata ilan açacağım zaman olunca.
tez zamanda motoru da satman ve güle güle kullanıp özüne dönmen dileğiyle :p
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yanına birşeyler alıp özümüze döneceğimiz zamanlar yakındır, hiç kuşkun olmasın RüzgarSA :p.
 
Katılım
5 Haz 2014
Mesajlar
4
Herkeze merhaba motoru alalı iki gün oldu bugün biraz off road yaptım düştüm kalktım neyse'akşam üzeri binerken elimi gazdan çekince garip bi ses geldiğini farkettim ama sesin nereden geldiğini anlıyamadım önden geliyor gibi nedir acaba bu ses
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Herkeze merhaba motoru alalı iki gün oldu bugün biraz off road yaptım düştüm kalktım neyse'akşam üzeri binerken elimi gazdan çekince garip bi ses geldiğini farkettim ama sesin nereden geldiğini anlıyamadım önden geliyor gibi nedir acaba bu ses

üstat sag öne doğru eğildiğinde duyuyorsan tiz bir 'wiiiiiii'' sesi ise benzin pompası olabilir. motoru ilk aldığımda dıkkat etmemıstım suan bende de o ses mevcut. bır sıkıntı yasamadım sorduklarım normal dedi .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst