honda cg modelinde niye 12,5 den 11 hp ye düşüş yaşandı?

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
2004 model titan s model motorsiklette 12,5 hp varken bindigimdede anlıyorum farkını daha seri
2005 modelde 11 hp olmasının sebebi nedir?
bu 2 motor arasında sadece ufak bir degişiklik var 2005 modelde sol tarafında fazladan eksoz kısmına giden degişik bir valf sistemi var euro 3 müdür nedir onu karşılamak için takılan bir parça sanırım
başkada bir farkı yok motorların bu parça nedir ne işe yarar bunu söksem kaybolan 1,5 beygiri geri alabilirmiyiz.
aynı durum honda cbx ve cbf 250 arasında da oldu 24 hp den 22 hp ye düşüş
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Euro 3 normlarına uygun emisyon elde edebilmek için motosikletlere katalitik konvertör uygulaması yapılıyor. Bu da 1,5-2 hp civarında güç kaybına yol açıyor. Kataltik konvertörü iptal ederk güç artışı sağlayabilirsin ve aynı zamanda senin ve çocuklarının da zehirli gazlar solumasını da sağlarsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst