Honda cg kafa granaj ı

Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
69
Öncelikle merhaba; forumda yeni sayılırım.

2005 model Honda Cg125 motorsikletimin farı orjinal yuvarlak olanlardan görüntüyü güzelleştirmek için bir kafa granaj'ı almak istiyorum acaba yamaha ybr125 motorsikletlerin yuvarlak farlılarının granajları uyarmı ayrıca uyarsa hız göstergesi panelinide ybr125 in kisiyle değiştiricem sizce uyumlu olur mu? Olursa toplamda ne kadara mal olur ve güzel görünür mü? :sunny::silent:
 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
69
Motorumdan memnunum göstergeler ve granaj biraz farklı olsun istiyorum sadece .
 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
69
Cevaplar için teşekkürler bugün motorcu abimle uzun bir görüşme sonucunda değiştirmemeye karar verdim :)
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Motorumdan memnunum göstergeler ve granaj biraz farklı olsun istiyorum sadece .

memnun olunmayacak bir motosiklet değil.orjinal halini bozma diye söylemiştim...cg ye cg gibi bineceksin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------

hey arkadaşım cg yi küçük görme bende 3 tane var hepsi ybr lere taş çıkartır. Cg sağlam motordur. Bi kafa grenajı için adam niye titanını satıp ybr alsın?

küçük gördüğümü kim söylüyor :silent: sende 3 tane olabilir ama ben bir tanesiyle 230 bin çevirdim :cherry:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
memnun olunmayacak bir motosiklet değil.orjinal halini bozma diye söylemiştim...cg ye cg gibi bineceksin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------



küçük gördüğümü kim söylüyor :silent: sende 3 tane olabilir ama ben bir tanesiyle 230 bin çevirdim :cherry:
Yok kardeş. Ben hala çevirmeye devam ediyom. Orjinal krank pes edinceye kadar bincem :)
 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
69
Cg vazgeçilmezdir abi bunu sadece binenler bilir :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst