honda cg 125 mi mz etz 150 mi???sizce hangisi.:?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
447
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kesinlikle honda titan derim dostum 3. titanı kullanıyorum su anda bu makinayı isdesende bozamazsın sana o garantiyi verıyorumm cok az yakar max 10 kurus ortalama 8 9 kurus biraz titrekdir 120 km rahat cıkar ve parcaları bisiklet parcasından ucuzdur ve heryerde bulunur
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İkiside harika motorlar, ilk motorum Mz Etz 150 idi 93 model Alman malıydı. Çok kullandım 1 kere bile yolda bırakmadı, çok seridir 130'un üstüne bile çok rahat çıkar. 100 km'de 3 Litre yakıyordu...Parçası çok ucuzdu zaten parçaya fazla gerek olmadı çünkü taş gibiydi...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst