benim makina f4 ama bir önceki kasa yani
bu gün ortalama biraz daha düştü ama çok denemez gönen-akçay arası 5,64lt/100km ortalama yakalamıştım bu gün ise akçay-istanbul dönüşü bursaya gelmeden depoyu doldurdum yine önceki son fullemem ise akçayda olmuştu 50km şehir içi yakıtım var sonrası dönüş yolu bursa otobanına girmeden
ben 90kiloyum arkadaşta rahat 100ü var en az soft heybeler ve sırt çantaları ile yakıt ortalaması 5,28lt/100km olarak değişti
km'de yaktığı hemen hemen aynı sayılır 27 kuruş yakmışım sayılır bu seferde
hız genel olarak 90 denilebilir ara ara 100km hızlarda gittik ufak tefek ufaktan gaz açmalarıda eklersek makul bence
ama akçay dönüşü rampa daha fazla çıkıyosun inişleri çok az eğimlerde ve yakıta etki etmeyecek düzeylerdeydi resmen ve rüzgarlı bir hava vardı çok öyle tokat yediren cinsten değil ama hem yoruyor hemde motoru ufak tefek sağa sola hareket ettiriyor anlık
bunları baz alarak yakıtım bence gayet ideal yinede sonuçta %100 stock halde değil hava filtresine önümüzdeki günlerde bakıcam k&n hava filtresi temizliği ne durumda bakalım
ek olarak devil egsoz var üstünde daha öncede yazdığım gibi
uzun yolculuğa çıkarken kötü olan şey benim için 1.90 gibi bir boyumun olması bacak boyumunda uzun olması ve hem ağır artçı almak çok yoruyor
özellikle dizler fena ağrı yapıyor bir yerden sonra arkada biri olunca çokta rahat hareket edemiyorsun deponun üzerine oturayım desen arkadaki çok alışkın değilse öyle uzun uzun gidemiyorsun rahatlamak için veya rampa aşağı arka seleye oturup ayakları ön pegde uzun tutayım desen öyle bir şans yok
muhtemelen bundan sonraki uzun gezilere tek gidiyor olacağım daha önce hiç bu kadar yorulduğumu hatırlamıyorum ekonomik gitmek bizim makinalarda konforlu bir iş değil çok fazla aksiyon yok hareket yok her yerin ağrımaya başlıyor ya da bunu satıp uzun geziler için gs1200adv almak gerek :cherry:
tavsiyem hem ekonomik sürüş hemde uzun yol yapıyorsanız max 100km'de 1 15 dklık asfalta yatma molası vermeniz giderken çok yoruldukça böyle yapmıştım ben en rahatı
gelirken 2 mola verdik topçular-eskihisar feribotunu saymazsak ilki susurlukta ufak bir atıştırma ve yaklaşık 40dk lık dinlenme diğeri ise bursa otobanına girmeden 3km önceki petrol ofisi yakıt ikmali sırasında bi 20dk kadar oyalandık
sabah 9da yola çıktık akçayda ana yol üzerindeki burgerking yanından 16.30 gibi evdeydim
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------
ve çektiğim bir kaç fotoğraf
eskiden çok fotoğraf çekerdim şimdilerde çekmez oldum sanırım (=
ve fotoğraflar
giderken feribotta ve bursa otobanından sonra verdiğim mola
gönenden akçaya indiğim gün balya yolunda tabi işin kötü yanı henüz bozuk yolları bilmiyorduk o an mutluyduk
sonra motorun arka kısmı beyaza boyandı çakıl tozundan...
dip not: bu arada motorumun ilk ve tek plaka üzerinde iken çekilen fotoğrafı bu oldu şimdiye kadar :queen: )
akçaydan çıkmadan hemen önce 3 kişi döndük 2 motor 2 cbr
ve susurluktaki molamız
yolda çekildiğimiz bir selfie pardon öz çekim fotoğrafımız da var fakat arkadaş çektiği için telefonunda kaldı şimdilik bu kadar
hepinizin tekeri düz bassın :thumleft: