Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@serdark
600F 'ciler buraya demişsin ama senin avatar sankim RR gibi duruyor yok yok F o bee, F tir FFFF
Avatardaki resim 600F Sport modeline ait. 600RR'larda egsoz sele altında, yanda egsoz olan modeli yok. F Sportların sele RR'daki gibi ayrı oluyor. Bende 2002 model 600F Sport vardı. Çok güzel makinaydı.. Aaaah aaahhhh... Şimdi 1000RR var ama 600FS daha rahattı kullanımda.
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
ilk buluşma şöyle ufak çapta şehiriçi bişey olsa ? ancak 18 hazirandan sonra şehir dışına çıkabilirim. belki daha evvel de çıkabilrim ama bazı işlerimden dolayı zorlanırım.
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
17
Beyler ben takvimimi 11 hazirana göre ayarladım.yatmalı kalkmalı bir gezi uymaz bana.ama pazar günü için çoğunluğun kararına uyarım.saygılar
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
az kaldı bende gecıs yapıcam 600f e :) ozman guruba ısmımı eklersınız.sıkıldım cın motoru muhabbetleınden :cherry:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
3
selam inşallah seneye aranızda olurum ,ama ruhum kalbım sızlerle şimdilik dışardan seyretmekteyım herkeseselam tabıkı motorsevdalılarına
 
Katılım
10 Haz 2005
Mesajlar
77
10 hazirandaki gezi bittikten sonra buluşma ayarlayacağım arkadaşlar liste için eller havaya....
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
600f' Alıntı:
10 hazirandaki gezi bittikten sonra buluşma ayarlayacağım arkadaşlar liste için eller havaya....
Canım kardesım... ellerı kaldıra kaldıra bır hal olduk:) once tarıhı yerı guzergahı ortaya bır koy derım ben . bakalım o gune durumu ayarlayabılecekmıyız. ben yarın ıstanbuldan ayrılıyorum haftaya burdayım ama kısmetse

selamlar
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
17
11 haziran pazar öğlen vakitlerinde bir CBR 600 cüler bir araya gelelim,artık kaç kişi olursa 3-5 ne olursa gezelim biraz,havada güzel olursa tadından yenmez..evet arkadaşlar ne dersiniz???,belki 600F in dediği gibi tekirdağ kıyıköye gideriz????

CBR 600F ciler buluşamayacak heralde,hiç kimseden ses seda yok:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Nabiz Yoklamasi..

Mıllet merhaba..

Bu pazar Yakacık ta bır mangal olayına girmeyi planlıyoruz.. Sizin grup olaya gırerse ona gore bır planlama yapalım dıyoruz.. Ne dıyorsunuz katılım olur mu?
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
59
merhaba arkadaşlar,16 Haziran cuma günü kısmetse CBR600F'imi alıyorum uyarsa katılabilirim bende...:rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2004
Mesajlar
41
ya mıllet guzelim topiği neden guncelleştirmiyosunuz. baska yeremı tasındınız naptınız. sızlere sorularım var. serefsızın teki elciğimin yanındaki topuzu sökmus. vidalı zaten. ara ara bulamıyorum.aynısının omlasına gerek yok.nerden bulurum
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
dr_kadir' Alıntı:
ya mıllet guzelim topiği neden guncelleştirmiyosunuz. baska yeremı tasındınız naptınız. sızlere sorularım var. serefsızın teki elciğimin yanındaki topuzu sökmus. vidalı zaten. ara ara bulamıyorum.aynısının omlasına gerek yok.nerden bulurum


Hocam kızıltopraktakı esengule sordun mu?
0216 348 6385 nılgun hanım..

Selamlar
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
ayıp ayıp o kadar sayfa olmuş doğru düzgün resim yok. biraz resim ekleyinde bakalım nasıl bir motormuş görelim :mrgreen: :wiinkk:
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
24
600f hakkında

arkadaşlar 600f lerin yakıt tuketimi, hakkında bilgi verriseniz sevinirim.şimdiden teşekkurler
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Bir depo benzinle Yedek dahil 18 lt ile 250km gidiyor benim motor. Fakat rodajdan yeni çıktığı için çok sağlıklı değil sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst