Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
teşekkürler ilkay, sanırım aynısından bende alacam. Bu arada 600F in rölanti ayarı motorun neresinden yapılıyor, eski motorum da (ER6N de) çıplak olduğu için rahatlıkla ayarlayabiliyordum, 500-700 devir civarlarında dolaşıyor rölantideyken motor, ve kolay stop ediyor.

Grenajin altinda kaliyor sanirim bende bilmiyorum tam olarak sol kisimda ama ellerle ayarlagnabilir bir cevirmeli ayar olmasi gerek
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
Yahu ilkay tutturmus Led sinyal alalım diye :) ben hızlı yanıp sönen sinyalleri sevmiyorum arkadas :) bana normal hızda yanıp sönenlerden lazım...
Elinde ORJ. OLan var ise; hemen alabilirim ucuz fiyata tabii . sipariş vermiştim fakat hala gelecek :farao:

Bu arada 40-50 km kadar dolastım ; Allah Razı olsun benim motora gaz sabitleyici yapan arkadastan :) nasıl yapmıs bilmiyorum ama; bir deneyeyim dedim; 14 km kadar giddona hiç dokunmadan gittim. bu arada CBR lardaki bu inanılmaz denge olayını bizzat yasadım bugün...Cok hosuma gitti; artık yorulmak yok.
Bu arada yanımdan gecen aracların bakıslarını görmeniz gerekiyordu :queen: harry poter in ucması gibi :queen:



:queen::queen::queen: çok güldüm yaaa:mrgreen:
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
Haretin kac olması lazım bende 85 ile 105 arası gelip gidiyor tutturamıyorum bi türlü
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ben de de 77 ile 90 arasında gidip geliyor :)

Bu arada ilkay cığım; bana da alsın emrah sinyal ? kapıda ödemei olmuyor diye alamadım ben...
 
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
[/QUOTE]
Benim kulübe hoşgeldin.:)
Şaka bir yana, hayırlısı olsun, Allah kısmet ederse alırsın yine İnşallah.
[/QUOTE]

hoş buldum abi :) inşallah en yakın zaman alırım yenisini.
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
30 dakika dolandım geldim hararet 108 i gördü sonra fan devreye giriyor zaten yavas gidince hararer artıyor hız yapınca dysuyor bende hız yapmıyorum sıkıntı olurmu hararet ben yazın ne yapıcam? benzin isareti vardı 40tl lik aldım bu gun tekrar yanıyordu 140 km de benzinden sonra
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Haretin kac olması lazım bende 85 ile 105 arası gelip gidiyor tutturamıyorum bi türlü

ben de de 77 ile 90 arasında gidip geliyor :)

Bu arada ilkay cığım; bana da alsın emrah sinyal ? kapıda ödemei olmuyor diye alamadım ben...

30 dakika dolandım geldim hararet 108 i gördü sonra fan devreye giriyor zaten yavas gidince hararer artıyor hız yapınca dysuyor bende hız yapmıyorum sıkıntı olurmu hararet ben yazın ne yapıcam? benzin isareti vardı 40tl lik aldım bu gun tekrar yanıyordu 140 km de benzinden sonra

doğancım sizin orada hava burası gibi değil kuru olduğundan soğuk kalıyor hemde trafik derdiniz yok :)

benim ısı göstergesi 111'den yukarı çıkmadı şimdiye kadar 109 110'da fan açıyor f'lerde normal bu ısılar :cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Exsantriği bakarken usta 110 dereceye yaklastırmıstı fan acmıstı o ısılarda , normal sanırım :)
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
ehliyetin varmıydı arkadaşım ?



bence takoz alma derim. neden dersen ben aldığımda makinada vardı fakat düştüğümde grenajı kırdı diz hizasındaki yerden. eğer illa alacam diyosan puigte gördüm hava çıkış kanalında görünen şase demirine sabitlenen takoz var ondan almanı tavsiye ederim :cat:
gerginin kalmamış olması ilginç ben aldığımda vardı 2 günde değişti hatta extrema için sipariş verip oem aldım kargo ile gönderdim kendisine. seninki muhtemelen hollandadan geliyordur japonya durumu şu aralar iyi denemez pek yaşanan acı olaydan ötürü :pale:

:)takoz olsa dizizasındaki granaj kırılıyo olmasa granaj kırılıyo ve kapak ya surtunuyo yada oda catlıyo yag aktıyor ben takozu su yuzden takmamıstım usta demıstı takoz kırlınca cıvata sasenın ıcınde kalıyo bence takma daha cok zararı var demıstı takmamıstım sımdı buolay olunca granaj surtunmeden cızıldı kapak catladı yag akıttı bende bılemedım ne yapıcagımı gergı olayı evet ılgınc parca yok yurtdusundan gelıcek dendıgınde bende sasırdım ama bahsetmedıler hıc japonyanın durumundan dolayı hollanda fılan belkıde dedıgın gıbıdırde salı gıttıgımde
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
:)takoz olsa dizizasındaki granaj kırılıyo olmasa granaj kırılıyo ve kapak ya surtunuyo yada oda catlıyo yag aktıyor ben takozu su yuzden takmamıstım usta demıstı takoz kırlınca cıvata sasenın ıcınde kalıyo bence takma daha cok zararı var demıstı takmamıstım sımdı buolay olunca granaj surtunmeden cızıldı kapak catladı yag akıttı bende bılemedım ne yapıcagımı gergı olayı evet ılgınc parca yok yurtdusundan gelıcek dendıgınde bende sasırdım ama bahsetmedıler hıc japonyanın durumundan dolayı hollanda fılan belkıde dedıgın gıbıdırde salı gıttıgımde

yani ben en son düştükten sonra o şekilde topuz kullanmamaya karar verdim topuz sadece ilk an düşmedeki darbeyi emiyor ama o takmayı düşündüğün takozlar motordaki kapağı koruyacak kadar uzun değiller onuda belirteyim. takarsan motor tümüyle o kapak ile takoz üstünde kalacaktır...
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
yani ben en son düştükten sonra o şekilde topuz kullanmamaya karar verdim topuz sadece ilk an düşmedeki darbeyi emiyor ama o takmayı düşündüğün takozlar motordaki kapağı koruyacak kadar uzun değiller onuda belirteyim. takarsan motor tümüyle o kapak ile takoz üstünde kalacaktır...

o zaman gerek yok ya bakalım bgn alabılecekmıyım evlatı özledim elinde orjinal sol aynası olan satmayı düşünen varmı?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134

özentimizin nesin arkadaşım neyi alsak alıyosun sende :queen: cbr 600fink diyecez artık senin motora zaten :p

o zaman gerek yok ya bakalım bgn alabılecekmıyım evlatı özledim elinde orjinal sol aynası olan satmayı düşünen varmı?

var ama kırık yani kaynak yapılmış durumda
tavsiyem e-bay. sende seninkini kaynak yaptır kullan yenileri gelene kadar bende öyle yaptım. üstelik aynaları açıp kaparken bir anda gevşemiyor meretler :mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
anadolu yakasında oturan kimse yok mudur arkadaş akşamları iş çıkışında buluşsak etsek böyle sadece işe git gel sıkıcı oluyor ama (=

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:09 ----------

iLk benim aLDığımı unutuyorsun sanırım :mrgreen:

sinyal mevzusunu açmasam haberin olmayacaktı benim motordaki sinyaller normalde linktekilerin aynısı tek farkı sarı camlı :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
motorumu kişiselleştirmek için kapsamlı çalışmanın startını verdim. ebay'den ilk siparişleri geçtim kısmetse mayısın ortasına hazır edeceğim motoru. umarım güzel olacak.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Sinyallerim elime ulastı :)

Motor üzerinde nasıl duracak merak ediyorum doğrusu...



 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
motorumu kişiselleştirmek için kapsamlı çalışmanın startını verdim. ebay'den ilk siparişleri geçtim kısmetse mayısın ortasına hazır edeceğim motoru. umarım güzel olacak.

hadi hayırlısı (= geç bile kaldın bence baksana bize ben motoru aldım herkes benle beraber sipariş veriyor :D

Sinyallerim elime ulastı :)

Motor üzerinde nasıl duracak merak ediyorum doğrusu...




ben renkli aldım fakat renkli kıç kısımları kaliteli durmuyormuş emrahın bana dediği. artık gerekirse kendim boyarım bir şekilde..
bu gün getirecek işte kısmet
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst