Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Teşekkür ederim er6nakeder :)

4 Silindirlilerde genellikle 10ooo km de bir yağ deşimi yapılyor ülkemizde fakat servisler her zaman yazan değerlerin yarısını tavsiye ediyorlar :) ben de o değerlerin de yarısında değişim yapıyorum :mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bak bu olmadı işte; 3ooo-4ooo arasında değiştirelim :) Her değişimde filtrelerimizi de değiştirelim, en uzun ömürlülerden birisi de 600F diyelim :)

Evet arkadaslar,
Bugün Gökhan ile (Namıdeğer ELİNT) Trabzon tarafına bir gezi yapalım dedik :cherry: Özellikle amacımı hava filtresinden sonra yakıtı ölçmekti. Sizin de dediiniz gibi, depoyu fulledik, tam 100 km de şansımıza benzin istasyonu cıktı hemen girip tekrar fulledik, sonuc = 28 TL :wiinkk:
Tünellerde ve bazı düzlüklerde 12ooo devire kadar uzattığımı düşünürsek 100 km de 7 litre hiç de fena bir rakam değil :cat:
Bu duruma göre, kn hava filtresi ile, daha önce 40 TL ile yaptığım 120 km, su durumda 142 km ye cıkmıs bulunmaktadır :) buradan hava filtresinin önemini anlayabiliriz :bounce:
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
15
Honda Cbr 600f Buji Bozuyor Acil Yardım

arkadaşlar 1992 model Honda Cbr 600 f var sorun buji bozuyor ve öyle enteresanki 4 bujiyide aynı anda bozuyor baya bi sıkıntı yaşıyorum bu konuda lütfen nayrdımcı olun bana bujileri yeni takıyorum ortalama 100 km yol yaptıktan sonra motoru stop ettiğim anda tekrar çalıştıramıyorum bujileri değiştirmeden çalışmıyor tekrar yeni 4 adet buji takıyorum gene aynı şekilde ortalama 100 km yol yapıyor bu esnada motoru biraz devirli kullanırsam eğer hafif ateşleme kesintisi tekleme patlama gibi sorunlarda cabası oluyor yardımlarınız için şimdiden teşekküederim
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
bence bujiler yağlanıyor, bunun sebebi de iyi ihtimalle segman kötü ihtimalle piston aşınması.
motorun rektefe görmesi gerekiyor gibi geldi bana
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
uzun yolda çoooooookkkkkkkkk sabırlı olur da 90-100 km/h süratte gidersen gerçekten ekonomik de inan yola çıkınca o kadar sıkılıyosun ki yemişim benzinini ekonomisini diyip artık yol durumuna göre :))

Benim önceki sene eşimle ege turumda yakaladığım değerler (hem de full eşyalı olarak) 5,5 lt civarıydı sanırım. :)

Dönüşte Yeşim'i otobüsle yollayında 10 lt'ye çıkmıştı ama.:cherry:

olur mu canım 600f hayabusayı tokatlar :p

:bounce::p

arkadaşlar merhabalar

2006 cbr 600 f ime ön arka fren balatası almak istiyorum
uygun fiyatlı iş yapacak balata önerebilirmisiniz

ayrıca gidon amartisörü kullananımız varmıdır
varsa markasını yazarsa sevinirim

teşekkürler TAYLAN

TRW Lucas öneririm.
600F için kodu: MCB634LF (Ön), MCB703SV (Arka)

Gidon amortisörü bulabilirsen almanı tavsiye ederim, 600F için en gerekli parçalardan biri. Ancak piyasada pek yok, ebay'den satın alınabilir.

sabah işe gelirken o küçükyalıda viraj yapmak ne kadan güzel oluyor :mrgreen:
birde hava böyle güneşliyse uff... :queen:

Ahh ulem deşme yaramı, meydan sana kaldı tabi.:)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
189854_1301813281497_1715421208_570133_5973794_n.jpg
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
33
merhabalar

yeni motoruma a dan z ye bakım yaptık paylaşmak istedim

öncelikle
bandırma CONTİNENTAL BAYİSİ
BORA ERİŞ e

BANDIRMA suzukı&kawasaki bayisi
SERKAN ve ALTAN kardeşlere TEŞEKKÜRLERİMİ sunarım

değişen parçalar

BUJİLER
HAVA VE YAĞ FİLTRELERİ
FREN BALATALARI
ANTİFRİZ
MOTOR YAĞI
ÖN ARKA LASTİKLER
HİDROLİK VE DEBRİYAJ YAĞLARI
ZİNCİR DİŞLİ BAKIMI -
-GENEL BAKIMI TEMİZLİĞİ FALAN FİLAN
SIFIRLADIK MAKİNAYI

ŞİMDİ BEKLİYORUZ HAVALAR ISINSIN :023:

LASTİKLER

METZELLER M3

metzellerm3.jpg



Katana 1 litre motor yağı
Full Power Katana (10W50), 4 zamanlı yol ve off-road performans motosikletleri için geliştirilmiş; günlük kullanıma uygun ester bazlı full sentetik performans motor yağıdır

KATANA.jpg


Hidrolik ve debriyaj için yağ
Yarış fren sistemlerinde kullanılmak üzere IPONE yarış araştırma-geliştirme departmanı tarafından geliştirilmiş %100 sentetik fren ve debriyaj hidrolik sıvısıdır

IPONE_BRAKE300_FREN.jpg


Zincir bakım yağı
DuPont™ Teflon PTFE (PolyTetraFluoroEthylene) bazlı bu yüksek teknoloji ürünü zincir spreyi; çamur ve tozun hakim olduğu ortamlarda, aktarma organlarında (zincir-dişli) yüksek dönüş hızlarının söz konusu olduğu zorlayıcı koşullarda mükemmel yağlama ve koruma sağlar.

SPRAY_CHAIN_BEYAZ.jpg


Hava filtresi
K&N FİLTRE HAVA-6001

25_11_2009_06_07_4348814167.jpg


YAĞ FİLTRESİ
K&N/ KN-204

27_04_2009_01_55_0231314012.jpg


Lucas FREN BALATALARI
MCB634LF (Ön), MCB703SV (Arka)

SNC00068.jpg


SNC00069.jpg


SNC00070.jpg


SNC00071.jpg


SNC00072.jpg


SNC00073.jpg


SNC00074.jpg


p1030045o.jpg
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
Yağ değişimi kişiden kişiye değişiyor. servisler 6ooo km de bir değişim yapın diyorlar.fakat daha sağlıklı olacağını düşündüğümden 3 ile 4ooo km aralığında değişiyorum.
Yağ ile birlikte filtre değişimi de yapılması cok daha sağlıklıdır.
Fiyat olarak;
Motul 15-50 yağ; 4 litre = 100 TL
Honda orjinal yağ filtresi = 20 TL


Ben aldıgım parcaları fiyatları verim

motul yağ 10-40 4 litre : 100 tl
k&n yag filtresi :30 yada 35 tl unuttum :)
iridium buji : 110 tl
sbs ön arka fren takım : 175tl
sbs danimarka malı ebc de olabilir oda ingiliz malı aralarında kalite olarak fark cok yok arkadaslar ama bakır karısımlı sbs gold da olabılır ama gold cabuk bıttıgını ogrendım ama pilotajla cok fren kullanmadan uzun omurlu olabılır kullanıma baglı tabı
birde işçilik ücreti var
ama daha oncede dedıgım gıbı bu parcaları kendınız takabılırsınız bence

hatta ben oncekı sayfalarda paylasmıstım resımlı olarak ordanda bakabılırsınız kodlarınıda yazdım umarım yardımcı olur
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
arkadaşlar 1992 model Honda Cbr 600 f var sorun buji bozuyor ve öyle enteresanki 4 bujiyide aynı anda bozuyor baya bi sıkıntı yaşıyorum bu konuda lütfen nayrdımcı olun bana bujileri yeni takıyorum ortalama 100 km yol yaptıktan sonra motoru stop ettiğim anda tekrar çalıştıramıyorum bujileri değiştirmeden çalışmıyor tekrar yeni 4 adet buji takıyorum gene aynı şekilde ortalama 100 km yol yapıyor bu esnada motoru biraz devirli kullanırsam eğer hafif ateşleme kesintisi tekleme patlama gibi sorunlarda cabası oluyor yardımlarınız için şimdiden teşekküederim

Karbüratörlerin değişmesi gerekli ayrıca karbüratör değişiminden sonra senkron ayarı yaptırcaksın sonra sorun düzelicek
F2 diye geçiyor senin modelin eğer karbüratör almayı düşünürsen haber ver bir arkadaşımda yedek komple karbüratörler vardı belki satar..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar,
Bizim motorların deposu kaç litre yakıt alıyor?
Biz dün geziye giderken fulledim, benzin ısıgı 1. cizgide yanıp sönüyordu, 15 litre yakıt aldı. 18 litreden bahsediliyordu?
Bir de benzin ısıgı çizgileri bitik yanıp söndüğünde ortalama kaç km gidiyor?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yani en alt çizgide mi rezerve giriyor? 4 cizgi de yanıp sönüyor normalde, benimki 1. cizgideyken almıstım...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
@uniqe
Kadir İnanır ne iş yahu, şaşırdım vallahi 600F'in üzerinde görünce? :)


@WindRider
Hayırlı olsun dostum, gayet ksliteli seçimler yapmışsın; güle güle eskit. :)

Arkadaşlar,
Bizim motorların deposu kaç litre yakıt alıyor?
Biz dün geziye giderken fulledim, benzin ısıgı 1. cizgide yanıp sönüyordu, 15 litre yakıt aldı. 18 litreden bahsediliyordu?
Bir de benzin ısıgı çizgileri bitik yanıp söndüğünde ortalama kaç km gidiyor?

Çako bildiğim kadarıyla depo 3 lt. rezerv dahil toplam 18 lt. ve tüm çizgiler bitip hepsi yanıp sönmeye başladığında rezerve geçiyor; bu da kullanıma bağlı olarak ortalama 35-50 km. kadar götürüyor.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
33
@WindRider
Hayırlı olsun dostum, gayet ksliteli seçimler yapmışsın; güle güle eskit. :)

Teşekkür ederim seni bir konuda rahatsız edicem
artçı olayı için sisi bar olayını çok beğendim bende yapmak istiyorum da
özelden cep numaranı verirsen aramak isterim teşekkürler :cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
evet beyler. 3. kez 600f almış bulunuyorum. yine 2006 model. bu kez gümüş renkli. 19bin km.de. hatasız boyasız ve aksesuarsız bi makine :))
ankarada kar dursun :) foto da çekip paylaşıcam inşallah..
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız :cat: umarım uzun süre sorunsuzca kullanırsın bu sefer, hasret dayanılmaz oluyor sende anladığım kadarıyla:mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız :cat: umarım uzun süre sorunsuzca kullanırsın bu sefer, hasret dayanılmaz oluyor sende anladığım kadarıyla:mrgreen:

saol arkadaşım. 600f'i gerçekten seviyorum o ayrı konu ama tabi asıl sorun maddiyat :mrgreen: gerçekten bu fiyat skalasında daha mantıklı bi makine yok. olsa gider onu alırdım emin ol sırf değişiklik olsun diye :p
zzr1400 alana kadar 600f'e devam :cat:
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
saol arkadaşım. 600f'i gerçekten seviyorum o ayrı konu ama tabi asıl sorun maddiyat :mrgreen: gerçekten bu fiyat skalasında daha mantıklı bi makine yok. olsa gider onu alırdım emin ol sırf değişiklik olsun diye :p
zzr1400 alana kadar 600f'e devam :cat:

hani al satlarda zarar ediyor musun bilmiyorum, ama öyle bir durum varsa, oraya para kaptırmamak için biraz sabret, zaten sevdiğin makineyi kullanıyorsun, zamanı gelince turnayı gözünden vurursun :cat::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst