Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
cakalaz,chopperrider


altındaki 600cc olunca durmak mümkünmü makinaya hakaret v:p:mrgreen:
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
232
kaç km de bir bakım yapılıyor? Ve bakım masrafları ne kadar tutuyor?
Ciddi ciddi istiyorum bu motoru artık.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
3ooo km de bir yağ ve filtre değişimi, 8ooo km de bir hava filtresi ve diğer bakımlar :wiinkk:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yağ değişimi kişiden kişiye değişiyor. servisler 6ooo km de bir değişim yapın diyorlar.fakat daha sağlıklı olacağını düşündüğümden 3 ile 4ooo km aralığında değişiyorum.
Yağ ile birlikte filtre değişimi de yapılması cok daha sağlıklıdır.
Fiyat olarak;
Motul 15-50 yağ; 4 litre = 100 TL
Honda orjinal yağ filtresi = 20 TL
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Yağ değişimi kişiden kişiye değişiyor. servisler 6ooo km de bir değişim yapın diyorlar.fakat daha sağlıklı olacağını düşündüğümden 3 ile 4ooo km aralığında değişiyorum.
Yağ ile birlikte filtre değişimi de yapılması cok daha sağlıklıdır.
Fiyat olarak;
Motul 15-50 yağ; 4 litre = 100 TL
Honda orjinal yağ filtresi = 20 TL

2 yağ değişiminde 1 filtre değiştirsek olmaz mı yav :S
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
33
arkadaşlar merhabalar

2006 cbr 600 f ime ön arka fren balatası almak istiyorum
uygun fiyatlı iş yapacak balata önerebilirmisiniz

ayrıca gidon amartisörü kullananımız varmıdır
varsa markasını yazarsa sevinirim

teşekkürler TAYLAN
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
arkadaşlar merhabalar

2006 cbr 600 f ime ön arka fren balatası almak istiyorum
uygun fiyatlı iş yapacak balata önerebilirmisiniz

ayrıca gidon amartisörü kullananımız varmıdır
varsa markasını yazarsa sevinirim

teşekkürler TAYLAN

valla ebc balata alıp kullanabılırsın ucuz mala kacma bu motora bınıyorsan,gidon amartşsçrleri var tabiki ama fiyatları el yakıyor :)
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Yağ değişimi kişiden kişiye değişiyor. servisler 6ooo km de bir değişim yapın diyorlar.fakat daha sağlıklı olacağını düşündüğümden 3 ile 4ooo km aralığında değişiyorum.
Yağ ile birlikte filtre değişimi de yapılması cok daha sağlıklıdır.
Fiyat olarak;
Motul 15-50 yağ; 4 litre = 100 TL
Honda orjinal yağ filtresi = 20 TL

Tam sentetik yağ kullanılırsa da 3.000'de bir değiştirmek mi icap ediyor acaba? Bildiğim kadarıyla, tabii kullanıma da bağlı, tam sentetikler 10.000 km de bir değişiyor:silent:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
neye gore sallıyosun 10 bın km felan yag degısımı yagın cınsıne gore degıl motosıklettın bakım bılgılerıne gore yapılır.
cbr 600f lerde bakım aralıgı 6000km de birdir ancak 5000km de bir yag degişimi bana göre normaldir daha az km de yag degısımı yapmak israftır
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
neye gore sallıyosun 10 bın km felan yag degısımı yagın cınsıne gore degıl motosıklettın bakım bılgılerıne gore yapılır.
cbr 600f lerde bakım aralıgı 6000km de birdir ancak 5000km de bir yag degişimi bana göre normaldir daha az km de yag degısımı yapmak israftır

Arkadaşım, öncelikle üslubumuza dikkat edelim lütfen, sallıyorsun gibi sözler kulağa hoş gelmiyor. Dikkat ettiysen, yazdığım post soru işaretleri ile dolu, yani ben bu işin erbabıyım, kesin biliyorum benden öğrenin şeklinde değil, ben böyle bir bilgiye sahibim doğru mudur şeklinde yazılmış.

Bunun dışında, 5000 de bir değişmesi normal olan ise, verdiğin bilgi için teşekkür ederim.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
arkadaşlar merhabalar

2006 cbr 600 f ime ön arka fren balatası almak istiyorum
uygun fiyatlı iş yapacak balata önerebilirmisiniz

ayrıca gidon amartisörü kullananımız varmıdır
varsa markasını yazarsa sevinirim

teşekkürler TAYLAN

lukas olabilir. birde bu direksiyon amartüsörü şart 600 f ler hafif ön yapısı yüzünden devamlı çırpıyor.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yağ değişimi daha önce de söylediğim gibi kişinin isteğine bağlıdır. fakat servis önerisi 6ooo km olduğundan dolayı ben 3-4ooo km aralığında değişiyorum. iki yağ değişiminde bir filtre değişirsen de sorun olmaz, bende yağ filtresi bol olduğundan her yağ değişiminde değişiyorum :)

Evet arkadaslar,
Bugün Gökhan ile (Namıdeğer ELİNT) Trabzon tarafına bir gezi yapalım dedik :) Özellikle amacımı hava filtresinden sonra yakıtı ölçmekti. Sizin de dediiniz gibi, depoyu fulledik, tam 100 km de şansımıza benzin istasyonu cıktı hemen girip tekrar fulledik, sonuc = 28 TL :)
Tünellerde ve bazı düzlüklerde 12ooo devire kadar uzattığımı düşünürsek 100 km de 7 litre hiç de fena bir rakam değil :)
Bu duruma göre, kn hava filtresi ile, daha önce 40 TL ile yaptığım 120 km, su durumda 142 km ye cıkmıs bulunmaktadır :) buradan hava filtresinin önemini anlayabiliriz :)

Sanıyorum, düzlük ve tünellerde yüksek devre cıkmazsam, yani hiç zorlamasaydım, 100 km de, 6.7 litre gibi bir rakama düşürebiliriz :)

Bir kaç foto :)





Gökhn üşüyen ellerini ısıtmaya calısıyor, naked in avantajları :mrgreen:

 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
cakalaz aynen bende senin gibi yakıyorum dogru bir tespit :cat: bu arada bence 600f orıjınal el kitabı var bakım aralıkalrı 6 bin kmde bir yag degişimini 12 bin km göstermiş şaşırdım dogrusu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst