Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Anahtarla birlikte immobilizer code numarasının yazdığı küçük metal bir plaka almış olman gerekiyor. Bununla servis aracılığıyla yaptırabiliyorsun bildiğim kadarıyla, bunun da maliyeti en az 200-400 TL civarıydı yanlış hatırlamıyorsam.
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
anlamayacak bişi yok hangi motoru almalıyım honda mı yamaha mı kawasaki mi

HONDA NE VARSA ONDA......

Bak abicim....

Motor işi balık gibidir....

Balık vardır ızgara yaparsın,,,
Balık vardır fırına atarsın,,,
Balık vardır tava yaparsın,,,
Balık vardır bugulama yaparsın,,,
Balık vardır akvaryuma koyarsın,,,

Mezelik balık vardır, çorbalık balık vardır...


Birindeki artı diğerinde eksidir,, eksiği olan senin için artıdır,,,

Sen hangi amaçla ne tarz motor arıyorsun,, öncelik onları belirle ona göre şu yada bu denir...

Ben honda derim diğeri ducati der... Ben ducati parçası bulmakta zorlanırım adam biner uçağa gider italyadan alır gelir...

Ben servisi iyi olsun derim diğeri gerek yok ben iki yılda pert ediyorum zaten der önemli değil servis der... bozulursa yarı fiyatına satarım yenisini alırım der...

Umarım anlatabilmişimdir...Senin soruş şeklin pazardan ayaş dometesimi alayım bursa domatesimi alayım demek gibi birşey... Birinden güzel salata olur birisinden güzel salça çıkar... Salça yapacaksan ayaş dometesi işine yaramaz.. Ama sen hangi domates iyi dersen millet ayaş dometesi al der..Gider 10 kasa alırsın ama salça yapamazsın yapsan işine yaramaz...:cat:
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
122
HONDA NE VARSA ONDA......

Bak abicim....

Motor işi balık gibidir....

Balık vardır ızgara yaparsın,,,
Balık vardır fırına atarsın,,,
Balık vardır tava yaparsın,,,
Balık vardır bugulama yaparsın,,,
Balık vardır akvaryuma koyarsın,,,

Mezelik balık vardır, çorbalık balık vardır...


Birindeki artı diğerinde eksidir,, eksiği olan senin için artıdır,,,

Sen hangi amaçla ne tarz motor arıyorsun,, öncelik onları belirle ona göre şu yada bu denir...

Ben honda derim diğeri ducati der... Ben ducati parçası bulmakta zorlanırım adam biner uçağa gider italyadan alır gelir...

Ben servisi iyi olsun derim diğeri gerek yok ben iki yılda pert ediyorum zaten der önemli değil servis der... bozulursa yarı fiyatına satarım yenisini alırım der...

Umarım anlatabilmişimdir...Senin soruş şeklin pazardan ayaş dometesimi alayım bursa domatesimi alayım demek gibi birşey... Birinden güzel salata olur birisinden güzel salça çıkar... Salça yapacaksan ayaş dometesi işine yaramaz.. Ama sen hangi domates iyi dersen millet ayaş dometesi al der..Gider 10 kasa alırsın ama salça yapamazsın yapsan işine yaramaz...:cat:


MÜKEMMEL BİR ANLATIM... :cat:
 
Katılım
26 Kas 2009
Mesajlar
100
HONDA NE VARSA ONDA......

Bak abicim....

Motor işi balık gibidir....

Balık vardır ızgara yaparsın,,,
Balık vardır fırına atarsın,,,
Balık vardır tava yaparsın,,,
Balık vardır bugulama yaparsın,,,
Balık vardır akvaryuma koyarsın,,,

Mezelik balık vardır, çorbalık balık vardır...


Birindeki artı diğerinde eksidir,, eksiği olan senin için artıdır,,,

Sen hangi amaçla ne tarz motor arıyorsun,, öncelik onları belirle ona göre şu yada bu denir...

Ben honda derim diğeri ducati der... Ben ducati parçası bulmakta zorlanırım adam biner uçağa gider italyadan alır gelir...

Ben servisi iyi olsun derim diğeri gerek yok ben iki yılda pert ediyorum zaten der önemli değil servis der... bozulursa yarı fiyatına satarım yenisini alırım der...

Umarım anlatabilmişimdir...Senin soruş şeklin pazardan ayaş dometesimi alayım bursa domatesimi alayım demek gibi birşey... Birinden güzel salata olur birisinden güzel salça çıkar... Salça yapacaksan ayaş dometesi işine yaramaz.. Ama sen hangi domates iyi dersen millet ayaş dometesi al der..Gider 10 kasa alırsın ama salça yapamazsın yapsan işine yaramaz...:cat:

Doğru söze ne denir? :p
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
HONDA NE VARSA ONDA......

Bak abicim....

Motor işi balık gibidir....

Balık vardır ızgara yaparsın,,,
Balık vardır fırına atarsın,,,
Balık vardır tava yaparsın,,,
Balık vardır bugulama yaparsın,,,
Balık vardır akvaryuma koyarsın,,,

Mezelik balık vardır, çorbalık balık vardır...


Birindeki artı diğerinde eksidir,, eksiği olan senin için artıdır,,,

Sen hangi amaçla ne tarz motor arıyorsun,, öncelik onları belirle ona göre şu yada bu denir...

Ben honda derim diğeri ducati der... Ben ducati parçası bulmakta zorlanırım adam biner uçağa gider italyadan alır gelir...

Ben servisi iyi olsun derim diğeri gerek yok ben iki yılda pert ediyorum zaten der önemli değil servis der... bozulursa yarı fiyatına satarım yenisini alırım der...

Umarım anlatabilmişimdir...Senin soruş şeklin pazardan ayaş dometesimi alayım bursa domatesimi alayım demek gibi birşey... Birinden güzel salata olur birisinden güzel salça çıkar... Salça yapacaksan ayaş dometesi işine yaramaz.. Ama sen hangi domates iyi dersen millet ayaş dometesi al der..Gider 10 kasa alırsın ama salça yapamazsın yapsan işine yaramaz...:cat:

Gerçekten bu açıklama bence yeterince doyurucu.:cat:
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
15
abi gerçekten çok güzel anlatmışın dedikleriyin hepsinide anladım benim gönlümde olan honda zaten abi ben hondadan şaşmayım en iyisi :)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
13
Herkese Merhabalar.
Birkaç Gündür Aklıma Bişey Takıldı Artık Sorıyım Dedim.
Motor Kullanmaya Yeni Başlıycam.
Acaba İkinci El Temiz Bir 125r mı Alsam Yoksa Ona Vereceğim Paranın Daha Azıyla Honda Eğitimlerine Falan Katılıp İşi Tekniğiyle Öğrenip Direkt 600f mi Alsam.
Bana En Az Bir Yıl 125r Veya 250lik Bir Makina Alıpda Öğrenmek Daha Mantıklı Geliyor Ama Düşüncelerinizi Merak Ediyorum ??
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
166
abi çok güzel anlatmışsın daha iyi bir anlatım düşünemiyorum

ben bir 125 bir başla yoksa hayat hata affetmiyor
nasıl duracağını nezaman gaz açacağını bir öğren
600 cc bir motor oyuncak deyildir 600f hiç deyildir
ayriyetten maliyet tarafıda var tabi yatırdınmı yaptırırken baya bir canın yanıyor :)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
13
abi çok güzel anlatmışsın daha iyi bir anlatım düşünemiyorum

ben bir 125 bir başla yoksa hayat hata affetmiyor
nasıl duracağını nezaman gaz açacağını bir öğren
600 cc bir motor oyuncak deyildir 600f hiç deyildir
ayriyetten maliyet tarafıda var tabi yatırdınmı yaptırırken baya bir canın yanıyor :)

Haklısın Şakası Yok Ki Yeni Biri İçin Zaten Sadece Tehlike. İntihar Etmek İçin Daha Ucuz Yöntemler Var :queen: O Yüzden Küçükle Başlıyım Yaşım 18 Acelesi Yok Bide Her ccnin Ayrı Bir Keyfi Varmış Zaten .
Ben Tamir Masrafını Hiç Düşünmemiştim Bile Onun :mrgreen:
Cevap İçin Teşekkürler
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Haklısın Şakası Yok Ki Yeni Biri İçin Zaten Sadece Tehlike. İntihar Etmek İçin Daha Ucuz Yöntemler Var :queen: O Yüzden Küçükle Başlıyım Yaşım 18 Acelesi Yok Bide Her ccnin Ayrı Bir Keyfi Varmış Zaten .
Ben Tamir Masrafını Hiç Düşünmemiştim Bile Onun :mrgreen:
Cevap İçin Teşekkürler

Aynen öyle kardeşim. :)

Önce eğitime git, bir tane CBR125 çek altına, 1 sene kullandıktan sonra Hyo GT250R al, 1 sene de onu kullanıp 600F'e geç.
En sağlamı bu olur derim ben.:cat:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
13
Aynen öyle kardeşim. :)

Önce eğitime git, bir tane CBR125 çek altına, 1 sene kullandıktan sonra Hyo GT250R al, 1 sene de onu kullanıp 600F'e geç.
En sağlamı bu olur derim ben.:cat:

Aslında Bazen Direkt 250lik Bi Makinamı Alsam Diyorum Boyum Uzun Olduğu İçin Ama Benimle Neredeyse Aynı Boyda Olupda Mobiletle Gezenler Var :)O kadarda Kötü Durmaz 125r :mrgreen: Neyse Cevap İçin Teşekkür Ederim Beğendiğim Motor Olursa Başınızı Ağrıtabilirim Tekrar Fikir Almak İçin :rendeer:
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
166
motoru alırken kontak anahtarının teki yoktu. Kullandığımda hafif eğrilmiş. Bir kaç kişiye sordum yedek anahtar yapılamıyor, komple takımda 1.750 civarında dediler. Elimdeki anahtar şu an sağlam ama kırılırsa diye yedeğini yaptırabileceğim bir yer biliyor musunuz?

kardeşim benimde tek anahtardı
bugün şirin evlerdeki servise gittim birtane ham anahtar isdedim
(bayan arkadaşa halini hatrını sorarsan ve benim gibi sevimli sevimli gülersen
70 tl veriyorsun 20 sini geri veriyor :queen:)
fiyatı 56 milyon onu anahtarcıda çektirecem yarın bi bilenede içindeki çiplerini deyiştirirsen yeni anahtarın sapasağlam olur veya randevu alıp chip lerini kopyalata biliyorsun onun fiyatıda 70 tl

Aynen öyle kardeşim. :)

Önce eğitime git, bir tane CBR125 çek altına, 1 sene kullandıktan sonra Hyo GT250R al, 1 sene de onu kullanıp 600F'e geç.
En sağlamı bu olur derim ben.:cat:

katılıyorum emre abiye zaten yanlış söylediğini görmedim vitesli öğrenirsen vites alışkanlığın ve kabiliyetin fazla olur :cat: az yakarsın
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
13
katılıyorum emre abiye zaten yanlış söylediğini görmedim vitesli öğrenirsen vites alışkanlığın ve kabiliyetin fazla olur :cat: az yakarsın

Bu Konudaki Birçok Sayfayı Okudum Bugün.Gerçekten Çok Bilgili Emre Abi :) Forumda Çok Yararlı Gerçekten.İnternet Olmasa Ne Yapacakmışız :silent:
Vitesler Konusundada Sorun Yaşamam Sanırım Araba Kullandığımdan.

Zaten Az Çok Kendi Kendime Tahmin Ediyorum Şöyle Yaparsam Şu Olur Şeklinde.

Eskişehirde Honda Bayisi Yok Ama Hangi Şehirde Çalışacam 3-4Ay Sonra Belli Olacak Ondan Sonra Alabilirim En Erken Motoru Yani Daha Çok Var Ama En Azından Kıyafetleri Falan Tamamlarım Yavaş Yavaş Onlarda Ucuz Değil :mrgreen:
Bütün Bilgileri Topluyorum Şimdiden :mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
arkadaşlar herkese selamlar. 2 senedir derbi gpr 125 r kullanıyordum ve sattım. 600 cc bir sport touring tarzı motor almayı düşünüyorum. boyum 192 ve kilom 90 kg. derbi bana ufak kalıyordu ama bir çok yönden eğitici bir motor oldu bana. hem rahat oturarak yorulmayacağım, hem artcıyla birlikte yorulmadan keyifli geziler yapabileceğim, hem de tek başıma biraz gazlamak istediğimde beni tatmin edecek bir motor almayı düşünüyorum. supersport düşünmüyorum. cbr 600f çok yakışıklı makina, hoşuma gidiyor fakat sürüş pozisyonu bakımından fazer, kawasaki er6f ya da cbf600 e göre biraz daha yorucu gibi gözüküyor. gidon biraz alçak ve ileride gibi.yani sürerken biraz öne eğilerek hafif yatmak gerekiyor sanırım? tabiki sadece bu benim gözlemim, tecrübe etmedim. siz bu motorları kullanan arkadaşların fikirlerini almak isterim. 2 silindirli er6f e göre yakıt tüketimi ne durumdadır? inanılmaz derecede kararsızım bu saydığım motorlar arasında. eminim bu konular daha önce yazılmıştır ama inanın okumak istesem de yoğunluktan ötürü zamanım yok. çok kısa fikirlerinizi alırsam sevinirim. şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
122
arkadaşlar herkese selamlar. 2 senedir derbi gpr 125 r kullanıyordum ve sattım. 600 cc bir sport touring tarzı motor almayı düşünüyorum. boyum 192 ve kilom 90 kg. derbi bana ufak kalıyordu ama bir çok yönden eğitici bir motor oldu bana. hem rahat oturarak yorulmayacağım, hem artcıyla birlikte yorulmadan keyifli geziler yapabileceğim, hem de tek başıma biraz gazlamak istediğimde beni tatmin edecek bir motor almayı düşünüyorum. supersport düşünmüyorum. cbr 600f çok yakışıklı makina, hoşuma gidiyor fakat sürüş pozisyonu bakımından fazer, kawasaki er6f ya da cbf600 e göre biraz daha yorucu gibi gözüküyor. gidon biraz alçak ve ileride gibi.yani sürerken biraz öne eğilerek hafif yatmak gerekiyor sanırım? tabiki sadece bu benim gözlemim, tecrübe etmedim. siz bu motorları kullanan arkadaşların fikirlerini almak isterim. 2 silindirli er6f e göre yakıt tüketimi ne durumdadır? inanılmaz derecede kararsızım bu saydığım motorlar arasında. eminim bu konular daha önce yazılmıştır ama inanın okumak istesem de yoğunluktan ötürü zamanım yok. çok kısa fikirlerinizi alırsam sevinirim. şimdiden teşekkürler.

ss düşünmüyosan sana cbf 600 gider ama çok sönük bi motor bence.. fazeri de düşün derim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:46 ----------

anlamayacak bişi yok hangi motoru almalıyım honda mı yamaha mı kawasaki mi


dostum al da hangisini alırsan al, bak ben 2 yıl önce ehliyetimi aldım, ama hala bi motor sahibi olamadım, önce cbr 125 almayı istedim çok ufak geldi,,
0 km cbf 150 alıyım dedim,,arkadaşımın cbf 150'sini kullandım bi süre baktım kolay geldi, hyo gt 250 r alayım dedim o da devamlı problem çıkarıyomuş bilmemne ondan da soğudum..
ninja 250 alayım dedim o da 7-8 bin lira , ona vereceğim paraya biraz daha eklerim 600 f alırım dedim , şimdi de 600 f düşünüyorum.... sezon bitsin fiyatlar ucuzlasın alıyorum kısmetse... yani sana diyeceğim paran varsa markasına fazla takılma, paran varken al sonra benim gibi kalırsın dımdızlakk...:pr:
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
Gerçekten bu açıklama bence yeterince doyurucu.:cat:

Mevsim yaz olunca,,mangal da fena gitmez hani,, hem mideye hem konuya hizmet etsin istedim açıklamam :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:56 ----------

Herkese Merhabalar.
Birkaç Gündür Aklıma Bişey Takıldı Artık Sorıyım Dedim.
Motor Kullanmaya Yeni Başlıycam.
Acaba İkinci El Temiz Bir 125r mı Alsam Yoksa Ona Vereceğim Paranın Daha Azıyla Honda Eğitimlerine Falan Katılıp İşi Tekniğiyle Öğrenip Direkt 600f mi Alsam.
Bana En Az Bir Yıl 125r Veya 250lik Bir Makina Alıpda Öğrenmek Daha Mantıklı Geliyor Ama Düşüncelerinizi Merak Ediyorum ??

Abicim motoru her zaman alırsın, ama kullanmayı her zaman öğrenemezsin. Çünkü; hayattaki en büyük zorluklardan bir tanesi yanlış öğrenilen şeyleri değiştirmektir. İlk olarak öğrenirken doğruyu öğrenirsen öyle gider.. Ama yanlış olarak öğrenirsen öyle sürer gider..Doğrusunu okusanda, birileri göstersede beyin ister istemez o ilk öğretiyi uyğulamak ister ve alışkanlıklarını değiştirmek baya bir zaman alır ve seni zorlar..

Bir abi olarak sana tavsiyem, öncelikle güzel bir şekilde doğruyu öğren..Onu beynine yeteneklerine yerleştir..Ondan sonra alacağın bütün motorları kusursuzca kullanabilirsin..

Ben öncelikle eğitim derim... Kendimdeki tecrübeyle sabit.. :) Ben araştırıp inceledikçe hatalarımı daha açık görüyorum ama değiştirmek çok zor oluyor ve çok çabalamam gerekiyor....
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Mevsim yaz olunca,,mangal da fena gitmez hani,, hem mideye hem konuya hizmet etsin istedim açıklamam :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:56 ----------



Abicim motoru her zaman alırsın, ama kullanmayı her zaman öğrenemezsin. Çünkü; hayattaki en büyük zorluklardan bir tanesi yanlış öğrenilen şeyleri değiştirmektir. İlk olarak öğrenirken doğruyu öğrenirsen öyle gider.. Ama yanlış olarak öğrenirsen öyle sürer gider..Doğrusunu okusanda, birileri göstersede beyin ister istemez o ilk öğretiyi uyğulamak ister ve alışkanlıklarını değiştirmek baya bir zaman alır ve seni zorlar..

Bir abi olarak sana tavsiyem, öncelikle güzel bir şekilde doğruyu öğren..Onu beynine yeteneklerine yerleştir..Ondan sonra alacağın bütün motorları kusursuzca kullanabilirsin..

Ben öncelikle eğitim derim... Kendimdeki tecrübeyle sabit.. :) Ben araştırıp inceledikçe hatalarımı daha açık görüyorum ama değiştirmek çok zor oluyor ve çok çabalamam gerekiyor....

:queen::cat::queen::cat:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
13
Haklısın Abi Öğrenmek , Alışkanlıklarını Değiştirmekten Daha Kolay
En İyisi Önce Eğitim Sonra Küçük Cc
En Sonunda 600f :queen: Tavsiye İçin Teşekkürler Gerçekten Tecrübe En Önemli Şey Bence :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst