Dediğin şeyi çok iyi anladım ben de üniversitede iken bir flash vardı.Vitesi 3 den 2 ye düşürken çok rahatsız edici bir ses ve sürtünme oluyordu.Bunu önlemek için ben de aragazı veriyordum ve o sürtünme meydana gelmediği için vites geçişlerim sorunsuz oluyordu ama sonunda elmecbur derler ya hani baskı balatayı değiştirmiştim fakat beni bayağı bir idare etmişti

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:42 ----------
O dediğin irkilme vitesi 1 e atarken benim motorda da oluyor. Ama müthiş gaza getiriyor adamı yani

Kesinlikle orjinalliğinden kaynaklandığını düşünüyorum :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:45 ----------
Sevgili kardeşim dediğin ayarı yaptırdım manetlerden. Ustam yine de fazla debriyaj telini germek istemedi. Debriyajın, olabildiğince, baskı balatanın sağlığı için yukardan kavraması gerektiğini ve debriyaj telinin de gevşek kalması gerektiğini söyledi. Ve sonuç aynen dediğin gibi oldu.Şu anda o sesi artık almıyorum çok az bir miktarda ses var o da zaten normal yani:cat:
Verdiğin bilgiler için çok teşekkürler:bounce:
Yakında fotoları yüklerim:cat: