Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
karar senın yapabılırım dersen bınebılırsın ama gaza gelmemen lazım cok hızlı bır motor ayrıca 8000 tl ye temız bır 600f bulman ımkansız 1999 2000 model bulursun belkii

Yani enjeksiyonlu olabilirmi bana msn verirsen 1-2 yıllık kış fiyatları olan 600f2.el resimler war elimde kışın fiyatları ucuzluyor sizde kullanıyorsanız bi abi tavsiyesi verebilirmisiniz detaylı olarak ?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Selamlar Çocukluk Hayalim olan 600F i alıcam 2010 mayıs başına doğru 8000 tl para biriktiricem Bu fiyata enjeksiyonlu temiz 2000 model üstü bir motor Buluabilirmiyim bulursam nerden sahibinden .com harici Alıcı tanıdığım bir motor Tamircisi Turhan Yurdakul adına alınıyormuş gibi alınıcak Sizin fikirleriniz Nedir? daha önceden mobyletle başladım sonra 100 cc çin malı yarı otomatik 2 zamanlı motor ve 150 cc çin malı scooter son olarak ta Honda titanla 6 senelik motorculuk hayatım oldu sizce hem 600f e geçmem hemde almam uygunmudur? yaşım 18 boy 1.77 kilo 60 :)

12 yaşından beri honda titan mı kullanıyorsun :silent:

pek inandırıcı gelmedi:farao:
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
12 yaşından beri honda titan mı kullanıyorsun :silent:

pek inandırıcı gelmedi:farao:

Şuana kadar olan motorlarımdan bahsettim 6 senelik tecrübemin içinde 4 motor war ;) titanı 1 sene sürdüm kaza yapınca perte çıktı ama hala bırakamıyorum motor sevdamı 600f düşünüyorum ama tam cvp kimse yazmadı sorduklarıma :(
 
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
28
2000 model peugeot 206 modifiyeli arabam var şu an
ama küçüklükten beri tek hayalim motosiklet
aile sorunları yüzünden motosiklet yerine araba alındı
Yaş 20
Seneye arabayı satıp honda cbr 600f almak istiyorum
12.000 tl'de temiz bi 600 f bulma imkanım nedir sizce??
Yeni başlayanlar için 600 cc lik bi motor önerilmiyor
250 ya da 125 diyenler var ama bilmiyorum;
mantıklı kullanıldıgı sürece 600 cc ile başlamanın bir zararı olmaz bana göre
 

one

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
151
4.5 lt yazmışsınız 100km de bu nasıl bi iştir ya anlamadım gitti.benim rekorum 100km min 6lt max 95 km full depo temiz(rezerv dahil)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
2000 model peugeot 206 modifiyeli arabam var şu an
ama küçüklükten beri tek hayalim motosiklet
aile sorunları yüzünden motosiklet yerine araba alındı
Yaş 20
Seneye arabayı satıp honda cbr 600f almak istiyorum
12.000 tl'de temiz bi 600 f bulma imkanım nedir sizce??
Yeni başlayanlar için 600 cc lik bi motor önerilmiyor
250 ya da 125 diyenler var ama bilmiyorum;
mantıklı kullanıldıgı sürece 600 cc ile başlamanın bir zararı olmaz bana göre


12 bin TL'ye temiz makina bulursun.
Ama yaş 20 diyorsun, kanın deli akar senin şimdi, ne kadar mantıklı kullanabilirsin diye sormadan edemiyorum kendi kendime. :) Bence sen hiç bulaşma şimdilik 600'lüğe, bir GT250R kafi gelir sana diye düşünüyorum.:cat:
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
2000 model peugeot 206 modifiyeli arabam var şu an
ama küçüklükten beri tek hayalim motosiklet
aile sorunları yüzünden motosiklet yerine araba alındı
Yaş 20
Seneye arabayı satıp honda cbr 600f almgraak istiyorum
12.000 tl'de temiz bi 600 f bulma imkanım nedir sizce??
Yeni başlayanlar için 600 cc lik bi motor önerilmiyor
250 ya da 125 diyenler var ama bilmiyorum;
mantıklı kullanıldıgı sürece 600 cc ile başlamanın bir zararı olmaz bana göre

Kardeş sen 12.000 tl ile alıcan ben hala biriktiriyorum şuanda lastik paraları birikti İnşaallah nisana kadar 8000 tl biriktirmiş olucam ayda 800 tl biriktirerek. Cebimde 5 kuruşla geziyorum ne kız arkadaşım kaldı para biriktirmekten ne bişi :D En güzel sevgilim 2 tekerli 600 F im :rendeer::cherry:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
2000 model peugeot 206 modifiyeli arabam var şu an
ama küçüklükten beri tek hayalim motosiklet
aile sorunları yüzünden motosiklet yerine araba alındı
Yaş 20
Seneye arabayı satıp honda cbr 600f almak istiyorum
12.000 tl'de temiz bi 600 f bulma imkanım nedir sizce??
Yeni başlayanlar için 600 cc lik bi motor önerilmiyor
250 ya da 125 diyenler var ama bilmiyorum;
mantıklı kullanıldıgı sürece 600 cc ile başlamanın bir zararı olmaz bana göre

aman alma kardeş bu motorlara ani yüklenirsen kafa sallattırıp düşebilirsin en az3 sene küçük cc kullanmalısın hende uzun yol
 
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
28
12 bin TL'ye temiz makina bulursun.
Ama yaş 20 diyorsun, kanın deli akar senin şimdi, ne kadar mantıklı kullanabilirsin diye sormadan edemiyorum kendi kendime. :) Bence sen hiç bulaşma şimdilik 600'lüğe, bir GT250R kafi gelir sana diye düşünüyorum.:cat:

Abi zaten aile motor'a karşı,ama küçüklükten beri tek hayalim
Modifiyeli araba zevk vermiyor,sivastuning.com'da aracımın resimleri var..
Hyosung gt250r öneren çok var ama bakalım hele bi seneye olsun
şimdiden kask,mont parası biriktiriyorum
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Arkadaşlar 600 f i almadan önce Hondanın motor sürüşünü proffessional olarak eğitim merkezi vaar kendi fabrikasında. konta olsun keskin viraj vs.vs herşeyi öğretiyorlar 340 tl 2 tam gün sonunda başarılı olursan sertifikan oluyor. moto race lere katılma imkanın bi nebze artıyor ve deneyim kazanılmış oluyor Sizce gitmenin faydaları varmıdır Tavsiyeleriniz Nelerdir ?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar 600 f i almadan önce Hondanın motor sürüşünü proffessional olarak eğitim merkezi vaar kendi fabrikasında. konta olsun keskin viraj vs.vs herşeyi öğretiyorlar 340 tl 2 tam gün sonunda başarılı olursan sertifikan oluyor. moto race lere katılma imkanın bi nebze artıyor ve deneyim kazanılmış oluyor Sizce gitmenin faydaları varmıdır Tavsiyeleriniz Nelerdir ?


Honda Güvenli Sürüş eğitimi tabiiki çok faydalı, imkanın varsa gitmeni şiddetle öneririm.
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Honda Güvenli Sürüş eğitimi tabiiki çok faydalı, imkanın varsa gitmeni şiddetle öneririm.

Peki ozaman Motorumu Aldığımda İlk işim Oraya gitmek olucak. Teşekkür ederim emre Abi Senden alımla ilgili Yardım istesem ve 600 f bilgilerini paylaşmanı istesem bana msjla msnini iletirmisin?:cat:
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
arkadaşlar ekzantrikten acayip sesler gelmeye başladı galiba ekzantrik ziniciri sünmüş değişmesi gerekiyormuş ama otomatik gergide değişecekmiş motor 27000 de kimisi ekzantrik değiştirmene gerek yok sadece otamatik gergiyi yenile düzelir diyor kimisi otomatik gerginin yayı iyi değilmiş onu değiştirisen olur diyor kimisi ikisini de değiştir ama 3000 km sonra yine aynı sesi yapar diyor kimisi bu ses normaldir diyor :))))) bunların arasında kaldım en güvendiğim yine sizlersiniz daha önce ekzantrik değiştiren oldumu yada aynı sorunu yaşayıp parçalara tamir yaptırıp memnun kalan oldumu ne yapmamı tavsiye edersiniz
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
arkadaşlar ekzantrikten acayip sesler gelmeye başladı galiba ekzantrik ziniciri sünmüş değişmesi gerekiyormuş ama otomatik gergide değişecekmiş motor 27000 de kimisi ekzantrik değiştirmene gerek yok sadece otamatik gergiyi yenile düzelir diyor kimisi otomatik gerginin yayı iyi değilmiş onu değiştirisen olur diyor kimisi ikisini de değiştir ama 3000 km sonra yine aynı sesi yapar diyor kimisi bu ses normaldir diyor :))))) bunların arasında kaldım en güvendiğim yine sizlersiniz daha önce ekzantrik değiştiren oldumu yada aynı sorunu yaşayıp parçalara tamir yaptırıp memnun kalan oldumu ne yapmamı tavsiye edersiniz

27,000'de egzatrik değişmez bence de:silent: En az 40,000-50,000 gitmesi lazım diye biliyorum.
Nasıl bir ses seninki? düzenli ve seri bir şekilde, alttan çok hafif şekilde "tıkı tıkı tıkı" diye gelen bir ses mi? Bende bu şekilde bir ses var uzun süredir. Kıllanıp Pendik'deki Honda servisine götürdüğümde oradaki baş usta bana, "600F lerin 10,000 km.den sonra egzantriklerinden böyle hafif bir ses gelebiliyor, kronik gibi. Ama hiçbir zararı yok demişti."
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
190
arkadaşım öncelikle bi debriyajı sık egzostu tıka ve hafiften gaz ver sesin nerden geldiğini bulmaya çalış debriyaj baskıları serbestken bu şekilde ses gelebilir ha baktınki debriyajla alakalı bi durum yok kafan rahat olsun diye bi servise gösterebilirsin ama 27000 de egzantrik zincirinin değişeceğini pek sanmıyorum ha illakide değişmesi gerekir derlersede gergiyi bi elden geçirsinler
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
çırıltı hani gevşel kalmış bir sürü vida var sanki öle bir ses debraj a basıkken de aynı sesi yapıyor boşta ikende 5000 7000 devir aralığında iyice koyuyor sesi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
206
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynı olay benim de başıma geldi..5000-7000 devir arasında ,boşta, her vites aralığında hışırtı yapıyordu.(600f lerde kronik bir sorun bu.) sorun egzantrik den yada egzantrik gergisinden kaynaklanıyor.. egzantrik gergisini değiştirirsen ses kesilirse. egzantriği ellemene gerek kalmaz... yok eger gergiyi değiştirdiğin halde bile devam ediyosa egzantriği de değiştirmen gerekir.benim sorunum gegzantrik gergisi ve o- ringini değiştirince halloldu.
egzantrik gergisi yetkili hiçbir honda bayisi stoğunda yok.. özel siparişle japonyadan 1 hafta içinde geliyor.fiyatı mototalda 160ytl(o-ring i dahil)
takılmasına gelince sağ grenaj altında ama öle bir yerde ki tam saseye yakın .Ne torna vide nede başka bir alet le müdahele çok zor...
CBR 600F EGZANTRİK GERGİSİ.

SERVİS MANU ELİNDEKİ BİLGİ:
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
o zaman ilk olarak gergiyi değiştirmek gerekiyor bu gerginin yayı felan değişiyormu öle bir söylenti vardı
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
aynı olay benim de başıma geldi..5000-7000 devir arasında ,boşta, her vites aralığında hışırtı yapıyordu.(600f lerde kronik bir sorun bu.) sorun egzantrik den yada egzantrik gergisinden kaynaklanıyor.. egzantrik gergisini değiştirirsen ses kesilirse. egzantriği ellemene gerek kalmaz... yok eger gergiyi değiştirdiğin halde bile devam ediyosa egzantriği de değiştirmen gerekir.benim sorunum gegzantrik gergisi ve o- ringini değiştirince halloldu.
egzantrik gergisi yetkili hiçbir honda bayisi stoğunda yok.. özel siparişle japonyadan 1 hafta içinde geliyor.fiyatı mototalda 160ytl(o-ring i dahil)
takılmasına gelince sağ grenaj altında ama öle bir yerde ki tam saseye yakın .Ne torna vide nede başka bir alet le müdahele çok zor...


Kardeşim bir ara görüşelim de, aynı sesten mi bahsediyoruz acaba, benim motoru bir dinle istiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst