- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 3,199
beyler haftasonu amasra-çakraza gittim geldim. toplam 700 km yol yaptım. şükür kazasız belasız keyifli gittik geldik. yol harikaydı gidiş ankara-çakraz yaklaşık 350 km kadar. 150 km Gerede'ye kadar otoban sonrasında özellikle karabük bartın arası virajlı orman yolları çok keyifliydi.
otoban kısmında depo üst çantalı ve artçılı olarak tam 160 km de depoyu tamtakır kuru bakır haline getirdim. ama gaz sonuna kadar açıktı genelde. epey yüksek tempolu gittim. otobandan çıkınca gerededen depoyu tekrar fulledim bu kez 120 km/h civarı gittim. 210 km de tekrar yakıt aldım ve sadece 40 Tl lik yakıt aldı 4 litre kadar varmış daha içinde zaten ışık bile hiç yakmamıştı. sözün özü +200 civarı seyredince iyi yakıyor ama yaktığı benzin helal
insan gibi gidince de fena değil.
bi iki karizmatik foto paylaşayım:


otoban kısmında depo üst çantalı ve artçılı olarak tam 160 km de depoyu tamtakır kuru bakır haline getirdim. ama gaz sonuna kadar açıktı genelde. epey yüksek tempolu gittim. otobandan çıkınca gerededen depoyu tekrar fulledim bu kez 120 km/h civarı gittim. 210 km de tekrar yakıt aldım ve sadece 40 Tl lik yakıt aldı 4 litre kadar varmış daha içinde zaten ışık bile hiç yakmamıştı. sözün özü +200 civarı seyredince iyi yakıyor ama yaktığı benzin helal
bi iki karizmatik foto paylaşayım:

