Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Arkadaşlar Yağ değişiminde kaç litre yağ koymamız lazım filtre değişirse ve değişmezse yazabilirmisiniz? Ben 2,75 koydum motordaki yağ seviye camının yarısını geçti ama 3,5 diyenler var:silent: Biraz önce baktım hyo gt650 nin 3,2 litre çift silindir bu kadar alıyorsa dört silindire azmı koydum acaba diye kafam karıştı.Birde kullanma kılavuzunu hala saklayan kaybetmeyen arkadaşlar varmı aramızda?
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Arkadaşlar Yağ değişiminde kaç litre yağ koymamız lazım filtre değişirse ve değişmezse yazabilirmisiniz? Ben 2,75 koydum motordaki yağ seviye camının yarısını geçti ama 3,5 diyenler var:silent: Biraz önce baktım hyo gt650 nin 3,2 litre çift silindir bu kadar alıyorsa dört silindire azmı koydum acaba diye kafam karıştı.Birde kullanma kılavuzunu hala saklayan kaybetmeyen arkadaşlar varmı aramızda?

yağ filtresi değişmediyse 3.5 litre alır filtre değişiyorsa 4 litre alır. ancak yağ boşaltırken tam süzülmediyse o zaman tabiiki 2.75 alır, ama yağ seviye camı tam gösteriyorsa eksik yoktur.:bounce:
motoru çalıştırıp tekrar camı kontrol et, eğer seviye tamamsa sorun yok sadece eski yağ ile yeni yağ karışmış olur o kadar. :mrgreen: tabiiki yağın ömrüdü kısa olur :p
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Arkadaşlar selam. 2006 model, 9000'de tertemiz kırmızı-siyah 600f satıyoruz. Alındığı günden beri Nişantaşı'nda kapalı garajda duruyor. Hiç kaza yapmadı ve yağmurda kullanılmadı. Ben motorun herşeyine kefilim. Motor arkadaşımın motoru ve ailevi bir durum nedeniyle acil satılması gerek. 13.000YTL istiyoruz. 0533 255 4844'ten bana ulaşabilirsiniz. Tavsiye ve tekliflerinizi bekliyorum.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Arkadaşlar selam. 2006 model, 9000'de tertemiz kırmızı-siyah 600f satıyoruz. Alındığı günden beri Nişantaşı'nda kapalı garajda duruyor. Hiç kaza yapmadı ve yağmurda kullanılmadı. Ben motorun herşeyine kefilim. Motor arkadaşımın motoru ve ailevi bir durum nedeniyle acil satılması gerek. 13.000YTL istiyoruz. 0533 255 4844'ten bana ulaşabilirsiniz. Tavsiye ve tekliflerinizi bekliyorum.

Sahibindende yada bir yerde ilanı var ise ver bakalım resmi falan var ise oda olur
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Hiç 600f satılırmı :cyclopsan

arkadaşım şuan kullanamayacak durumda ve annesi de tek başına yaşadığı için satmak istiyor. Ben geçen hafta çıktım gazladım biraz, 220 falan bastım acaip zevkli bi makine. ben de üzülüyorum satılacağı için ama mecburiyet işte..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ahh ahh para olacak alacaksın işte... böle güzel temiz az km 2006 model bide kefilli motor bulmak çok zor.. hayırlı ile satarsınız inş
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
arkadaşım şuan kullanamayacak durumda ve annesi de tek başına yaşadığı için satmak istiyor. Ben geçen hafta çıktım gazladım biraz, 220 falan bastım acaip zevkli bi makine. ben de üzülüyorum satılacağı için ama mecburiyet işte..

Satılacağı için bende üzülüyorum, ancak başka bir arkadaş 600f sahibi olacağı için de seviniyorum :cat:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
8
600F in üretimden kalktığını forumlardan takip ederken okudum, eğer yanlış anlamadıysam. 600f için para biriktiren biri olarak bu durum biraz beni tedirgin etti sebebi ise üretimden kalkan bir motorun 2. elinde aylar geçtikçe rağbet azalacığı için fiyat grafiğinde hızlı bir düşüş yaşanması. Bu motosikleti almak mantıklı olurmu, tüm bunları göze alıp ?Veya üretimden kalkmış bir motosiklet modelinin piyasadaki davranışı nasıl olur fikirleriniz varsa dinlemek isterim.(Fiyatı düşer mi?temizini bulmak daha da mı zor olur? şu anda aldığın makineyi ilerde satmak isteyince para kaybın artar mı? vs...) Birde fiyat aralığı ve tarz olarak kriterlerimle örtüşen bu makinenin yerine hangi makinelere bakmamı tavsiye edersiniz ? yardımlarınız için tşkler.

2 Gün geçti cvp yok :farao: Bu mudur yani ?
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
600F in üretimden kalktığını forumlardan takip ederken okudum, eğer yanlış anlamadıysam. 600f için para biriktiren biri olarak bu durum biraz beni tedirgin etti sebebi ise üretimden kalkan bir motorun 2. elinde aylar geçtikçe rağbet azalacığı için fiyat grafiğinde hızlı bir düşüş yaşanması. Bu motosikleti almak mantıklı olurmu, tüm bunları göze alıp ?Veya üretimden kalkmış bir motosiklet modelinin piyasadaki davranışı nasıl olur fikirleriniz varsa dinlemek isterim.(Fiyatı düşer mi?temizini bulmak daha da mı zor olur? şu anda aldığın makineyi ilerde satmak isteyince para kaybın artar mı? vs...) Birde fiyat aralığı ve tarz olarak kriterlerimle örtüşen bu makinenin yerine hangi makinelere bakmamı tavsiye edersiniz ? yardımlarınız için tşkler.

2 Gün geçti cvp yok :farao: Bu mudur yani ?

evet üretimden kalktı alınabilecek en uygun ve en sağlam görünüşü en güzel olan gücü gayet yeterli ve bir cok bakımdan daha cok kullanım alanına sahip güzel bir alettir ve genelde racing makinalarda satarken zarar edersin :D bunu düşünürsen motosiklet alman zor olur
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Valla ben şu makinayı bi alabilsem. Bi daha satarmıyım bee :DD aahhhh ahhhh inşallah bi gün alacam bu makinayı allah nasip ederse.
 
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
170
konuyla biraz alakasız olacak ama lastik basınç değerlerini bilen varsa bana sölesin

bu arada servis kitapçığında ön için 36 psi arka için 42 psi değer veriyo herhaldde doğrudur
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
konuyla biraz alakasız olacak ama lastik basınç değerlerini bilen varsa bana sölesin

bu arada servis kitapçığında ön için 36 psi arka için 42 psi değer veriyo herhaldde doğrudur

Kitapçık yalan söyliyecek hali yok ya :p ama sen yinede okadar basma :mrgreen:

ön 34 arka 36 yeterli olur ve yol tutuşu daha iyidir :cat:
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
31
600F Sağlamlık testi

Slm arkadaşlar belki daha önce yazılmıştır ama, 3 hafta önce 600f in canlı dayanıklılık testini yaptım (150 ile bariyerler girdim(ufak bi kaza)) Sonucunda ;

Makinanın sağlam şasi nedeniyle motor bölümünde hiçbir çizik yok. sadece manyetö kapağı çatladı o kadar oda yan da olduğu için aksozun sağ yanda ve buyuk olduğundan sağ tarafta sadece grenaj kırık. sol tarafta ise manyetö kapak ve grenaj , ön tarafta miller eğildi çamurluk kırık kafa grenajın solu çizik lastik patlak ve ön camında bişey yok.arka tarafta grenaj ve stop tabi doğal olarak hiçbir sinyali sağlam değil.

Kısacası bu hızda bu kadar hasar. Sağlamlık açısından 1 numara diyebilirim...
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
Slm arkadaşlar belki daha önce yazılmıştır ama, 3 hafta önce 600f in canlı dayanıklılık testini yaptım (150 ile bariyerler girdim(ufak bi kaza)) Sonucunda ;

Makinanın sağlam şasi nedeniyle motor bölümünde hiçbir çizik yok. sadece manyetö kapağı çatladı o kadar oda yan da olduğu için aksozun sağ yanda ve buyuk olduğundan sağ tarafta sadece grenaj kırık. sol tarafta ise manyetö kapak ve grenaj , ön tarafta miller eğildi çamurluk kırık kafa grenajın solu çizik lastik patlak ve ön camında bişey yok.arka tarafta grenaj ve stop tabi doğal olarak hiçbir sinyali sağlam değil.

Kısacası bu hızda bu kadar hasar. Sağlamlık açısından 1 numara diyebilirim...

kesinlikle haklısın
 
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
28
Yaş 19 600 F İstiyorum:)
Daha önce vitesli ve racing motosiklet kullanmadım.Sadece scooter
Ama küçüklügümden beri hevesliyim umarım en kısa zamanda benim de 600 F 'im olur:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst