- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
hayatta basarılar dılıorum kendısıne..bence para problemın yoksa derbı almalısın gercı yukarıda solenmıs pardon..
Sin' Alıntı:Nerden koptun? Guzel turkcemiz!
Arkadas bilgi istemis ve farkindaysan ilk mesaji.. Forum kurallarini okumamis olabilir fakat bu onu elestirmemizi gerektirmiyor , guzel bi dille uyarsan daha şık olurdu herneyse bende kucuk cc le baslamani oneririm.. DD nin yazilarini okumani tavsiye ederim. Saygilar..
lem dünya para verecem bide bedavadan bi dünya reklam taşıyacam ayaklı tabela gibi bence tam özenti işi
kendini gp pilotu sananlara biçilmiş kaftan ben motorun üstündeki üretici firmanın stickerlerini söken adamım ne bu panayır eşşeği gibi...
Bu renk olmasa 600F'di son noktam, ama artık 600RR :mrgreen:
Valla bravo.
Adamın biri siteye giriyor.
Ve...
Çoktan tarih olmuş bir başlığı diriltmeye
muvaffak
oluyor.
Ne diyeyim şimdi...:silent:
Diriltme diil hocam...Yeni konu açmış muvaffak adlı arkadaş...Mevcut konu olduğundan birleştirilmiş....:cat:
Aynen öyle oldu alp_tunay :cat: